Keurige foto's, ziet er leuk uit. Dat jullie als GT fans niet in je slaap alle specs van een andere sporty Renault kunnen dromen, geeft nix, geen probleem. Maar om een 21 Turbo nou een "fast R25" te noemen, is een soort barbaarsheid waar ik echt geen woorden voor heb. Ik dacht hier toch met een club liefhebbers te maken te hebben, maar de werkelijkheid blijkt anders, jammer.
Als je weer eens in de buurt bent met die 21 wil ik dat ding wel eens van binnen zien.... Ik ben wel vaak ingehaald door 21 turbo's in Frankrijk, op vakantie; maar geen idee hoe ze er uit zien van binnen en onder de kap
Geloof me zo,n 21turbo is een erg fijne auto
mischien eind van het jaar gaat die maat van mij zijn "21 Quadra turbo" verkopen
Hmmmmm mischien word ie wel van mij
Nee niets mag er niets mee doen. Auto is van de zaak zet je daar een ander luchtfilter op gaan ze janken. Ik had eerst een clio op diesel een paar auto's terug en die had ik effe opgefokt naar de 190 km/h en toen moest ik al op het matje komen...snapte er niks van...
Een beetje meer lucht en een beetje meer diesel en zorgen dat het allemaal wel wat netter loopt... wat schroeven hier en wat schroeven daar. zo komen we er wel..
Niet echt spectaculaire dingen hoor standaard reed die al 180 dus het ging maar om 10 km/h is niet zo intressant..