RTC & CRS Seizoensopening 2017
Als de megane nog niet verkocht is kom ik ook een kijkje nemen!
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Ik ben er natuurlijk bij!!
-
- Moderator
- Car: Megane
Ik wil erbij zijn. Maar voor mij nog even onder voorbehoud.
Present! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Yo mensen!
Ik heb wel in de planning om met de megane rs te komen en de clio rs van mijn vriendin.
Nou zag ik dat de deukentovenaar aanwezig zal zijn die dag waar ik wel degelijk oren naar heb!
Kan iemand mijn vertellen of je je hier voor speciaal moet opgeven, en wat de kosten ongeveer zullen zijn per deukje/deel?
Groetjes,
Benjamin
Ik heb wel in de planning om met de megane rs te komen en de clio rs van mijn vriendin.
Nou zag ik dat de deukentovenaar aanwezig zal zijn die dag waar ik wel degelijk oren naar heb!
Kan iemand mijn vertellen of je je hier voor speciaal moet opgeven, en wat de kosten ongeveer zullen zijn per deukje/deel?
Groetjes,
Benjamin
-
- Car: 2*Baccara Biturbo
Was al eerder ter sprake gekomentutuur schreef:Hij verzint ter plekke hoeveel het mag kosten, altijd zeer schappelijk dus daar hoef je je geen zorgen voor om te makenNicoK schreef:Hoeveel vraagt de deukendoc? Of is dat niet per deukje bedrag x?
-
Het is overigens niet de Deukentovenaar die eerdere edities aanwezig was, maar een restyler die vaker werk voor Van Kesteren doet.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Oww....dat verandert de zaak...
Mag zijn naam dan eigenlijk wel gebruikt worden op de flyer?
Mag zijn naam dan eigenlijk wel gebruikt worden op de flyer?
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
- Contacteer:
of toch Sebastiaan (deukentovenaar) uitnodigen als dat niet gebeurd is.....
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
Er is tijdens het maken van de flyer voor de meest bekende term deukentovenaar/deukendokter gekozen.
De restyler die komt zal voor deze dag vast ook geschikte prijzen hebben én goed werk leveren!
De restyler die komt zal voor deze dag vast ook geschikte prijzen hebben én goed werk leveren!
- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Jammer dat de tovernaar na 6-7jaar niet meer komt.
Die wat nu komt zal toch zelf ook wel een bedrijfsnaam hebben? Stukke handiger om die dan te vermelden.
Die wat nu komt zal toch zelf ook wel een bedrijfsnaam hebben? Stukke handiger om die dan te vermelden.
Racing is the best way to convert money into noise
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
De term 'restyler' had dan netter gestaan op de flyer 
Was ondertussen aardig vertrouwd geraakt met de Deukentovenaar, was altijd erg onder de indruk van zijn mentaliteit en werk. Ben benieuwd naar de vervangende restyler.

Was ondertussen aardig vertrouwd geraakt met de Deukentovenaar, was altijd erg onder de indruk van zijn mentaliteit en werk. Ben benieuwd naar de vervangende restyler.
'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
-
Jongens, zullen we hier een heel topic aan gaan wijden?
We zijn deze dag te gast bij Van Kesteren en Wimfried zit in de organisatie.
Ik heb mijn hulp aangeboden.
Ten tijde dat Elmar en ik de flyer hebben gemaakt, waren er nog geen vaste afspraken met bedrijven die zouden komen.
Het programma is een beetje copy+paste van eerdere flyers.
Er is voor de herkenbare termen deukentovenaar en deukendokter gekozen, maar er wordt geen naam of toenaam genoemd en er wordt niet verwezen naar een website.
Als jullie nu teleurgesteld zijn, dan mag je me slaan....
Of nóg beter...jezelf aanmelden voor de organisatie voor editie 2018

We zijn deze dag te gast bij Van Kesteren en Wimfried zit in de organisatie.
Ik heb mijn hulp aangeboden.
Ten tijde dat Elmar en ik de flyer hebben gemaakt, waren er nog geen vaste afspraken met bedrijven die zouden komen.
Het programma is een beetje copy+paste van eerdere flyers.
Er is voor de herkenbare termen deukentovenaar en deukendokter gekozen, maar er wordt geen naam of toenaam genoemd en er wordt niet verwezen naar een website.
Als jullie nu teleurgesteld zijn, dan mag je me slaan....

Of nóg beter...jezelf aanmelden voor de organisatie voor editie 2018

- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Bestuurslid
- Car: 5AT,12TS
Gezocht!
Heb jij een bijzondere, een net afgerond project, een super-origineel of gewoon een ontzettend leuke Renault? En ben je RTC-donateur? (Of donateur to-be?
)
Meld je dan aan via dit topic en maak kans op een prominente plek op de RTC stand tijdens de Openingsmeeting 2017 in Kampen!
[img]http://i64.tinypic.com/jac0tc.jpg[/img]
Heb jij een bijzondere, een net afgerond project, een super-origineel of gewoon een ontzettend leuke Renault? En ben je RTC-donateur? (Of donateur to-be?

