Heren er wordt een vergadering gehouden
Over de eventueele Renault-Tuning-Club NL
De voorgestelde datum is Donderdag 17 mei
Begin van de avond laan we zeggen 19:00
Bij het AC restaurant in De Meern bij utrecht
langs de rijksweg A12
Kijk even in jullie agenda of dat gaat lukken
langs de rijksweg A12
I'll be there
Kl**te ik kan ook niet.
Moet werken.
Laat wel ff weten wat er besproken is!!!
Mzzl...
Moet werken.
Laat wel ff weten wat er besproken is!!!
Mzzl...
maar Marius,
hoe moet dat dan met het clubblad?
hoe moet dat dan met het clubblad?
Ok,
effe voor het overzicht:
Bestuurstaken
- Goof
Internet
- Bas
- Tino
Agenda/Meetings
- Maxxy
- Chris
Clubblad/Promotie
- Grossie
- Marius
Financiele zaken
- Hubo
Ledenadministratie
- Martijn
overig beschikbaar gesteld
- Mario
Dat zijn de aanmeldingen tot nu toe. Willen zo veel mogelijk mensen komen donderdag? Dan kunen we plannen maken.
effe voor het overzicht:
Bestuurstaken
- Goof
Internet
- Bas
- Tino
Agenda/Meetings
- Maxxy
- Chris
Clubblad/Promotie
- Grossie
- Marius
Financiele zaken
- Hubo
Ledenadministratie
- Martijn
overig beschikbaar gesteld
- Mario
Dat zijn de aanmeldingen tot nu toe. Willen zo veel mogelijk mensen komen donderdag? Dan kunen we plannen maken.
Ik neem jou honeurs wel waar als collega-reporter 

tja is jammer dat het zo ver rijden is natuurlijk voor mij en patrick , wij kunnen niet zeggen we komen ff voor anderhalf uurtje afrijden , houd ons maar gewoon op de hoogte a.u.b. wij zijn toch gelijk gestemd dus denk niet dat wij veeldingen anders willen of zouden doen dan jullie nu al voor hebben ik wens jullie een leuke avondt ,
groetjes marco en patrick
groetjes marco en patrick
Ik heb thuis een zeer trage kabelverbinding (WanadooCasema) en op mijn werk een netwerkverbinding, ongeveer zo snel als ISDN. Ik betaal in ieder geval niets om online te zijn
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ben er ook.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
<font color=blue>Tja, wil wel komen maar uh.... geen rijdend vervoer (alleen de fiets dan... maar da's best lang fietsen)
Als iemand zich aan bied... (boxmeer a73) dan kom ik ook wel.
Ohh, als er nog een taak(je) vrij is binnen de (toekomstige)club dan hou ik mij aanbevolen!
JeTab
p.s. kolere plaatwerker kan pas midden augustus beginnen
Als iemand zich aan bied... (boxmeer a73) dan kom ik ook wel.
Ohh, als er nog een taak(je) vrij is binnen de (toekomstige)club dan hou ik mij aanbevolen!
JeTab
p.s. kolere plaatwerker kan pas midden augustus beginnen

