Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
catrinus

Ik ben er eindelijk er uit wat voor kleur ik mijn 5 gt turbo laat spuiten. Ik zal proberen om er een plaatje van te plaatsen :smile:

http://c:\catrinus\renault\gt%20turbo\r5_26.jpg
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Ha Turboman Cat,

Je hebt een verwijzing naar een plaatje op je harde schijf er in gestopt, en daar mogen wij niet kijken, dus dat werkt niet.

Je moet het plaatje even ergens op internet zetten, en dan er naar toe verwijzen.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Chris
Erelid - Moderator - RvT

wat voor kleur is het dan?
Omscrijf hem eens? Hij is nu toch rood en het is een pase 1 toch?
Wanneer moet het gaan gebeuren?
catrinus

Het is niet gelukt om een plaatje te plaatsen maar de auto staat ook op het internet.

<a href="Http://free.freespeech.org/renault-sportive/IdexNL.htm" target="_blank">Http://free.freespeech.org/renault-spor ... xNL.htm</a>

Mijn auto krijgt ook die kleur en de spoiler die er op zit probeer ik ook op te zoeken. Verder wordt het interieur blauw gespoten en de velgen waarschijnlijk ook. Verder worden de achterramen geblindeerd en word er aan de motor ook gesleuteld. Eerst wou ik de wagen origineel maken maar dit is toch mooier. Ik hoop dat jullie dat ook vinden en ik hoop ook dat die snel klaar is.

Gegroet door turboman cat
Laatst gewijzigd door catrinus op do 24 mei 2001 23:26, 3 keer totaal gewijzigd.
catrinus

Ha die chris. dit is mijn witte gt turbo die verbouwd word. De rooie kan ik eerst niet missen en nog een er bij is ook geen optie vanwege ruimte gebrek :sad:
Bas
Bestuurslid

Ik heb de gallery gevonden met plaatjes, maar welke moet het zijn? Ik vind hem niet...
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Bij mij doet ie het helemaal niet.
Nu weet ik nog niet in wat voor kleur die overgeblazen wordt.
Bas
Bestuurslid

Turboman,
zit ie hierbij:
<a href="http://free.freespeech.org/renault-sportive/5gtpics.htm" target="_blank">http://free.freespeech.org/renault-spor ... ics.htm</a> ??
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
<a href="http://www.renault-tuning.com/renault5/ ... idx.php</a>.
Laatst gewijzigd door Bas op do 24 mei 2001 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Bas
Bestuurslid

Ik ga slapen,
Ik hoor wel welke het precies was!
catrinus

Dat klopt bas. ik zal wel wat fout getypt hebben maar ik heb er even op gekeken en het is de 6e plaatje van de bovenste rij
Chris
Erelid - Moderator - RvT

De link van Bas doet het wel, maar inderdaad, welke is het nou?
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Geel dus, wel gaaf ik weet dat er twee gele in NL rijden, die ik ooit heb gezien, wel mooi, dus die witte wordt geel en die rode gaat naar de sloop?
Wanneer ga je hem overspuiten?
Anonymous

Oja lekker allemaal foto,s
hee mannen hoe is het nou met jullie ?
catrinus

Zodra hij helemaal kaal is wordt hij gespoten. Ik moet het plafon bekleding er nog uit halen de dashboard en de voorraam + achterraam en dan naar de spuiter :smile::smile::smile:
catrinus

De rode gt van mij wordt dan een donor auto als de witte (binnenkort geel)klaar is. En dan op zoek naar een phase2 gt turbo in kleur zwart :cool::cool:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Wat moet je met twee 5jes dan?
Job-turbo
Contacteer:

Laatst toen ik in Assen op het circuit was stonden er drie hele strakke gele 5jes naast elkaar! 2 racers en 1 straat model maar er zijn er dus al meer dan 2 in NL maar dat maakt niets, heb er ook over getwijfeld maar ik ga maar gewoon voor hoogglans zwart.!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Als ik me auto over zou laten spuiten in een andere kleur dan dat die origineel is, dan zou ik voor een kleur gaan die ik nog nooit op een 5 je heb gezien.

Stel je voor je spuit hem Kawasaki groen of Jagermeifter oranje, dat zijn toch apparte kleuren, en je staat dan op een meeting en je ziet er nog zo een als jou staan, die hem twee jaar eerder al in die kleur heeft gespoten dat zou ik echt jammer vinden dan.

Maar dat risico hou je natuurlijk altijd wel.
Job-turbo
Contacteer:

Ik was eerst ook van plan om hem in een hele speciale aparte kleur te spuiten maar ik ben bang dat dat je na een tijdje gaat vervelen en zwart is een kleur die altijd mooi blijft (vind ik) Ok hij is origineel ook zo geleverd maar ik maak hem dan wel apart met wat details enzo
Hagen
Contacteer:

he, leuke kleur.
Maar ik las dat je ook je dakbekleding eruit ging halen.
Weet waar je aan begint, want het zit echt heel erg vast. Je krijgt het er wel uit, maar meestal krijg je allemaal knikken en schreuren. Ik heb die van mij er ook uitgehaald omdat er vochtkringen in zaten van mijn dakraam. Ik wilde toen een nieuw hemeltje kopen, maar dat kostte f 750,- !!!!
Ik heb toen de oude bekleed met skai leer, en ik moet zeggen dat het best mooi is geworden. alleen is het weer een klote werk om het gevaar erin te hangen. Ik heb een maand lang onder de lijm gezeten. Dus, weet waar je aan begint.
catrinus

On 2001-05-24 23:51, Chris wrote:
Wat moet je met twee 5jes dan?
in rijden :wink: :lol::lol::lol::lol:
catrinus

Ik weet ook nog wel meer gele gt turbo`s rijden en ik vind het wel een aparte kleur voor een gt. Maar smaken verschillen.
Plaats reactie