Maxxie, ik zal er ook zeker zijn, maar waarschijnlijk zonder 5 die witte van me staat nog in de stalling en die Bleu-Sport heeft geen APK,Verzekering, en staat op niet op naam, ik neem wel wat foto's mee.
Gaaf dat je 6 mei meegaat, we hebben het er vrijdag wel even over.
Groeten Chris.
Ja. Laten we alvast een goede afspraak maken voor SPEED.
Kunne we natuurlijk ook morgen fff bespreken.
Ik heb in ieder geval al vrij.
Kunne we natuurlijk ook morgen fff bespreken.
Ik heb in ieder geval al vrij.
Ik heb er zin in
Weer lekker met een grote groep naar Speed2001. Helemaal naar vandaag nijmegen was super
Weer lekker met een grote groep naar Speed2001. Helemaal naar vandaag nijmegen was super
-
He jongens ik heb ook wel zin om naar Speed2001 te gaan ik hoor wel wat en hoe.
De mzzl, Jeof
De mzzl, Jeof
is een prima idee chris
rijden we met een grote groep vanaf DeMeern (ac restaurant) naar het autotron te rosmalen
rijden we met een grote groep vanaf DeMeern (ac restaurant) naar het autotron te rosmalen
Maarja, misschien hebben we dan al een clubje met een clubstand met Barbeque op het terreein dus dan is er nog niets aan de hand!
Staan we gewoon gezellig naast CRS, hun liggen zoals altijd te slapen en praten over de goede oude tijd dat de sportuitlaat en dikke wielen nog niet waren uitgevonden, terwijl het bij ons lekker druk is en er een goed stukkie muziek word gedraaid uit de 5 van Roy!
Of gaat ook dit te snel???

Staan we gewoon gezellig naast CRS, hun liggen zoals altijd te slapen en praten over de goede oude tijd dat de sportuitlaat en dikke wielen nog niet waren uitgevonden, terwijl het bij ons lekker druk is en er een goed stukkie muziek word gedraaid uit de 5 van Roy!

Of gaat ook dit te snel???

Ja ik ben zeker weer aanwezig. Sta bij de stand van Street Legal R. Gaan er nog meer mensen beide dagen? mzzlOn 2001-05-10 18:23, Chris wrote:
Maarja, misschien hebben we dan al een clubje met een clubstand met Barbeque op het terreein dus dan is er nog niets aan de hand!
Of gaat ook dit te snel???![]()
![]()