Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Pieter
Contacteer:

dus we kunnen na de bbq ook nog een wedstrijdje gaan voetballen:smile:!

Mijn mening: Ik vind dat je selectief moet zijn in het toelaten van leden. Niet selectief dat het alleen maar GT's mogen zijn, maar eerder dat de mensen die in e Renault rijden echte liefhebbers/freaks zijn die hun Renault koesteren en vooral respect hebben voor anderen.

Wat mcLain al zegt als de club een succes wordt voorspel ik dat er veel mensen lid willen worden. Ik persoonlijk heb liever iemand bij de club die zijn r19 ( kan ook staan r21, r4, megane, clio...etc) koestert dan iemand die met zijn gtturbo 's morgens volgas wegrijdt. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik denk dat iedereen die zich nu heeft opgegeven voor de club een liefhebber is. Mensen die je misschien liever niet in de club zou willen hebben, komen het denk ik pas, wanneer de club een succes is.

Ik denk dus dat het het belangrijkste is dat de club eerst op poten wordt gezet en dat we iedere liefhebber met een snelle Renault toelaten.

10o, jij kan er wat van in de vroege morgen, maar mijn pleidooi mag er ook wezen of niet soms!? :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Hee Pieter, oude Kadett rijdert!!
(als je begrijpt wat ik bedoel!!)
HEHEHE :lol:

Sorrie voor deze onderbreking!
Komt allen met reacties!
Pieter
Contacteer:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ffe de boel een beetje opstangen :lol:
Anonymous

Ik ben het erg met Mclain eens die vind dat je nu moet kiezen tussen Renault tuning club en GT tuning club.

Kies je voor een renault tuning club dan vind ik dat je iedere renault-rijder die bezig is zijn renault sneller (en strakker) te maken toe moet laten bij de club. Grossie heeft ook gelijk: Als mensen hun renault maar koesteren ende liefhebben. We rijden allemaal renault en we zijn allemaal godsgruwlijk aan het kutten voordat we onze kachelradiateur hebben vervangen. :smile:
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo 9 mei 2001 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Fuck, ik had dit topic nog niet gelzen, gouw eens even doen, hier worden rake klappen uitgedeelt :grin:
Anonymous

Maar ik had dus wel gelijk dat je moet kiezen tussen de GT-TUNIG CLUB en de RENAULT-TUNING CLUB of niet?

De namen geven het al aan, en als je de naam leest zoals die nu is (renault-tuning club)
dan is het dus niet alleen een R5 club.
Snappie???

Ik vond het zondag gewoon erg leuk en ik wil graag de volgende meeting weer bijwonen.

Mzzl...:wink:
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo 9 mei 2001 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Tuurlijk ben je welkom Arjen, was toch gezellig, nogmaals het is een discussie omdat de een dit wil en de ander dat, maar er moeten gewoon wel wat regeltjes zijn.
Deze topic is er zodat iedereen zijn mening kan geven en om even duidelijk te maken dat het allemaal niet zo eenvoudig is als we denken, ik heb ook het een en ander geinformeerd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Er moet gewoon EEN duidelijk criteria zijn : lid worden als je je gezicht dan ook regelmatig laat zien, dat is EEN ding waar ik het gister al met een aantal Freaks over heb gehad.
Anonymous

Ja, ik denk ook dat je een "streng" aantal toelatingseisen moet opstellen om tot een success te komen.

Niet zoals de CRS. 600 leden waarvan er 20 actief zijn.

Misschien een leeftijdsgrens?
Eisen aan de auto?
Verschillende soorten leden ( erg actief, minder actief, donateur).

ik roep maar fff wat.

Maar prik maar snel een datum, want ik kom er aan. ( liever niet op dinsdag,voor de rest maakt me niet uit )
marco

hallo mede turbo freaks , ik wilde ook ff mijn mening geven hierover,nou die zit zo een eigen cluppie is leuk , we wilden ons niet te veel profileren aan de crs en dat moeten we dan ook niet doen , iedere renault rijder die interesse toont zou mogen komen ,ik vindt dat als we mensen gaan buitensluiten dat we niet meer en minder zijn dan crs en dat is niet de bedoeling,aan de andere kant is het wel zo dat je niet te veel man moet hebben , een cluppie van 20/40 man is eigenlijk genoeg , je leert mekaar dan wat kennen ,en dat is bij een grotere groep niet zo net zoals jullie al zeggen het wordt dan zo onpersoonlijk,we moeten niet te hardt van stapel gaan lopen en laten we ons nou gewoon nog eens een paar keer ontmoeten en dan vereder kijken over het hoe en wat , we hebben al een naam renault-tuning club
nou dat is toch al wat denk ik we kunnen ook allemaal stickers plakken zo van wij horen bij elkaar:lol:,en ik vindt dat we het hier gewoon ff bij moeten laten , anders lopen we mischien te hard van stapel en dat is ook niet goed ,en tja het onderwerp dat er naar de rest van de auto's niet zo werd gekeken /clio en zo die er zondag waren /ik weet zeker niemand bedoeld dat evrkeerd maar er waren er meer met een r 5 gt turbo en tja daar liggen toch onze interesses,niet ik heb alle wagens goed bekeken maar het meeste toch echt de r5 gt turbo daar kwam ik tenslotte ook voor net zoals ieder ander,
laten we het nu gewoon lekker rustig aan doen en niet te hard van stapel lopen dan komt het allemaal wel goed jongens ,
groetjes marco ps denk dat pat strakjes ook wel ff wil reageren :lol:
Anonymous

