Mijn auto krijgt ook die kleur en de spoiler die er op zit probeer ik ook op te zoeken. Verder wordt het interieur blauw gespoten en de velgen waarschijnlijk ook. Verder worden de achterramen geblindeerd en word er aan de motor ook gesleuteld. Eerst wou ik de wagen origineel maken maar dit is toch mooier. Ik hoop dat jullie dat ook vinden en ik hoop ook dat die snel klaar is.
Gegroet door turboman cat
Laatst gewijzigd door catrinus op do 24 mei 2001 23:26, 3 keer totaal gewijzigd.
Ha die chris. dit is mijn witte gt turbo die verbouwd word. De rooie kan ik eerst niet missen en nog een er bij is ook geen optie vanwege ruimte gebrek
Geel dus, wel gaaf ik weet dat er twee gele in NL rijden, die ik ooit heb gezien, wel mooi, dus die witte wordt geel en die rode gaat naar de sloop?
Wanneer ga je hem overspuiten?
Zodra hij helemaal kaal is wordt hij gespoten. Ik moet het plafon bekleding er nog uit halen de dashboard en de voorraam + achterraam en dan naar de spuiter
Laatst toen ik in Assen op het circuit was stonden er drie hele strakke gele 5jes naast elkaar! 2 racers en 1 straat model maar er zijn er dus al meer dan 2 in NL maar dat maakt niets, heb er ook over getwijfeld maar ik ga maar gewoon voor hoogglans zwart.!
Als ik me auto over zou laten spuiten in een andere kleur dan dat die origineel is, dan zou ik voor een kleur gaan die ik nog nooit op een 5 je heb gezien.
Stel je voor je spuit hem Kawasaki groen of Jagermeifter oranje, dat zijn toch apparte kleuren, en je staat dan op een meeting en je ziet er nog zo een als jou staan, die hem twee jaar eerder al in die kleur heeft gespoten dat zou ik echt jammer vinden dan.
Ik was eerst ook van plan om hem in een hele speciale aparte kleur te spuiten maar ik ben bang dat dat je na een tijdje gaat vervelen en zwart is een kleur die altijd mooi blijft (vind ik) Ok hij is origineel ook zo geleverd maar ik maak hem dan wel apart met wat details enzo
he, leuke kleur.
Maar ik las dat je ook je dakbekleding eruit ging halen.
Weet waar je aan begint, want het zit echt heel erg vast. Je krijgt het er wel uit, maar meestal krijg je allemaal knikken en schreuren. Ik heb die van mij er ook uitgehaald omdat er vochtkringen in zaten van mijn dakraam. Ik wilde toen een nieuw hemeltje kopen, maar dat kostte f 750,- !!!!
Ik heb toen de oude bekleed met skai leer, en ik moet zeggen dat het best mooi is geworden. alleen is het weer een klote werk om het gevaar erin te hangen. Ik heb een maand lang onder de lijm gezeten. Dus, weet waar je aan begint.