Hoi turbofreaks.
Ik zit met een klein probje/dilema. Ik heb mijn R5 nu zo goed als uit elkaar liggen. interieur zit er dan wel nog in, maar dat moet ook eruit omdat ik het dashboard moet gaan vervangen. Nu heb ik een andere grill laten over komen(laguna style

)dus die moet al gespoten worden. Verder komen er wat aanpassingen aan de motorkap. Denk hier aan een subaru luchthapper, 2 luchthappers van een GSI en boze ogen. Verder is mijn voorbumper puin, dus ik moet ook een nieuwe/andere voorbumper hebben. Dus er zit best al wat spuitwerk aan de auto. Nu kan ik alles lekker goedkoop laten spuiten. Een leraar op een spuitschool is familie van een vriend van me. Hem zijn auto heeft hij laten spuiten voor 700 piek. Omdat ik toch een deel moet laten spuiten was ik aan het denken om anders mijn hele auto af te bouwen en de carroserie te brengen om deze compleet te laten spuiten. Zal mij dan een 1000 piek kosten. Ik hoef hem dan alleen maar af te leveren, niks schuren ontvetten of wat dan ook.Waar ik nu mee zit is, zou ik dat doen?? Mijn auto zit best nog wel goed in zijn lak. Maar er zitten wat krasjes en wat oneffenheden in. Met een spuitbeurtje zou hem weer helemaal gaaf maken. Maar dan wil ik wel een ander kleurtje nemen denk ik. Ik wilde hem graag donker blauw metalic hebben. hij is nu porsche blauw. Is op zich ook een kikse kleur, maar metalic blauw vindt ik heel stoer, maar ben dan bang dat die niet meer zo flits is. Met de kleur wat ik nu heb kijkt iedereen om, omdat hij zo lekker opvalt. Nu zit ik dus met de vraag:
zou ik hem strippen en halemaal laten spuiten, zoja in welke kleur. Ik meen geel is ook flits, maar daar krijg ik volgens mij heel snel spijt van.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen