Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Pieter
Contacteer:

OK mensen,

wie er volgens dit Topic nog komen:

- Maxxy
- Grossie
- Tackanardie
- Chris
- Roy Steenland
- Mario

Wie komen er nog meer en vinden jullie dit voldoende om de vergadering door te laten gaan????? Ik vind het allemaal prima.
Laatst gewijzigd door Pieter op wo 16 mei 2001 13:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Komen er dan nog wel mensen, naar De Meern?
Pieter
Contacteer:

ik kom (als het doorgaat)
mario

Laatst gewijzigd door mario op wo 16 mei 2001 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Pieter
Contacteer:

hoezo sta je niet op de lijst????:lol:
jetab
Contacteer:

<font color=blue>Beterschap Bas!

Ik wil er wel bij zijn maar dat zal wel niet lukken of ik moet gaan fietsen... helaas... of iemand moet een oplossing hebben.

JeTab
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Van deze personen weet ik dar ze komen :
-Marcel van Aalst (Maxxy)
-Mario
-Pieter (Grossie)
-Joost v/d Hammen
-Tjabel
-Chris (ikke)
-Roy Steenland (dacht ik, weet ik niet zeker)
-Martijn (Tackinardie)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Komen er nog meer mensen?
Ben ik iemand vergeten?
Zet je naam er maar bij dan! :lol:
Anonymous

Beterschap Bas !!
Anonymous

Maxxy, heb jij al een agenda gemaakt voor donderdag? of een aantal punten die besproken moeten worden, ik vindt het niet erg om te notuleren, maar moet wel fff weten wat er besproken gaat worden.
jnjansen_r5gtturbo

Beterschap Bas!!
catrinus

Beterschap Bas en doe kalm aan.
Anonymous

Beterschap Bas
Martijn ik heb wel het een en ander opgeschreven ja.
het lijkt mij erg belangrijk dat er gepraat gaat worden, over wat voor soort club het gaat worden willen we groot of blijven we klein alleen 5,jes of alles wat renault heet en meer dan 115 PK heeft ik maak hier een voorstel voor een KW/PK grens :wink:.
wordt het een internet club, of een officieele club met kvk inschrijving.
wie gaat wat doen ik denk dat er morgen wel wat knopen doorgehakt gaan worden
en degene die komen schrijf voor jezelf ook even op wat je wil vragen ,of voorstellen
ik zie jullie morgen
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Maxxy, je hebt mijn telefoonnummers.
Ik ben te bereiken morgen mocht je nog vragen hebben ofzo.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Pieter
Contacteer:

Mensen,
slecht nieuws:evil:. Ik ben ook ziek. Ik zit nu nog op mijn werk, maar ik weet niet of ik dat de rest van de dag vol ga houden. Ik kan er dus vanavond niet bij zijn.

Ik zal even kort beschrijven wat mijn gedachten zijn bij de club:

Ten eerste: de leden

Hier heb ik in een ander topic mijn mening al over gegeven. Ik vind gewoon dat alle snelle Renault bezitters toegelaten mogen worden mits ze respect hebben voor wat iedereen doet met zijn/haar auto. Maar dat wij als club het recht hebben ze als lid te 'ontslaan'. Hier zullen natuurlijk een aantal regels voor moeten worden opgesteld en op papier worden gezet.

Ten tweede: de vorm.
Ik denk dat we ons nog niet in moeten schrijven bij de KvK. Dit is namelijk geen verplichting, maar doe je dit dan creeer je een hoop verplichtingen die het misschien nog niet waard zijn. Het nadeel is dat de bestuurders hoofdelijk aansprakelijk te stellen zijn voor alle financiele activiteiten binnen de club. Ik vind dus dat er zo weinig mogelijk financiele activiteiten plaats moeten vinden. Om dit te realiseren dacht ik het volgende:

- stickers en promotiemateriaal e.d. allemaal zelf betalen en niet dmv contributie
- virtuele nieuwsbrief i.p.v. op papier
- niet inschrijven
...etc

Op deze manier denk ik dat de kosten die de club maakt nihil zijn. Er zijn natuurlijk wel een aantal uitgaven waar je als club niet onderuit kunt, zoals domeinnaam en hosting, maar delen we dit zijn dit slechts symbolische bedragen.

mijn taak
Ik heb al aangegeven dat ik me met de nieuwsbrief wil bezig houden. Mijn idee is om op Renault-tuning.nl een onderdeel te maken waar de nieuwsbrief in wordt gepubliceerd. Op deze manier kan iedereen kosteloos de nieuwsbrief lezen. Ik wil de inhoud van dit onderdeel wel verzorgen.

Ik hoop dat jullie eruit komen vanavond. Sorry dat ik er niet bij ben, maar ik voel me echt beroerd, ik heb ook nog nooit zo lang over zo'n stukje tekst gedaan mag ik wel zeggen.
Anonymous

OK volgens mij gaat dit zo niets worden, het lijkt me handig om dit geheel te gaan verzetten.

Volgende week woensdag of donderdag ( hemelvaart ). Dan kunnen er een aantal andere meer bij zijn.

Iedereen is weer beter, en anders bespreken we het op SPEED, ook geen probleem. Er zit niet zo veel haast achter, het topic wordt toch wel levend gehouden door dicussies

Zelf zit ik met een lekke benzine slang en durf eigenlijk het risico niet te nemen.

En als we het met een te kleine groep gaan bespreken dan vergeten we de helft.

ff snel reageren.
Anonymous

Laatst gewijzigd door Anonymous op do 17 mei 2001 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
mario

zal vanavond als ik uit mijn werk kom ,zal ik ff kijken wat het wordt ? en anders zie ik jullie vanavond wel ! :smile: mzzl mario
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik, Tjabel,Joost, gaan sowieso evne naar AC De Meern, Marcel en de rest uit Utrecht zijn er ook als het goed is en Haas en Roy komen waarschijnlijk ook, als we Maxxy en de rest daar treffen dan babbelen we wel gewwon wat en volgende week spreken we wel weer wat af zodat iedereen er dan is, wat we bespreken komt op de site.
Waarschijnlijk wordt het nou meer even gezellig babbelen onder het genot van een kopje koffie.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Iedereen verders beterschap.
Tacki succes met je auto, wanneer ben je met je 5je naar Duitsland geweest dan?
Anonymous

Is ook leuk,

als ik die slang op tijd heb gerepareerd kom ik nog langs , en o die kolere dump-Valve, ik snap nu wat je bedoelt Chris :smile:.

Vergeet in ieder geval niet om dingen op te schrijven we kunnen het op speed nog wel bepraten, dan zijn we met een grotere groep.
Anonymous

Gisteren moest voor stage naar Halle ( Achterhoek), ff doorgereden om in duitsland te tanken, en gewoon 0,60 cent per kilomter vergoed krijgen door de baas, kassa !
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Zo eindelijk iemand die me begrijpt! :smile:
mario

is goed rij ook ff langs ac de meern vanavond
mzzl mario :smile:
Plaats reactie