Wie van jullie gaan of hebben er zin om mee te gaan naar Speed 2001 in het Autotron te Rosmalen.
Ik geloof dat het op zaterdag 26 mei en zondag 27 mei 2001 is.
Het zou wel onwijs gaaf zijn als we daar met een rij GT Turbo's zouden staan!
Wij gaan in iedergeval op zondag.
Laat even wat horen.
Groeten Chris.
Ik geloof dat het op zaterdag 26 mei en zondag 27 mei 2001 is.
Het zou wel onwijs gaaf zijn als we daar met een rij GT Turbo's zouden staan!
Wij gaan in iedergeval op zondag.
Laat even wat horen.
Groeten Chris.
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Ik zal de kalender er even bij pakken 

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Hier ga ik ook zeker heen.
Volgens mij is het op 27 en 28 mei, maar dat weet ik niet zeker.
Ik denk ook dat ik op de zondag ga.
gr. hagen
Volgens mij is het op 27 en 28 mei, maar dat weet ik niet zeker.
Ik denk ook dat ik op de zondag ga.
gr. hagen
Speed 2001 wordt gehouden op Zaterdag 26 en Zondag 27 mei te Rosmalen.
Als je er dan toch bent loop dan ook even langs bij de Megane Coupe Club
Als je er dan toch bent loop dan ook even langs bij de Megane Coupe Club

Dat zal ik zeker even doen.On 2001-04-07 23:08, Jevroem wrote:
Speed 2001 wordt gehouden op Zaterdag 26 en Zondag 27 mei te Rosmalen.
Als je er dan toch bent loop dan ook even langs bij de Megane Coupe Club![]()
Hoe meer Renaults hoe meer vreugd!!!!
hallo mensen , lijkt me wel leuk ja om dan met een paar gt turbo's op te draven daaro ,
mischien dat we hier ook wat over kunnen regelen met de rest<lijkt je dat niks bas>
net zoals we die meeting doen dan ook samen naar rosmalen ,ik hoor het wel , ik wil in iedergeval wel, groetjes marc
mischien dat we hier ook wat over kunnen regelen met de rest<lijkt je dat niks bas>
net zoals we die meeting doen dan ook samen naar rosmalen ,ik hoor het wel , ik wil in iedergeval wel, groetjes marc
Het zou natuurlijk helemaal gaaf zijn als we ergens afspreken en dan tegelijkertijd naar het Autotron rijden, want dan sta je met zijn allen bij elkaar, das's wel wijs natuurlijk.On 2001-04-08 07:37, marco wrote:
hallo mensen , lijkt me wel leuk ja om dan met een paar gt turbo's op te draven daaro ,
Ik was er vorrig jaar ook met een aantal GT Turbo maten en een Clio 16v, wij stonden dan bij elkaar maar voor de rest staat alles door elkaar geparkeerd.
Je moest daar gaan zoeken om ander wijze Renaults te vinden.
We moeten dit gewoon eens op de chat bespreken of 6 mei in Nijmegen.
Groeten.
Weet iemand of dat je kaarten kunt bestellen voor Speed 2001 zodat je niet in de rij voor de kassa hoeft te staan.
Je kan ook met je eigen wagen op het terrein komen te staan, maar hoe doe je dat? Gewoon naar binnen rijden of eerst aanmelden ofzo?
Je kan ook met je eigen wagen op het terrein komen te staan, maar hoe doe je dat? Gewoon naar binnen rijden of eerst aanmelden ofzo?
Gewoon naar binnen rijden en je staat met zijn allen, alle merken door elkaar op het binnenterrein. Maar als je bijvoorbeeld bij een clubstand wilt staan bijvoorbeeld bij Club Renault Sportives dan moet je je bij je eigen club aanmelden, en dan krijg je een apparte uitnodiging om bij de clubstand te komen staan.On 2001-04-09 14:57, Maus wrote:
Weet iemand of dat je kaarten kunt bestellen voor Speed 2001 zodat je niet in de rij voor de kassa hoeft te staan.
Mazzel!
Mijn 5je is dan nog niet klaar want het zit weer eens tegen zoals gewoonlijk Roest TE VEEL dus het zal wel een paar weken langer duren maar voor Duitsland moet die af zijn
TJONGEJONGE, ze hebben allemaal een GT Turbo,On 2001-04-10 22:44, turbo wrote:
Maar ben er ZEKER Chris mag ik dan mee rijden ????
wil Joost met me meerijden, Haas met me meerijden, zal ik hem weer verhogen zodat jullie achterin kunnen??????
We gaan wel loten...

