Waarom zou hij het niet goed doen in hairpins?BLJ schreef:Je bedoelt schaatsen?Arno S. schreef:t*ring dat moet lekker lopen
Nee serieus, mooi werk zit er in deze motor. Ik vraag me alleen af hoe dit rijdt in hairpins of met regen.
Dat is inderdaad een groot vraagteken, maar ik denk dat het heel lang goed kan gaan....WDV46 schreef:keurige cijfers!!Ben benieuwd hoelang het heel blijft haha.
![]()
Hoeveel meer druk dan 1,6 bar kan die turbo nog leveren?
Hoog in toeren hoor je mijn inziens de motor meer atmosferische toeren maken dan dat hij nog op boost loopt, je draait 6500-7000rpm met dat ding, het is geen V-tech waar het even leven daar pas beginttutuur schreef:Verklaar je nader? Doesn't make sense
Heb je die turbo gezien? Ik denk dat die boost wel goed zitHet is een Turbo motor hè, (die vindt toeren alleen leuk als hij flinke boost heeft op dat gebied)
Heb je de grafiek gezien die ik 15 September gepost heb? Het ding trekt als een idioot door naar de 7000tpm, dus waarom ik bij de 5500 zou moeten schakelen is me een raadsel. Tis geen standaard megane die na de 5500 keihard inkakt!Thies schreef:Meer boost onderin is dus makkelijker naar 5500rpm en schalel je weer over, moet je dan echt een keer toeren maken dan heb je bovenin bruikbare boost. Het is een Turbo motor hè, (die vindt toeren alleen leuk als hij flinke boost heeft op dat gebied).tutuur schreef:Verklaar je nader? Doesn't make sense
Filmpjes doen echt afbreuk aan de realiteit, de beleving is echt zo anders wanneer je er in zit!Niels V Dijk schreef:Super vet tuur! Wat een beest.. Gaat op het filmpje al hard, laat staan als je erin zit![]()
tutuur schreef:Heb je de grafiek gezien die ik 15 September gepost heb? Het ding trekt als een idioot door naar de 7000tpm, dus waarom ik bij de 5500 zou moeten schakelen is me een raadsel. Tis geen standaard megane die na de 5500 keihard inkakt!Thies schreef:Meer boost onderin is dus makkelijker naar 5500rpm en schalel je weer over, moet je dan echt een keer toeren maken dan heb je bovenin bruikbare boost. Het is een Turbo motor hè, (die vindt toeren alleen leuk als hij flinke boost heeft op dat gebied).tutuur schreef:Verklaar je nader? Doesn't make sense
Ik was in de veronderstelling dat je nog steeds 0.7 deedtutuur schreef:Kerel, het lijkt net of ik turks aan het lezen benIk heb echt geen flauw idee waar je heen wilt.....
Ik draai 1,6bar op een standaard onderblok. 480nm bij 4000tpm met een voorwielaandrijver. Wat denk je dat er gebeurd als ik nog meer boost ga draaien? En je argument om minder toeren te draaien snap ik helemaal niks van!