Meld je dan aan via dit topic en maak kans op een prominente plek op de RTC stand tijdens de Openingsmeeting 2017 in Kampen!
[img]http://i64.tinypic.com/jac0tc.jpg[/img]
Helaas, mijn project gaat het niet redden dit jaar 

-
- Contacteer:
Jammer..... misschien je Eigen stand?tutuur schreef:Helaas, mijn project gaat het niet redden dit jaar

Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Ik ben er ook bij met de Smurf.
[img]https://myalbum.com/photo/5SLDKq2tBjio/800.jpg[/img]
[img]https://myalbum.com/photo/5SLDKq2tBjio/800.jpg[/img]
-
- Car: SLK55 AMG + Berlingo
Present met de RS 

Daily -> Citroen Berlingo B9 2013 1.6 HDI @ 125PK
Project -> Mercedes SLK 55 AMG (V8) 400+ pk + zeer veel mods
Project -> Mercedes SLK 55 AMG (V8) 400+ pk + zeer veel mods
-
- Contacteer:
Ik ben helaas verhinderd dat weekend....
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
-
- Moderator
- Car: Megane
Patrick RS schreef:Ik wil erbij zijn. Maar voor mij nog even onder voorbehoud.
Ga erbij zijn

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wederom ga ik hem missen ...
-
Jochem de Haas schreef:Wederom ga ik hem missen ...
Wat nu?? Te druk met sleutelen...?

Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nope.....daar ben op dit moment niet mee bezig ....helaas.
Tijd voor ontspanning.
Tijd voor ontspanning.
-
Heel goed Jochem, moet af en toe ook...Jochem de Haas schreef:Nope.....daar ben op dit moment niet mee bezig ....helaas.
Tijd voor ontspanning.

Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
-
- Bestuurslid
- Car: 5AT,12TS
Nog 1 week!
Tijd voor een paar updates over de Seizoensopening van de RTC&CRS!
In het kader van 45 jaar Renault 5 wordt er gedurende de hele dag doorlopend een film gedraaid over de historie van de Renault 5. Erg leuk om dat oude spul te zien!
Er zijn clubstands/clubwinkels aanwezig van:
-Alpine Renault Club Nederland
-Club d'Anciennes Renault
-Renault Tuning Club
-Club Renault Sportives
Er zijn diverse media uitgenodigd/aanwezig zoals:
-Autoblog
-Autoweek
-Renault Actueel
Neem vrouw/vriendin en kinderen mee, ook voor hun is er voldoende gezelligheid en activiteit!
Voor de kleine kinderen is er een springkussen!
Om 14.30 u houdt Geerlof Stam senior van Stam Renault een presentatie over zijn Europese racehistorie met zijn Renault 5 Alpine in de jaren 1974-1982. Deze man zit vol Renault-verhalen, dit mág je niet missen!
Tot zondag 2 april in Kampen!
Tijd voor een paar updates over de Seizoensopening van de RTC&CRS!
In het kader van 45 jaar Renault 5 wordt er gedurende de hele dag doorlopend een film gedraaid over de historie van de Renault 5. Erg leuk om dat oude spul te zien!
Er zijn clubstands/clubwinkels aanwezig van:
-Alpine Renault Club Nederland
-Club d'Anciennes Renault
-Renault Tuning Club
-Club Renault Sportives
Er zijn diverse media uitgenodigd/aanwezig zoals:
-Autoblog
-Autoweek
-Renault Actueel
Neem vrouw/vriendin en kinderen mee, ook voor hun is er voldoende gezelligheid en activiteit!
Voor de kleine kinderen is er een springkussen!
Om 14.30 u houdt Geerlof Stam senior van Stam Renault een presentatie over zijn Europese racehistorie met zijn Renault 5 Alpine in de jaren 1974-1982. Deze man zit vol Renault-verhalen, dit mág je niet missen!
Tot zondag 2 april in Kampen!

Kan iemand aangeven/bevestiging dat de Clio R.S. 16 Concept ook aanwezig is of staat deze voor de 'sier' op de flyer?
Meeting komt mij eigenlijk heel slecht uit in de agenda maar voor de Clio wil ik nog wel even tijd vrij maken...
Meeting komt mij eigenlijk heel slecht uit in de agenda maar voor de Clio wil ik nog wel even tijd vrij maken...
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Dat is alleen op de Flyer, hij zal er niet staan........
Althans, ik zou verbaasd zijn, mocht hij er wel staan
Althans, ik zou verbaasd zijn, mocht hij er wel staan

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Had je beter even naar Parijs kunnen scheuren afgelopen jaarStimpy001 schreef:Kan iemand aangeven/bevestiging dat de Clio R.S. 16 Concept ook aanwezig is of staat deze voor de 'sier' op de flyer?

Hij zag er bijzonder goed uit overigens, jammer dat Renault er geen gevolg aan gaat geven...
[img]https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/ ... e=5956F146[/img]
[img]https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/ ... e=594EFFB5[/img]
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Car: Renault Rodeo Turbo
Ik moet nog even een flinke slag om de arm houden.
M'n nieuwe stand alone management is nu rijdbaar (dus nog aardig wat uitproberen), maar ik zag gisteren dat er wel erg veel olie lekt. Vanavond eens kijken.
M'n nieuwe stand alone management is nu rijdbaar (dus nog aardig wat uitproberen), maar ik zag gisteren dat er wel erg veel olie lekt. Vanavond eens kijken.