PS, Joost als jij die Bleu-sport van mij nou ff door de keuring jast verzekert en op je naam zet dan mag je die wel meenemen!!hehehe gnagan
Mazzel!
je denk zeker dat ik die meiers op me rug heb groeien !!!!!!!! oke ik ga wel met die Diesel (die kan je toch niet bij houden want je kan toch niet van bodegraven tot Nijmegen 209 km/per uur rijden want dan ploft je 2de vriendin) laat Haas dan maar met je mee rijden oja zet dan niet je nieuwe kussen op de bijrijders stoel er in want dan kan je weer een nieuwe bestellen bij Ed (grapje) ik hoor het wel
Joost, die Kliko ehhh Clio 16 kleppert die Bart vanavond heeft gekocht, is dat een Nederlandse auto? Is die helemaal origineel?On 2001-04-10 22:56, Chris wrote:TJONGEJONGE, ze hebben allemaal een GT Turbo,On 2001-04-10 22:44, turbo wrote:
wil Joost met me meerijden, Haas met me meerijden, zal ik hem weer verhogen zodat jullie achterin kunnen??????
We gaan wel loten...
PS, Joost als jij die Bleu-sport van mij nou ff door de keuring jast verzekert en op je naam zet dan mag je die wel meenemen!!hehehe gnagan
Mazzel!
Kilometerstand? Achterschermen hard?
Ik hoor het wel.
Hij zal zijn 5 je wel missen denk ik....
Mazzel!
De kleur is zilver 1 achterscherm is met roest maar wordt bij gewerkt en de km.stand is 15 duizend en een beetje en is nederlands ZG-53-?? ik ga nu naar huis tot zo
Haas (de zure) gaat misschien met zijn VW Polo, we zien het wel komt echt wel goed hoor, misschien rijd Tjabel zijn 5 ondertussen wel en gaat Bart met zijn Clio 16 kleppert als die hem dan al heeft maar dat zal wel.On 2001-04-10 23:04, Chris wrote:Joost, die Kliko ehhh Clio 16 kleppert die Bart vanavond heeft gekocht, is dat een Nederlandse auto? Is die helemaal origineel?On 2001-04-10 22:56, Chris wrote:TJONGEJONGE, ze hebben allemaal een GT Turbo,On 2001-04-10 22:44, turbo wrote:
We gaan wel loten...
Mazzel!
Ik hoor het wel.
Mazzel!
Weer een GT Turbo minder Joost:sad::sad:.
Het is wel duidelijk, wij DIE-HARDS zullen als enige overblijven, bij het bejaardenhuis staan wij over 60 jaar met een antieke oldtimer GT TURBO!!!!
Mazzel!
15 duizend kilometers?????On 2001-04-10 23:08, turbo wrote:
De kleur is zilver 1 achterscherm is met roest maar wordt bij gewerkt en de km.stand is 15 duizend en een beetje en is nederlands ZG-53-?? ik ga nu naar huis tot zo
Dat is wel eg weinig!
Maar ja, zijn 5 uit 1990 had ook maar origineel 40.000km gereden, dus hier sta ik ook niet raar van te kijken, hoe staat ie er verders bij?
Mazzel!
AAAHHH, je bent wel hard voor je Turbo-vrienden Joost!On 2001-04-10 23:02, turbo wrote:
je denk zeker dat ik die meiers op me rug heb groeien !!!!!!!! oke ik ga wel met die Diesel (die kan je toch niet bij houden want je kan toch niet van bodegraven tot Nijmegen 209 km/per uur rijden want dan ploft je 2de vriendin) laat Haas dan maar met je mee rijden oja zet dan niet je nieuwe kussen op de bijrijders stoel er in want dan kan je weer een nieuwe bestellen bij Ed (grapje) ik hoor het wel

