Bedankt!Fastchip schreef:WvdT Megane 3 RS 265 RBR RB8 stock, RON 98 BP Ultimate, Stage 1
Inmiddels is mijn account geactiveerd, ik hoor de details nog wel.
Altijd baas boven baas Chris !Vergeet mijn F7R niet
Heb alleen niet veel als Matthi en Kris.
heeft ook een 182 spruitstuk en aangepast inlaattrajectSmokeyTheBandit schreef:Die eerste met shricks is wel mooi zeg. 180pk is niet verkeerd met alleen cams en een decat
Weet trouwens dat Tim ook bezig is met een RS fase 1 met 197 cams en dezelfde inlaat als ik heb.
Ben wel benieuwd wat daaruit gaat komen als die gemapped wordt.
Daar wen je wel aan met al dat RS geweld tijdens de dynodagen, ik ben tevreden met wat ik hebFastchip schreef:Altijd baas boven baas Chris !Vergeet mijn F7R niet
Heb alleen niet veel als Matthi en Kris.
Niks mis met een F7R hoor (oké ik heb er een redelijke föhn op zittenchris-mc schreef:Daar wen je wel aan met al dat RS geweld tijdens de dynodagen, ik ben tevreden met wat ik hebFastchip schreef:Altijd baas boven baas Chris !Vergeet mijn F7R niet
Heb alleen niet veel als Matthi en Kris.![]()
en trots op wat ik tot nu toe bereikt heb, met behulp van jullie.
Zeer geslaagd, aardige mensen die duidelijk weten waar ze mee bezig zijn.Daan2D schreef:Hoe was de dynodag vandaag? Benieuwd naar de resultaten heren
ivar janmaat schreef:Ik zag je rijden. Ging mij toch iets te hard.![]()
De TCe 220 estate heeft 254,6 bhp en 423 Nm bij 3518 rpm aan de wielen.
Er zit dus nog 20 pk verschil tussen. Dat had ik niet verwacht. Ik vraag me af waar dat aan kan liggen aangezien het identieke motoren zijn volgens mij.
Het koppel is wel vrijwel gelijk.
Maar ik zal de 20 pk volgens mij niet missen. De auto rijdt geweldig!
Ik heb het idee dat de motor stiller loopt bij "normaal" gebruik. Na mij twee uur aan de maximum snelheid te hebbben gehouden, lijkt het er ook op dat de auto iets zuiniger is geworden.
Als je het gaspendaal echter iets dieper indrukt dan is het een beest! Wat een kracht en acceleratie. Ik ga zo nog even met mijn vrouw rijden. Ik hoop dat ze er niet te bang van wordt......
Iedereen bedankt voor deze succesvolle dag!
Op vliegwiel vermogen wel DanielDaan2D schreef:Hoe ging de gele clio ? Eindelijk de 190pk bereikt?