Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Gasten op <a href="http://www.geocities.com/tinoklij" target="_blank" target="_new">http://www.geocities.com/tinoklij</a> staan nog meer foto's van de meeting van zondag.

Dus kijk effe als je nog geintresseerd ben :lol:

laters...

P.s. reageer effe op de datum van grossie want ik moet de datum met mijn moeder kortsluiten zodat ze weet wanneer ze moet vluchten :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Het heeft even geduurd 10o, maar het ziet er dan ook weer gelikt uit!(ik keek namelijk elke dag op je site of de foto's er al op stonden)
Gaaf!!
Tino
Erelid - RvT

Sorry chris maar ik heb niet zo'n geavanceerde digitale camera dat je zondag's 's avonds thuis kom en gelijk er alles op kan knallen :lol: .

Maar ik heb het er allemaal voor over. :smile: om tot 1:30 lekker aan mijn bakkie te knutselen en de bezoekers van mijn site weer te laten verbazen.
Anonymous

FOUT FOUT FOUT...

De mijne stond er niet eens op.
Snik Snik.
Menno

Keurige foto's, ziet er leuk uit. Dat jullie als GT fans niet in je slaap alle specs van een andere sporty Renault kunnen dromen, geeft nix, geen probleem. Maar om een 21 Turbo nou een "fast R25" te noemen, is een soort barbaarsheid waar ik echt geen woorden voor heb. Ik dacht hier toch met een club liefhebbers te maken te hebben, maar de werkelijkheid blijkt anders, jammer.
rev it like a rental
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Menno,

Als je weer eens in de buurt bent met die 21 wil ik dat ding wel eens van binnen zien.... Ik ben wel vaak ingehaald door 21 turbo's in Frankrijk, op vakantie; maar geen idee hoe ze er uit zien van binnen en onder de kap
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Menno

Is prima Bas, ik kom geregeld langs zwolle, dus ik laat wel een keer wat horen.
rev it like a rental
Tino
Erelid - RvT

Sorry mijn excuses voor de type fout die ik gemaakt heb. Ik zal het vanavond gelijk aanpassen want dan slaap je wel wat beter denk ik :lol:

En arjan zie http://www.geocities.com/tinoklij/Meeting/R19R5.jpg
Laatst gewijzigd door Tino op ma 14 mei 2001 11:22, 2 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Geloof me zo,n 21turbo is een erg fijne auto
mischien eind van het jaar gaat die maat van mij zijn "21 Quadra turbo" verkopen
Hmmmmm mischien word ie wel van mij :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Wel gaaf Maxxy, als je die 21 misschien koopt, ik heb een aantal foto's van die Quadra ziet er goed uit, als je je 5je maar niet weg doet dan he!!
Tino
Erelid - RvT

Mensen, Ik heb op mijn site nog wat foto's neer gezet van de meeting in nijmegen.

Ook de foto's van renault-tuning.com staan erbij (stickers dus)

En de foto's van mijn nieuwe megane :smile:

<a href="http://www.geocities.com/tinoklij" target="_blank" target="_new">Tino's Turbo Page</a>

Later
Laatst gewijzigd door Tino op vr 8 jun 2001 20:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Marius

Wat ben je allemaal van plan met die megane? Ook andere luchtfilter ?
Tino
Erelid - RvT

Nee niets mag er niets mee doen. Auto is van de zaak zet je daar een ander luchtfilter op gaan ze janken. Ik had eerst een clio op diesel een paar auto's terug en die had ik effe opgefokt naar de 190 km/h en toen moest ik al op het matje komen...snapte er niks van...
cliodiesel

Hoe had je dat dan gedaan, tig topics terug vroeg ik dat ook al maar krijg weinig respons. 190 is leuk voor een diesel
Tino
Erelid - RvT

Een beetje meer lucht en een beetje meer diesel en zorgen dat het allemaal wel wat netter loopt... wat schroeven hier en wat schroeven daar. zo komen we er wel..

Niet echt spectaculaire dingen hoor standaard reed die al 180 dus het ging maar om 10 km/h is niet zo intressant..
Plaats reactie