RTC Circuitrijders chattopic
Ok dit is dus het Circuitrijders register, met als doel een beetje inzicht te geven hoe circuitactief we zijn binnen deze club.
Mede voor het eventueel organiseren van circuitdagen in de toekomst.
Het register kun je hier (klikken) vinden
Om in het register te komen staan heb ik een paar simpele regels opgesteld:
-De auto moet meerdere keren met jou achter het stuur op het circuit geweest zijn. Actieve ringrijders tellen hier ook in mee.
-Het geld alleen voor forumactieve leden.
-Full race zijn autos overwegend zonder kenteken die al dan niet meedoen in competities
-Tracktools zijn autos dusdanig aangepast dat het circuitwagens met kenteken zijn (rolkooi, kuipen etc.)
-Dagjesrijders zijn normale straatautos, die zich toch met enige regelmaat op het circuit bevinden.
Mede voor het eventueel organiseren van circuitdagen in de toekomst.
Het register kun je hier (klikken) vinden
Om in het register te komen staan heb ik een paar simpele regels opgesteld:
-De auto moet meerdere keren met jou achter het stuur op het circuit geweest zijn. Actieve ringrijders tellen hier ook in mee.
-Het geld alleen voor forumactieve leden.
-Full race zijn autos overwegend zonder kenteken die al dan niet meedoen in competities
-Tracktools zijn autos dusdanig aangepast dat het circuitwagens met kenteken zijn (rolkooi, kuipen etc.)
-Dagjesrijders zijn normale straatautos, die zich toch met enige regelmaat op het circuit bevinden.
Laatst gewijzigd door Steven op do 4 nov 2010 19:46, 4 keer totaal gewijzigd.
-
moet ie weg
werk zoeken zeker
ik ben benieuwd, klinkt als een goed idee
werk zoeken zeker

ik ben benieuwd, klinkt als een goed idee
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Klinkt zeker als een goed idee! Ook makkelijk als je ooit eens iemand op een track spot om zo terug te vinden wie het geweest is
Van mij zal er voor volgend voorjaar ook een speeltje in de lijst komen

Van mij zal er voor volgend voorjaar ook een speeltje in de lijst komen

volgens mij heb ik ook wel een wagen die aan die criteria voldoet 

-
- Über-Spammer
Ik niet, hij ligt (bijna helemaal) uitelkaar

peter, had jij nou gtt spoorbreedte?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
LolLex schreef:Rijdende chicane, meld zich
De rollende chicanes is wel een goede naam voor het register

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Liep gister @home nog even langs de 21 die alweer sinds begin juni stilstaat. 14 november slaan we over, in het voorjaar maar weer eens wat rondjes draaien.
Verder tijd dat we hem platrijden, want we willen wat kleiners
Verder tijd dat we hem platrijden, want we willen wat kleiners

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Heb nog wel een leuke Clio staan 

-
dan mag jou 5je er niet in, die rolt al 2 jaar niet meerLuco/Alpine-racer schreef:LolLex schreef:Rijdende chicane, meld zich
De rollende chicanes is wel een goede naam voor het register
wanneer maak je dat hok weer is rijdend? of ga je er voorlopig niet meer mee rijden(wat ik me trouwens voor kan stellen)
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Allereerst even de eerste opzet, ga nou ff niet zeiken als je er niet instaat of het kenteken mist of wat dan ook, ik heb gewoon even de eerste de beste mensen gepakt die in m'n hoofd opkwamen. 
Moet nog verder uitgebreid worden met 21's (Martijntje!) etc. het is een beetje registerstyle zo.
Trouwens met de tijd wil ik dit topic wel een beetje schoonhouden (yes, kan ik het ook eens zeggen), dus niet teveel zinloos geneuzel.
Tips zijn altijd welkom, misschien later vandaag eens verder met kentekens zoeken en andere aanmeldingen. Ik heb nog wel meer mensen in m'n hoofd, alleen ff geen zin om verder te zoeken/typen.

Moet nog verder uitgebreid worden met 21's (Martijntje!) etc. het is een beetje registerstyle zo.
Trouwens met de tijd wil ik dit topic wel een beetje schoonhouden (yes, kan ik het ook eens zeggen), dus niet teveel zinloos geneuzel.