ik denk dat je juist nu de plannen moet maken, "het ijzer smeden als het heet is".

Ik ben het er mee eens dat er goed moet worden nagedacht over de opzet, maar als je dit op ze beloop laat en vrijblijvend maakt kan je geen duidelijke afspraken maken.

Als we de organisatie goed in de "spanten" zetten. En duidelijke regels met elkaar maken kan dit alleen maar een success worden.

Het enthousiasme is er nu. Laten we er gebruik van maken.

(:smile: O wat serieus >-)
Pieter
Contacteer:

Misschien serieus, maar ik denk dat je dat nu ook effe moet zijn.

Als je er namelijk over denkt om een clubje te gaan beginnen, komt daar meer bij kijken dan data prikken van meetings.

Je kun, zoals Martijn al zegt, alles wel vrijblijvend houden, maar dan zet je geen club op met een visie. En die visie, dat is nou juist waar iedereen zo trots op is.

Als we het doen, laten we het dan in 1 keer goed doen. Stel een bestuur samen en mensen die werken aan allerhande zaken die bij een club horen (clubblad, internet, geldzaken, promotie, ledenadministratie, belastingzaken...etc)

Er moet gekozen worden voor een ledenbeleid: Wie mag lid worden, wie niet, welke eisen stellen we aan de leden.

Er moet een begroting gemaakt worden: Zaken als promotie, clubblad, hosting, domeinnamen, inschrijven handelsregister...etc en dus een contributie bepaald worden

Hoe groot willen we blijven/worden

Er moet een plan gemaakt worden voor de komende tijd

Ga maar effe door.

Ik weet niet hoe jullie er over denken, maar ik ben bereid vrijwillig veel tijd in (het oprichten van) de club te steken, maar dan moeten we het wel goed doen, anders kunnen we het net zo goed bij stickers en meetings houden.
Anonymous

On 2001-05-09 15:35, marco wrote:
... en laten we ons nou gewoon nog eens een paar keer ontmoeten en dan vereder kijken over het hoe en wat , we hebben al een naam renault-tuning club
nou dat is toch al wat denk ik we kunnen ook allemaal stickers plakken zo van wij horen bij elkaar:lol:,en ik vindt dat we het hier gewoon ff bij moeten laten , anders lopen we mischien te hard van stapel en dat is ook niet goed....
Precies, kijk het gewoon even aan. Meetings en je eigen stickers is gewoon het tofste.

> Tackinardie, wat jij zei over het ijzer smeden als het heet is ben ik het niet helemaal met je eens. Als iedereen volgende maand geen club meer wil, dan kan je beter helemaal niets oprichten. Zoals Marco zei komt vanzelf.

niet dat ik iets tegen een club heb hoor maar vroeger toen ik nog brommer wilden we ook altijd een club hebben, maar toen hebben we besloten dat meetings gewoon het mooiste zijn en dat leden administratie niet nodig is want we kennen elkaar toch wel. Kijk, als het groot wordt en er zijn veel mensen die lid willen worden dan heeft het echt zin, denk ik.
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo 9 mei 2001 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

Ik sluit me aan bij grossie
marco

hallo mensen ben ikke weer , luister begrijp mij niet verkeerd ik vind een eigen club echt tof en wat grossie zegt sluit ik me ook bij aan , het enige wat ik zei is doe het niet te overhaast,ik weet we zijn allemaal heel enthousiast,maar laten we wel ff alles heel goed op een rijtje zetten en alles lekker twee keer door nemen voordat het dadelijk mis loopt en dat zou natuurlijk ook zonde zijn , ik ben zeker voor een club en wil hier zeker ook aan meewerken voorzover dat kan dan , dusse gewoon ff goed alles tegen mekaar afwegen de voor en nadelen van het varen van een club met club blad en zo ,
groetjes marco
Arjen