Ik ben niet van plan om weer nieuwe kussens te kopen dat was een rib uit mijn lijf, die krengen waren echt duur per stuk.
Maar ja nogmaals een hobby MAG (en moet) wat kosten , daar ben je het zeker wel mee eens Joost!
Mazzel!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
heeft bart die 16 v gekocht? ik hoop dat ie er niet op leeg loopt of was het wel wat bij rich vandaan? hij heeft het me nog heel niet verteld zal wel niet belangrijk zijn ofzo . ik ga in principe met de polo maar als joost(turbo) met de volvo gaat dan is het onzin om ook ter rijden tenzij het nodig is natuurlijk .
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
heeft bart die 16 v gekocht? ik hoop dat ie er niet op leeg loopt of was het wel wat bij rich vandaan? hij heeft het me nog heel niet verteld zal wel niet belangrijk zijn ofzo . ik ga in principe met de polo maar als joost(turbo) met de volvo gaat dan is het onzin om ook ter rijden tenzij het nodig is natuurlijk .ik heb het eigenlijk over 6 mei en nog niet over speed
Haas, het scijnt een oude Zandvoort auto te zijn, er komt een intertieur in van een Clio Grandprix (Duitse uitvoering), en die Speedline wielen van de GT Turbo van Fred komen eronder, 150.000km gereden, wat roest.
PS, er staat een clio 16v te koop waar vroeger Lex Hoogeveen Auto's zat, antraciet grijs, 16"O.Z. wielen en dikke Sebring:sad:.
Mazzel.
Is je grijze GT al gestript?
PS, er staat een clio 16v te koop waar vroeger Lex Hoogeveen Auto's zat, antraciet grijs, 16"O.Z. wielen en dikke Sebring:sad:.
Mazzel.
Is je grijze GT al gestript?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee nog niet hij moet ff rijden blijven om die vloer tegels er in te leggen .dan wissel ik ff van plaats met tjabel en dan begin ik
met het resteerende werkje . vraag jij nog even precies aan die man hoe ie hem wil hebben alsjeblieft als ie door geslepen mag worden is het wat makkelijker met het vervoer . en sommige plaatdelen die nog hard zijn zijn misschien wel makkelijk ivb schades . ik hoor het wel
met het resteerende werkje . vraag jij nog even precies aan die man hoe ie hem wil hebben alsjeblieft als ie door geslepen mag worden is het wat makkelijker met het vervoer . en sommige plaatdelen die nog hard zijn zijn misschien wel makkelijk ivb schades . ik hoor het wel
Roy, ga jij weer 2 dagen naar Speed 2001 dan?
Vorrig jaar was dat toch niet echt goed bevallen?
Ga je weer bij Street Legal R staan?
Als ik zo die videootjes van je zie zijn het wel suffe meetings van die gasten, of zit ik er dan naast?
Je mag al lid worden van Street legal R als je een Panda hebt met 13"licht metalen velgen met een uitlaat opzetstuk!!
Of met een Golf 1.3.......
(jij snapt hem wel!!!)
Maar toch is het goed dat er ook zulke clubs bestaan, en die keer dat ik er bij Speed even aan het kijken was, was het best gezellig.
Mazzel!
Vorrig jaar was dat toch niet echt goed bevallen?
Ga je weer bij Street Legal R staan?

Als ik zo die videootjes van je zie zijn het wel suffe meetings van die gasten, of zit ik er dan naast?
Je mag al lid worden van Street legal R als je een Panda hebt met 13"licht metalen velgen met een uitlaat opzetstuk!!

Of met een Golf 1.3.......

Maar toch is het goed dat er ook zulke clubs bestaan, en die keer dat ik er bij Speed even aan het kijken was, was het best gezellig.
Mazzel!
Laatst gewijzigd door Chris op zo 15 apr 2001 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Hahaha, wij zijn de enige echte Die Hards Chris.On 2001-04-10 23:08, Chris wrote:Haas (de zure) gaat misschien met zijn VW Polo, we zien het wel komt echt wel goed hoor, misschien rijd Tjabel zijn 5 ondertussen wel en gaat Bart met zijn Clio 16 kleppert als die hem dan al heeft maar dat zal wel.On 2001-04-10 23:04, Chris wrote:Joost, die Kliko ehhh Clio 16 kleppert die Bart vanavond heeft gekocht, is dat een Nederlandse auto? Is die helemaal origineel?On 2001-04-10 22:56, Chris wrote:TJONGEJONGE, ze hebben allemaal een GT Turbo,On 2001-04-10 22:44, turbo wrote:
We gaan wel loten...
Mazzel!
Ik hoor het wel.
Mazzel!
Weer een GT Turbo minder Joost:sad::sad:.
Het is wel duidelijk, wij DIE-HARDS zullen als enige overblijven, bij het bejaardenhuis staan wij over 60 jaar met een antieke oldtimer GT TURBO!!!!
Mazzel!
PS in juni laat ik mijn 5 spuiten in Bodegraven, op het industrieterrein je weet wel waar...
Kicken he!
ik zal er zeker zijn Chris op 6 mei
aankomende vrijdag kom ik ook effe voor het eerst naar bodegraven ff een shake halen hehe
)
aankomende vrijdag kom ik ook effe voor het eerst naar bodegraven ff een shake halen hehe