Tips zijn altijd welkom, misschien later vandaag eens verder met kentekens zoeken en andere aanmeldingen. Ik heb nog wel meer mensen in m'n hoofd, alleen ff geen zin om verder te zoeken/typen.
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Leuk plan om een overzicht op te zetten.
Een foto'tje van de betreffende auto achter het kenteken is inderdaad wel mooi om te doen.
Voor de aanvulling:
R21 2.0 (zonder kat) Monaco
http://i5.photobucket.com/albums/y184/a ... C09645.jpg
Doel:Hobbymatig zo goedkoop mogelijk rondjes draaien, dus nog niet zo fanatiek als de rest hier.
Kenteken moet ik opzoeken, auto is geschorst en we rijden zonder kenteken rond. Maar, er zijn vast niet meer idioten die met een 21 Monaco het circuit op gaan
Een foto'tje van de betreffende auto achter het kenteken is inderdaad wel mooi om te doen.
Voor de aanvulling:
R21 2.0 (zonder kat) Monaco
http://i5.photobucket.com/albums/y184/a ... C09645.jpg
Doel:Hobbymatig zo goedkoop mogelijk rondjes draaien, dus nog niet zo fanatiek als de rest hier.
Kenteken moet ik opzoeken, auto is geschorst en we rijden zonder kenteken rond. Maar, er zijn vast niet meer idioten die met een 21 Monaco het circuit op gaan

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Ja dat idee had ik ookal, maar dat moet dan ff in een later stadium en waar host je die pix?
Wilde het iig met clickable links doen.
Nog ff voor de duidelijkheid, ik neem alleen mensen op die ook daadwerkelijk rijden en het circuit opgeweest zijn. Dromers die hopen in 2012 misschien een keer een heat van vrijrijden te doen als het mooi weer is en de wind goed staat en de vrouw niet ongesteld... Daar begin ik niet aan
Wilde het iig met clickable links doen.
Nog ff voor de duidelijkheid, ik neem alleen mensen op die ook daadwerkelijk rijden en het circuit opgeweest zijn. Dromers die hopen in 2012 misschien een keer een heat van vrijrijden te doen als het mooi weer is en de wind goed staat en de vrouw niet ongesteld... Daar begin ik niet aan

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Mag ik, mag ik, mag ik ??????? 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
ej stevie begin nu is man, je bent toch werkloos, hoppa gooi dat register online en loop niet zo ze zaniken ;p
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Kijk even bovenaan de pagina.....Martijn Kool schreef:ej stevie begin nu is man, je bent toch werkloos, hoppa gooi dat register online en loop niet zo ze zaniken ;p

Project: GTT Blue Sport
-
hmm poetst bril en ziet het idd
schrap jps ff, die heeft nog geen km op het circuit gemaakt!!

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Net als haas en merijn....Martijn Kool schreef: schrap jps ff, die heeft nog geen km op het circuit gemaakt!!

Project: GTT Blue Sport
-

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
mijn clio hoor er ook wel bij denk ik. Komt er niet zo vaak van als ik wil maar gebruik hem alleen nog maar voor circuit.
En de clio van mikey, al gebruikt die gek (cupdempers, kooi, kuipjes) hem ook voor dagelijks.
En de clio van mikey, al gebruikt die gek (cupdempers, kooi, kuipjes) hem ook voor dagelijks.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Wel over de Ring.Steven schreef:Is de zwarte hoër al over Z'voort geweest dan?Arco schreef:Mag ik, mag ik, mag ik ???????

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
- Über-Spammer
Je moet je bril nog eens poetsenMartijn Kool schreef:hmm poetst bril en ziet het idd

Steven wil geen auto's erin die pas in 2012 op de baan komen, dus de mijne (2011 rijdend) mag er wel bij

wat ben je weer optimistisch pik.... Hij heeft al asfalt gezien en zelfs op gereden; dat jij daar niet bij was is niet mijn probleemMerijn schreef:Onze tracktool heeft nog geen asfalt gezien...De intentie is er wel, maar het kan, ons kennende, best nog wel effe duren.