hee,jongens hier is pat speaking,ik zit nu bij marco en heb dit boek ff gelezen.
heel kort en heel krachtig,punt 1;renault tuning club is dus voor renault,anders heet het vanzelfsprekent 5gt turbo club,vond het hartstikke leuk om bv. eens een 19 16v,en een 21 turbo enz te zien we waren het er op zondag roerend over eens geen tweede crs,als ik nu al het iedee zou moeten krijgen dat bepaalde auto's niet worden toegelaten dan heb ik dus echt wel het iedee dat het niet mijn club is.
hetgeen wat wel zo is dat wel een auto naar mijn idee onder het mom tuning moet vallen,ofwel snel of snel gemaakt fjpx met 3liter blokje ofzo <lol>
kijk ik ga hier niemand zijn auto zitten afzeiken,maar het is wel duidelijk dat ik niet naar een treffen ga om dezelfde auto te bekijken wat in 3000 showrooms in nederland staat.
punt 2;wat de club betreft,rustig aan jongens,ik heb het idee dat bepaalde dingen echt worden onderschat.
clubblad is wat mij betreft overbodig,ik kan op de forum direct lezen wat er scheelt,of welke nieuwtjes er zijn,ik hoef echt niet in een blad te lezen wat er vorige maand is gebeurd.
ben het infeite met turbo arie eens,houd het simpel,recht en duidelijk.
wat het aantal leden betreft klein maar fijn,zo hou je het beste kontact,en onstaat er een hecht vrienden clubje waar je van opaan kan.
ik vond het zondag echt top,was zeer dik tevreden en ik had niet het idee dat er 50 man te weinig waren,was prima zo,ik had begrepen dat er ongeveer 5 a 6 man hun auto niet bij zich haden,als die er staks wel bij zijn dan zijn we al aardig op weg.
punt 3;er is geen punt 3

.
heb er wel vertrouwen in dat het wat gaat worden met de club.ben het sowiezo met chris en tjabel eens,vond het ook leuk om te horen dat arjan zich had vermaakt ondanks hij de enige was met een 19,en wat de rest betreft daar geld natuurlijk het zelfde voor,vond het een perfecte 1ste keer,we rijden op dit moment ook iedereen klem met een sportieve 5 of 19 toevallig hebben we er nu twee bij hun jas gehad 1 19 en 1 5gt turbo en we zien wel wat het ons brengt,we moeten de boel niet gaan forceren,en ijzer smeed je zeker als het heet is maar ik laat het gewoon niet afkoelen,we zijn allemaal super enthousiast maar het komt wel,we moeten zowieso nog eens meeten vindt ik dan kunnen we de boel nog eens goed bepraten,die vergadering is goed bedoeld maar de meeste mensen kunnen niet alla minuut,en om allen op te rijden om te lullen waarom niet een meeting met als hoofdmoot een vergadering,cq bespreking.
begrijp me niet verkeerd,maar ik rij niet zover om wat te lullen over niks,want wat we nu doen is infeite goed,want als iemand een mening of iedee heeft dan wordt dit zeker gelezen,als we gaan ontmoeten krijg je toch dat iedereen zijn mening wil laten horen en mischien vergeet naar een ander te luisteren,en dat is vindt ik juist zo belangrijk dat we dat wel doen.
ik hoop dat ik goed wordt begrepen,ik wil ook heel graag een club,maar wat mij betreft bestaat deze al sinds de meeting,en iedereen met een snelle renault is wat mij betreft welkom,heeft er mischien nog iemand een 3 liter liggen???????????????????
punt 4;er is ook geen punt 4:lol:lol:lol
we horen het wel,persoonlijk had ik graag een meeting met een vergadering ingebouwd,dan heb je ook het beste resultaat wat opkomst betreft.
be cool,doei