Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Michel S.
Contacteer:

Hoi turbofreaks.

Ik zit met een klein probje/dilema. Ik heb mijn R5 nu zo goed als uit elkaar liggen. interieur zit er dan wel nog in, maar dat moet ook eruit omdat ik het dashboard moet gaan vervangen. Nu heb ik een andere grill laten over komen(laguna style :smile: :smile: )dus die moet al gespoten worden. Verder komen er wat aanpassingen aan de motorkap. Denk hier aan een subaru luchthapper, 2 luchthappers van een GSI en boze ogen. Verder is mijn voorbumper puin, dus ik moet ook een nieuwe/andere voorbumper hebben. Dus er zit best al wat spuitwerk aan de auto. Nu kan ik alles lekker goedkoop laten spuiten. Een leraar op een spuitschool is familie van een vriend van me. Hem zijn auto heeft hij laten spuiten voor 700 piek. Omdat ik toch een deel moet laten spuiten was ik aan het denken om anders mijn hele auto af te bouwen en de carroserie te brengen om deze compleet te laten spuiten. Zal mij dan een 1000 piek kosten. Ik hoef hem dan alleen maar af te leveren, niks schuren ontvetten of wat dan ook.Waar ik nu mee zit is, zou ik dat doen?? Mijn auto zit best nog wel goed in zijn lak. Maar er zitten wat krasjes en wat oneffenheden in. Met een spuitbeurtje zou hem weer helemaal gaaf maken. Maar dan wil ik wel een ander kleurtje nemen denk ik. Ik wilde hem graag donker blauw metalic hebben. hij is nu porsche blauw. Is op zich ook een kikse kleur, maar metalic blauw vindt ik heel stoer, maar ben dan bang dat die niet meer zo flits is. Met de kleur wat ik nu heb kijkt iedereen om, omdat hij zo lekker opvalt. Nu zit ik dus met de vraag:
zou ik hem strippen en halemaal laten spuiten, zoja in welke kleur. Ik meen geel is ook flits, maar daar krijg ik volgens mij heel snel spijt van.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik vind dat je nu juist een mooie apparte kleur hebt!
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Aparte kleur is wel mooie, maar je loopt het risico dat het gaat vervelen.

Strak in de lak is nog mooier, dus als je het geld hebt zou ik hem over laten spuiten....
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Michel S.
Contacteer:

Als je de kleur wilt zien wat die nu is kun je kijken op:

http://members.home.nl/mclain/DSC0041.JPG

laat maar je mening horen
Michel S.
Contacteer:

Metalic blauw met 2 witte strepen had ik ook al eens aan gedacht, maar volgens mij vinden jullie dan dat ik fout bezig ben.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Had jij hem nou gekocht in deze blauwe kleur?Ik heb het wel ergens gelezen maar weet het niet meer.
Ik vind dit wel wijs zo!
Michel S.
Contacteer:

ik heb hem zo gekocht ja. Die gast heeft hem zelf porsche blauw gespoten, maar hij was eerst dus wit. oftwel, alles wat je niet zag was nog steeds wit. het meeste heb ik inmiddels met een kwast al blauw gemaatk, maar een hele spuitbeurt zou wel fijn zijn, vandaar mijn vraag
Pieter
Contacteer:

Het spuitwerk wat je nog hebt, kost volgens mij niet veel minder dan 1000,-. Ik zou het voor die prijs zeker doen.

Kleur is heel persoonlijk. Ik weet alleen zeker dat niemand het 'fout' zal vinden als je gaat voor blue met. met witte strepen. Lijkt mij wel gaaf.

Als je je auto helemaal laat spuiten weet je ook zeker dat het een keer goed (en helemaal) is gebeurd.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Hoe lang heb jij je 5 dan al Mclain?
In Alphen a/d Rijn stond drie maanden geleden exact dezelfde kleur te koop, een RS blauwe 5 met doorgelaste motorkap, GSI happers en een dichtgelaste achterklep, dus nummerplaat in de achterbumper, het zou natuurlijk goed kunnen dat dit een ander is hoor.
Mazzel!
Michel S.
Contacteer:

Ik heb deze auto nu ongeveer 2 jaar en mijn broer heeft hem daarvoor ook nog een half jaartje gehad, dus ik denk dat het een ander is geweest. Maar wat vondt je van die kleur??
bruno @af
Contacteer:

hey mclain..

ik zou voor het blauw gaan hoor...
niets mooier en sportiever dan fel blauw...
(mijn nederige mening)
de mijne is 3 weken geleden ook in fel blauw gezet (van seat ibiza) > :cool::cool::cool:

bye
bruno
Goof

Kan niet zeggen dat 't geen opvallende kleur is ofzo, maarre, wel strak!!
Niet de moeite om 'm deze kleur in z'n geheel over te spuiten??
En blauw mettalic met die dikke witte strepen, vink ook vet.
Normaal gesproken zou ik zeggen, heb je de kans om 'm geheel over te spuiten, doen!
Ik kan me voorstellen dat je nu met een dilemma zit.........

en aan mijn mening heb je ook al niet veel....
Michel S.
Contacteer:

http://gtturbo.org/cars/default.asp?show=1

die auto linksboven. Die kleur vindt ik ook wel enorm bruut. Of misschien die metalic blauwe kleur van subaru. hij wordt in iedergeval helemaal gespoten. dat is nu wel zeker
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

ik zou een kleur nemen die op valt uit een hele rij met auto's .(blue sport zie je best veel )dus ik zou gaan voor je eigen kleur (porsche-blauw) lekker opvallend en je weet wat je hebt en of je het de auto vind staan
Michel S.
Contacteer:

Ik ben een beetje verliefd op die grijze GTT van die pagina. Ik ben nu hard op zoek naar een mooie (grotere spoiler voor op de achterklep. Ik moet nog een andere voorbumper hebben en een andere achterbumper. Maar waar kan ik mooie bumpers vinden???

p.s. wat vinden jullie van die grijze GTT. Die kleur met zo'n spoiler en bumper?

mzzl
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Mclain, probeer
<a href="http://www.reichhard-motorsport.com">http://www.reichhard-motorsport.com</a>

Gratis R5 catalogus thuis
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Anonymous

Eyy, heb net een maat van me aan de telefoon gehad en zn neef is een autospuiter...
Hebben het even over kleuren gehad en hebben het ook over de camelionkleur gehad.
Volgens mij hebben jullie het hier ook over gehad. Moet superstrak zijn maar kost alleen wel 1500 gulden per liter!!
Geen gelul. Ga zelf mischien wel voor Prost blauw, kleurtje uit de formule 1 wereld..

Cyc
Michel S.
Contacteer:

Hoi jongens.

Ik heb misschien een bumpertje weten uit te halen. Zo'n GT5 (lancer-look) bumper, maar in plaats van ronde lampen wel de vierkantlampen. Laten we hopen dat het doorgaat.

Ik heb trouwens ook eens gekeken naar die spoilers wat ze hebben bij reinhard. De maxi spoiler vindt ik enorm bruut, maar duur. En een levertijd van 4 tot 6 weken. Dus ik ga eens zoeken naar een mooie spoiler. Ik heb trouwens een aanbod gekregen van een liefhebber van een spoiler. Hij heeft me plaatjes meegestuurd, maar die waren vrij onduidelijk. Het is een Zender Spoiler dacht ik. Heeft iemand hier misschien een plaatje van hoe hij gemonteerd eruit ziet???

groetjes
Plaats reactie