Hallo,

Ik heb deze discussie nu een tijdje gevolgd en wat mij opvalt is het volgende:
- eerder (voor de meeting waar ik helaas niet ben geweest) is er al eerder een discussie geweest op het forum over een club.
Toen kwam er zo'n beetje uit dat je het beste niet opnieuw het wiel uit moest vinden (oftewel 2e CRS).
- ook in dit forum hier wordt weer geneuzeld over het wel en niet toelaten van bepaalde auto's. Een getunede Renault is een getunede Renault.
- ik snap dat in jullie enthousiasme weer het idee van een club ontstaan is. Eerder leek het de meeste beter om het gewoon simpel te houden. Gewoon alles via het net afspreken. Weinig kosten en geregel.
- wanneer je toch geld wil laten betalen voor de service (stickers, webruimte etc) zul je misschien moeten kiezen voor de oplossing die de engelse R21 turbo club heeft bedacht: betalen voor toelating op een apart gedeelt van hun site.

Ik zou zeggen: hou het simpel !!!!!!!!!

Later

Arjen
-----------------
- Renault 19 16v and 11 turbo owner -
Laatst gewijzigd door Arjen op wo 9 mei 2001 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Goof

Wat een epistel!! ff paar uur niet gekeken, krijg je toch een partij text voor je kiezen.

Ik sluit me aan bij Grossie, maar ook bij wat Tjabel eerder al zei; laten we eerst 's bij elkaar gaan zitten met de mensen die hij op papier heeft staan en, als organisatie (bij een afspraak, lult toch echt makkelijker dan dit) bepalen wat we eigenlijk willen als club
Tjabel
Car: Alpine/5gtt/16v
Contacteer:

On 2001-05-09 10:42, Chris wrote:
Hee Pieter, oude Kadett rijdert!!
(als je begrijpt wat ik bedoel!!)
HEHEHE :lol:

Sorrie voor deze onderbreking!
Komt allen met reacties!
?
Anonymous

Heren
Laten we gewoon een datum prikken voor volgende week om er eens lekker voor te gaan zitten mijn voorkeur donderdag 17 mei
begin van de avond bijvoorbeeld om een uur of 19:30.
Bij het ac restaurant in bodegraven
het is maar een voorstel
Tjabel
Car: Alpine/5gtt/16v
Contacteer:

Mee eens Marcel ik heb de datum al vastgelegd!
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Oi,

Kan het ook iets eerder, ik werk in Zeist en ik woon in Zwolle, dan ga ik uit mijn werk gewoon.

Wie verwacht je allemaal op de "vergadering"?
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

17 mei is goed, tijd maakt niet uit.

Vertel ff hoe ik dat AC kan vinden.
Jan-Geert (Momentsleutel)

oh ja jongens ik wil niet zielig gevonden worden hoor vond t alleen jammer dat ik niet bij de foto op de waalkade erbij stond , en dat er weinig interesse was in andere autos.. je hebt gelijk hoor bas :smile: no hard feelings hihi nee joh geef niet
Pieter
Contacteer:

Jpjx, zoek mijn auto maar eens op bij de foto's. Daar heb je ook een vergrootglas bij nodig hoor. Boeien, er komen nog veel meer foto's aan.

17 mei komt wel uit. Kunnen we niet ergens wat meer in de buurt van Dordt afspreken? Dat ligt denk ik het centraalste voor iedereen (denk ik)
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Euh ik weet wie er allemaal komen, maar da's voor mij nogal ff rijden...
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Pieter
Contacteer:

ik heb effe gekeken, Dordt-Zeist is 67km en Bodegraven-Zeist is 43km, dat scheelt toch niet zo heel veel?

Lijkt mij het meest centraal, maar misschien vinden jullie Bodegraven wel beter. Stemmen maar weer
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Uhhhh, ik vind Bodegraven wel goed hoor!
Hehehe!
Maakt mij eigenlijk niet uit ik kom toch wel, 17 mei is ok!
jetab
Contacteer:

<font color=blue>Er is een clubje op gericht, voor mensen met een lelijk gezicht.... WIJ HOREN DAAR BIJ!!! WIJ HOREN DAAR BIJ!!! :lol:

Een clubje vind ik ook een leuk initiatief. Niet teveel lui, en als er iemand bij wilt dan moeten wij die eerst keuren... of zo iets... minimaal 100 posts op deze site of iets... tja, mooi discussie punt voor de volgende meeting...

Groetjes JeTab
Anonymous

Bij dat clubje wil ik niet horen. haha

Menno bedankt en zoals je ziet is het gelukt.