Marcel, ik kan waarschijnlijk niet komen.On 2001-05-10 08:49, maxxy wrote:
Heren er wordt een vergadering gehouden
langs de rijksweg A12
Had wat over het hoofd gezien! (gebeurt wel vaker)
We bellen wel ff.
Sorry, guys, kan ook niet.
Ben zowieso deelname aan de organisatie nog 's heroverwegen.
Ik heb net op werk functioneringsgesprek gehad, en ik ga het druk krijgen.
Zal veel door de week thuis, in Bussum, of in Groningen zitten.
Als ik nu al kijk naar de tijd die ik aan dat karretje zou willen besteden en hoeveel tijd ik daar werkelijk aan besteed.......
juist, ja.............
Als ik dus heel eerlijk ben (ook naar jullie toe) heb ik er gewoon niet genoeg tijd voor.
Ben zowieso deelname aan de organisatie nog 's heroverwegen.
Ik heb net op werk functioneringsgesprek gehad, en ik ga het druk krijgen.
Zal veel door de week thuis, in Bussum, of in Groningen zitten.
Als ik nu al kijk naar de tijd die ik aan dat karretje zou willen besteden en hoeveel tijd ik daar werkelijk aan besteed.......
juist, ja.............
Als ik dus heel eerlijk ben (ook naar jullie toe) heb ik er gewoon niet genoeg tijd voor.
Mensen,
gaat het donderdag nog door of niet? Ik heb het idee dat het enthousiasme voor de club wat minder wordt.
Ik ben nog steeds heel erg enthousiast en ik weet dat er meer zijn. Laten we donderdag gewoon afspreken.
gaat het donderdag nog door of niet? Ik heb het idee dat het enthousiasme voor de club wat minder wordt.
Ik ben nog steeds heel erg enthousiast en ik weet dat er meer zijn. Laten we donderdag gewoon afspreken.
.
Tuurlijk gaat dat door, moet nu besproken worden, kunnen we ook gelijk dingen regelen i.v.m. SPEED 2001 en de meeting/BBQ bij 10o
Toch?
Toch?
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Heren
Helaas heb ik voor het weekend iets opgelopen wat later het weekend geresulteerd heeft in een virale luchtweginfectie. Momenteel ben ik voor de derde dag thuis, ik kom net bij de huisarts vandaan omdat ik 40 graden koorts wel een beetje veel vond, maar volgens hem moest ik het maar even uitzieken deze week. Dat betekent dat ik er niet bij kan zijn donderdag.
:sad:
Het lijkt mij handig dat de vergadering natuurlijk gewoon doorgaat, als ik zie hoeveel mensen er komen is het handig om er wat structuur in aan te brengen, bijv. Maxxy als voorzitter van de vergadering, iemand anders notuleert (dat zou ik wel op prijs stellen, omdat ik er niet bij kan zijn, en ook omdat het sowieso handig is om de gemaakte afspraken weer te geven).
De laatste tijd is er veel gediscussieerd over wel/geen club, 5 turbo/algemene club etc. Mede de club van Bodegraven is een beetje huiverig voor een flinke aanwas van het aantal leden, ik kan me daar zeker iets bij voorstellen. Mijn ideeen voor de club:
1.
Renault 5 club (iets met tuning er in nog ??)
iedereen met Renault 5 op kenteken mag lid worden. Overige belangstellenden met snelle (wat is dan snel??) clio's, 19, 21 etc beschouwen als sympathisanten.
Voordeel:
Waarschijnlijk kleine, hechte club
Nadeel:
Sommige mensen kunnen zich buitengesloten voelen omdat ze -hoewel ze een snelle renault hebben- niet voldoen aan het criterium 'renault 5 bezitten'.
2.
Renault Tuning Club
iedereen met een aanpaste Renault mag lid worden.
Voordeel:
Iedere bezoeker van deze site zal zich thuisvoelen bij de club
Nadeel:
Club kan oncontroleerbaar snel groeien
Ik heb er nog steeds moeite mee om mensen uit te sluiten, of sympathisant te laten zijn, maar laten we de vergadering afwachten....
Ik wens jullie donderdagavond veel wijsheid toe
-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
Helaas heb ik voor het weekend iets opgelopen wat later het weekend geresulteerd heeft in een virale luchtweginfectie. Momenteel ben ik voor de derde dag thuis, ik kom net bij de huisarts vandaan omdat ik 40 graden koorts wel een beetje veel vond, maar volgens hem moest ik het maar even uitzieken deze week. Dat betekent dat ik er niet bij kan zijn donderdag.

Het lijkt mij handig dat de vergadering natuurlijk gewoon doorgaat, als ik zie hoeveel mensen er komen is het handig om er wat structuur in aan te brengen, bijv. Maxxy als voorzitter van de vergadering, iemand anders notuleert (dat zou ik wel op prijs stellen, omdat ik er niet bij kan zijn, en ook omdat het sowieso handig is om de gemaakte afspraken weer te geven).
De laatste tijd is er veel gediscussieerd over wel/geen club, 5 turbo/algemene club etc. Mede de club van Bodegraven is een beetje huiverig voor een flinke aanwas van het aantal leden, ik kan me daar zeker iets bij voorstellen. Mijn ideeen voor de club:
1.
Renault 5 club (iets met tuning er in nog ??)
iedereen met Renault 5 op kenteken mag lid worden. Overige belangstellenden met snelle (wat is dan snel??) clio's, 19, 21 etc beschouwen als sympathisanten.
Voordeel:
Waarschijnlijk kleine, hechte club
Nadeel:
Sommige mensen kunnen zich buitengesloten voelen omdat ze -hoewel ze een snelle renault hebben- niet voldoen aan het criterium 'renault 5 bezitten'.
2.
Renault Tuning Club
iedereen met een aanpaste Renault mag lid worden.
Voordeel:
Iedere bezoeker van deze site zal zich thuisvoelen bij de club
Nadeel:
Club kan oncontroleerbaar snel groeien
Ik heb er nog steeds moeite mee om mensen uit te sluiten, of sympathisant te laten zijn, maar laten we de vergadering afwachten....
Ik wens jullie donderdagavond veel wijsheid toe

-----------------
Of een computer kan denken is net zo irrelevant als of een onderzeeer kan zwemmen...
Laatst gewijzigd door Bas op wo 16 mei 2001 11:31, 2 keer totaal gewijzigd.
Jammer dat je er niet bij bent Bas, we zullen je op de hoogte houden,
beterschap
beterschap
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Bassie beterschap gewenst ook van mij..
Oke mensen ik denk dat het internet gebeuren niet vertegenwoordig gaat worden morgenavond want ik kan ook niet. Hele simpele reden ik moet een motorblok inbouwen en heb nog wat reparaties rond het huis lopen die ik moet doen omdat zaterdag een vernieuwing in de sproeiinstallatie wordt aangebracht.
Helaas.
Oke mensen ik denk dat het internet gebeuren niet vertegenwoordig gaat worden morgenavond want ik kan ook niet. Hele simpele reden ik moet een motorblok inbouwen en heb nog wat reparaties rond het huis lopen die ik moet doen omdat zaterdag een vernieuwing in de sproeiinstallatie wordt aangebracht.
Helaas.