je hoeft niet verplicht alle wedstrijden te rijden.
gewoon af en toe als je tijd/zin/geld hebt doe ik toch ook.
we kunnen samen de pitboxkosten wel delen

deed ik ook vaak met martijn

Stoel gordel kleding helm dat zijn ook kosten die daar nog even overheen komen.Martijn Kool schreef:trackday ads kost 250 euro = max 4 uur knallen = meer slijtage dan dnrt dagje (dan rij je ongeveer een 100 minuten max)
dnrt wedstrijddag kost ook 250 euro aan inschrijfgeld
hoezo geldboom? enkel je licentie even halen(even investeren dus), maar dat is een super ervaring en elke cent waard. Ok je hebt iets meer kans op schade wellicht, maar over het algemeen rijdt iedereen heel netjes bij de dnrt, in elk geval vrijwel geen malloten zoals bij die trackdays...
Malloten je kunt beter zeggen gekken dat waar er genoeg.Maarten-Jan schreef:Malloten waren er genoeg afgelopen zaterdag, echt niet normaal.
marktplaats kleding. zo ben ik ook begonnen. Sterker nog, ik heb wel een race overall voor je als je deze past.heine hut schreef:Stoel gordel kleding helm dat zijn ook kosten die daar nog even overheen komen.Martijn Kool schreef:trackday ads kost 250 euro = max 4 uur knallen = meer slijtage dan dnrt dagje (dan rij je ongeveer een 100 minuten max)
dnrt wedstrijddag kost ook 250 euro aan inschrijfgeld
hoezo geldboom? enkel je licentie even halen(even investeren dus), maar dat is een super ervaring en elke cent waard. Ok je hebt iets meer kans op schade wellicht, maar over het algemeen rijdt iedereen heel netjes bij de dnrt, in elk geval vrijwel geen malloten zoals bij die trackdays...
Ik heb nog even voor 2016 dat de wedstrijden weer beginnen
Stop je weer met rallyrijden?Geert schreef:Ik heb eventueel nog een complete set met ondergoed te koop. alles zo goed als nieuw.
Is leuk, gewoon doen!weijoclio schreef:Zijn er gegadigden om ergens dit jaar te gaan vrijrijden? Ik heb het nooit gedaan maar heb wel interesse.
Ben je nog geweest Heine? Heb je niet gezien, ben vanmiddag even wezen kijken.heine hut schreef:Gaan er zaterdag nog mensen naar Assen te vrij rijden.
Nee Ronald heb de auto nog niet klaar.Ronald1916V schreef:Ben je nog geweest Heine? Heb je niet gezien, ben vanmiddag even wezen kijken.heine hut schreef:Gaan er zaterdag nog mensen naar Assen te vrij rijden.