Mzzl...:wink:
Anonymous

Ja, Dordrecht kan ook ( kan ik op de fiets :grin:>-)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ik had net een heel verhaal was weer eens pleite door een internet uitval k*tzooi
dus ff in het kort :simpele club ,max 40 leden ( stopt er een , of je hoort nooit wat van ze ,dan pas een nieuw lid aannemen , en die andere dus schrappen van de ledenlijst)alle
snelle renaults toelaten , alles gewoon via deze site laten regelen door een paar mensen die dat willen, het lukt nu ook goed ( kijk naar af gelopen meeting) heb je een mooi verhaal plaats het op deze site ( beurt nu ook )scheelt weer een clubblad als ik het wil hebben kan ik het ook uitprinten ,en iedereen zit hier toch op deze site . wil je lid worden van het clubie kijk op de mooie 5 jes en zie die sticker , dus das ook niet nodig ( promotie ) en hou alles lekker simpel het is hobby niet je baan ( wel je leven )ik hoor het wel
Chris
Erelid - Moderator - RvT

tja.
Pieter
Contacteer:

We praten er donderdag over en dan stemmen we ffe wat iedereen ervan vind.
Anonymous

Sorry dat ik zo laat regeer maar heb nu pas weer tijd maar ben het met Chis en tjabel eens want een tweede CRS heb je niks aan ben niet voor niks geen lid meer dus in hoor het wel
marco

hee,jongens hier is pat speaking,ik zit nu bij marco en heb dit boek ff gelezen.
heel kort en heel krachtig,punt 1;renault tuning club is dus voor renault,anders heet het vanzelfsprekent 5gt turbo club,vond het hartstikke leuk om bv. eens een 19 16v,en een 21 turbo enz te zien we waren het er op zondag roerend over eens geen tweede crs,als ik nu al het iedee zou moeten krijgen dat bepaalde auto's niet worden toegelaten dan heb ik dus echt wel het iedee dat het niet mijn club is.
hetgeen wat wel zo is dat wel een auto naar mijn idee onder het mom tuning moet vallen,ofwel snel of snel gemaakt fjpx met 3liter blokje ofzo <lol>
kijk ik ga hier niemand zijn auto zitten afzeiken,maar het is wel duidelijk dat ik niet naar een treffen ga om dezelfde auto te bekijken wat in 3000 showrooms in nederland staat.
punt 2;wat de club betreft,rustig aan jongens,ik heb het idee dat bepaalde dingen echt worden onderschat.
clubblad is wat mij betreft overbodig,ik kan op de forum direct lezen wat er scheelt,of welke nieuwtjes er zijn,ik hoef echt niet in een blad te lezen wat er vorige maand is gebeurd.
ben het infeite met turbo arie eens,houd het simpel,recht en duidelijk.
wat het aantal leden betreft klein maar fijn,zo hou je het beste kontact,en onstaat er een hecht vrienden clubje waar je van opaan kan.
ik vond het zondag echt top,was zeer dik tevreden en ik had niet het idee dat er 50 man te weinig waren,was prima zo,ik had begrepen dat er ongeveer 5 a 6 man hun auto niet bij zich haden,als die er staks wel bij zijn dan zijn we al aardig op weg.
punt 3;er is geen punt 3:grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:.
heb er wel vertrouwen in dat het wat gaat worden met de club.ben het sowiezo met chris en tjabel eens,vond het ook leuk om te horen dat arjan zich had vermaakt ondanks hij de enige was met een 19,en wat de rest betreft daar geld natuurlijk het zelfde voor,vond het een perfecte 1ste keer,we rijden op dit moment ook iedereen klem met een sportieve 5 of 19 toevallig hebben we er nu twee bij hun jas gehad 1 19 en 1 5gt turbo en we zien wel wat het ons brengt,we moeten de boel niet gaan forceren,en ijzer smeed je zeker als het heet is maar ik laat het gewoon niet afkoelen,we zijn allemaal super enthousiast maar het komt wel,we moeten zowieso nog eens meeten vindt ik dan kunnen we de boel nog eens goed bepraten,die vergadering is goed bedoeld maar de meeste mensen kunnen niet alla minuut,en om allen op te rijden om te lullen waarom niet een meeting met als hoofdmoot een vergadering,cq bespreking.
begrijp me niet verkeerd,maar ik rij niet zover om wat te lullen over niks,want wat we nu doen is infeite goed,want als iemand een mening of iedee heeft dan wordt dit zeker gelezen,als we gaan ontmoeten krijg je toch dat iedereen zijn mening wil laten horen en mischien vergeet naar een ander te luisteren,en dat is vindt ik juist zo belangrijk dat we dat wel doen.
ik hoop dat ik goed wordt begrepen,ik wil ook heel graag een club,maar wat mij betreft bestaat deze al sinds de meeting,en iedereen met een snelle renault is wat mij betreft welkom,heeft er mischien nog iemand een 3 liter liggen???????????????????
punt 4;er is ook geen punt 4:lol:lol:lol
we horen het wel,persoonlijk had ik graag een meeting met een vergadering ingebouwd,dan heb je ook het beste resultaat wat opkomst betreft.
be cool,doei
Plaats reactie