
Geert - Clio Williams
Extra budget 

Vandaag wezen kijken naar kool tijdens de world series. En gelijk een leuke gadget mee genomen voor de clio.
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/834/m87hq.jpg[/img]
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/856/ig1c.jpg[/img]
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/834/m87hq.jpg[/img]
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/856/ig1c.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Tof,
Leuk voor de volgende eigenaar
Leuk voor de volgende eigenaar
-
- Moderator
- Berichten: 14793
- Lid geworden op: di 19 mar 2002 0:00
- Car: Megane
Gaaf man!
Staat hij ergens te koop ja? Heb je een linkje?Jochem de Haas schreef:Tof,
Leuk voor de volgende eigenaar
Leuk je nog heel ff gesproken te hebben! Wist btw niet dat je een Twingo rs had? (misschien overheen gelezen oid?)
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
is ook niet van mij maar van mn vriendinARNO16V schreef:Leuk je nog heel ff gesproken te hebben! Wist btw niet dat je een Twingo rs had? (misschien overheen gelezen oid?)

Leuk wagentje!Geert schreef:is ook niet van mij maar van mn vriendinARNO16V schreef:Leuk je nog heel ff gesproken te hebben! Wist btw niet dat je een Twingo rs had? (misschien overheen gelezen oid?)

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Haha...Nee.Geert schreef:Staat hij ergens te koop ja? Heb je een linkje?Jochem de Haas schreef:Tof,
Leuk voor de volgende eigenaar
Geert schreef:Vandaag wezen kijken naar kool tijdens de world series. En gelijk een leuke gadget mee genomen voor de clio.
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/834/m87hq.jpg[/img]
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/856/ig1c.jpg[/img]
Hey!Hey! Jeannot! ! it' very simple man.
Zo na bijna een jaartje stil staan heeft de clio weer apk en vier verse bandjes. tijd om weer wat te vlammen.
Afgelopen jaar de priotiteit vooral bij mn rally 205 gti gehad en 18 april onze eerste wedstrijd gereden!
[img]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 332aecb597[/img]
Geen technische problemen gehad en best een aardige klassering (9e algemeen). Op naar Hardenberg!
Afgelopen jaar de priotiteit vooral bij mn rally 205 gti gehad en 18 april onze eerste wedstrijd gereden!
[img]https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 332aecb597[/img]
Geen technische problemen gehad en best een aardige klassering (9e algemeen). Op naar Hardenberg!
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Gaaf Geert! Wat ga je in Hardenberg doen? Kom anders wel ff kijken als t schikt 

Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
De vechtdal rally op 20 juni natuurlijk. dat moet jij als hardenberger toch wel kennen?!larsdijkstra schreef:Gaaf Geert! Wat ga je in Hardenberg doen? Kom anders wel ff kijken als t schikt

-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Oh ja tuurlijk!
kom wel kijken als er niks staat

Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
Als er niks in de agenda staat slimmerdantoine schreef:je moet juist gaan kijken wanneer er wel iets staat.. anders is het ook maar saaiHardenberg staat in de planning voor dit jaar.

Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Omdat ik veel vragen krijg hoe het met de rally 205 gaat hier een kort verslagje van afgelopen seizoen.
Afgelopen seizoen 4 wedstrijden gereden waarbij je als beginner eerst twee short-rallies (maximaal 6 proeven, 90 kilometer en altijd op een dag) uit moet rijden om aan een volwaardige rally deel te mogen nemen. Ons doel was om bij onze thuis wedstrijd (Hellendoorn) de rally te rijden. Dus zijn we in april begonnen met de short-rally van Putten. Onze eerste wedstrijd als vers duo en met precies 0% ervaring ging het helemaal niet verkeerd. De auto hield soms enorm in na een paar flinke klappers maar voor de rest gaf de auto geen krimp. De tijden waren niet wereld schokkend maar ook niet verkeerd.
[img]http://www.gthrallysport.nl/uploads/ima ... 345678.jpg[/img]
Als tweede wedstrijd hebben wij gekozen voor de Vechtdal Short-rally rond Hardenberg. Ook hier verliep alles volgens plan, de snelheid ging wat omhoog en daarmee werden de (enorm) lange bak verhoudingen wel storend. Haakse bochten ging niet lekker in de 2 waardoor de snelheid iets naar beneden moest om hem in zn 1 te pakken. Verre van ideaal dus. Na de laatste proef leek het druklager de geest te geven maar ondanks toch de finish weten te halen (later bleek het geen druklager maar dat de bak finaal los getrild was en dat het vliegwiel tegen een afdek schild liep....) Maar ons doel was bereikt, twee short-rallies op naam betekende dat we onze huisrally konden gaan rijden!
[img]http://www.gthrallysport.nl/uploads/ima ... 3958_n.jpg[/img]
Voor de rally heb ik een 16 klepper bak laten opbouwen met een versterkt diff. we gaan van een eindoverbrenging van 3.6 naar 4.4, een enorm verschil.
De hellendoorn rally, de mooiste en meest uitdagende rally van Nederland. En al helemaal met de weersomstandigheden die wij hebben meegemaakt. De eerste proef begon op de vrijdag avond in het donker en in de regen! Die combinatie hadden wij nog niet eerder meegemaakt en gaf best wat onzekerheid. Maar na de eerste boucle (van 3 proeven) van glijden en glibberen bleken wij niet de enige en wisten wij de eerste avond erg goeie tijden te rijden. Echter op de laatste proef roken wij een verbrande elecktronica lucht en ging het dynamo lampje branden. Het was gelukkig een korte proef en deze hebben wij dan ook maar uitgereden, het zei zonder lampenbar om de accu te sparen. Eenmaal op de service bleek de voltage regelaar overleden te zijn en er was geen reserve dynamo aanwezig. Een paar belletjes later (inmiddels 1:00 snachts) konden wij direct een dynamo ophalen bij een andere rally team.
De volgende dag begon met een service tijd van 10 minuten. Het serviceteam heeft de dynamo in 11 minuten vervangen en konden wij beginnen aan de lange dag met in totaal nog eens 10 proeven. In de loop van de dag werd het steeds droger en ging de snelheid omhoog. Eenmaal aan de finish waren we compleet gesloopt maar voldaan. Een prima klassement en een erg mooie ervaring.
[img]http://www.gthrallysport.nl/uploads/ima ... 124938.jpg[/img]
Als laatste wedstrijd reden wij de Twenterally in Hengelo. Berucht om zn glibberige omstandigheden en grote publieks punten aan de diamandstraat en Hengelo. Op proef 6 scheurde er een koelslang en konden we de service nog maar net bereiken (130 graden water). Daar bleek de slang naar de kachelradiator ingescheurd. Besloten om de kachelradiator af te koppelen en verder te gaan op de inmiddels donker wordende proeven. Op proef 8 bleek de mist ook nog parten te spelen en wij al snel van het gas moesten omdat een andere deelnemer hard gecrasht was. Dit bleek de laatste proef omdat proef 9 geneutraliseerd was vanwege de mist.
[img]http://www.gthrallysport.nl/uploads/ima ... 5975_n.jpg[/img]
We kijken kijken met veel tevredenheid terug op afgelopen seizoen. We hebben alles uit kunnen rijden zonde grote technische problemen en enorm veel ervaring opgedaan De auto wordt op dit moment onderworpen aan een aantal kleine upgrades. Binnenkort zullen we bepalen welke wedstrijden er volgend jaar op de planning staan. Voor meer foto's een onboard beelden verwijs ik jullie naar http://www.gthrallysport.nl
Afgelopen seizoen 4 wedstrijden gereden waarbij je als beginner eerst twee short-rallies (maximaal 6 proeven, 90 kilometer en altijd op een dag) uit moet rijden om aan een volwaardige rally deel te mogen nemen. Ons doel was om bij onze thuis wedstrijd (Hellendoorn) de rally te rijden. Dus zijn we in april begonnen met de short-rally van Putten. Onze eerste wedstrijd als vers duo en met precies 0% ervaring ging het helemaal niet verkeerd. De auto hield soms enorm in na een paar flinke klappers maar voor de rest gaf de auto geen krimp. De tijden waren niet wereld schokkend maar ook niet verkeerd.
[img]http://www.gthrallysport.nl/uploads/ima ... 345678.jpg[/img]
Als tweede wedstrijd hebben wij gekozen voor de Vechtdal Short-rally rond Hardenberg. Ook hier verliep alles volgens plan, de snelheid ging wat omhoog en daarmee werden de (enorm) lange bak verhoudingen wel storend. Haakse bochten ging niet lekker in de 2 waardoor de snelheid iets naar beneden moest om hem in zn 1 te pakken. Verre van ideaal dus. Na de laatste proef leek het druklager de geest te geven maar ondanks toch de finish weten te halen (later bleek het geen druklager maar dat de bak finaal los getrild was en dat het vliegwiel tegen een afdek schild liep....) Maar ons doel was bereikt, twee short-rallies op naam betekende dat we onze huisrally konden gaan rijden!
[img]http://www.gthrallysport.nl/uploads/ima ... 3958_n.jpg[/img]
Voor de rally heb ik een 16 klepper bak laten opbouwen met een versterkt diff. we gaan van een eindoverbrenging van 3.6 naar 4.4, een enorm verschil.
De hellendoorn rally, de mooiste en meest uitdagende rally van Nederland. En al helemaal met de weersomstandigheden die wij hebben meegemaakt. De eerste proef begon op de vrijdag avond in het donker en in de regen! Die combinatie hadden wij nog niet eerder meegemaakt en gaf best wat onzekerheid. Maar na de eerste boucle (van 3 proeven) van glijden en glibberen bleken wij niet de enige en wisten wij de eerste avond erg goeie tijden te rijden. Echter op de laatste proef roken wij een verbrande elecktronica lucht en ging het dynamo lampje branden. Het was gelukkig een korte proef en deze hebben wij dan ook maar uitgereden, het zei zonder lampenbar om de accu te sparen. Eenmaal op de service bleek de voltage regelaar overleden te zijn en er was geen reserve dynamo aanwezig. Een paar belletjes later (inmiddels 1:00 snachts) konden wij direct een dynamo ophalen bij een andere rally team.
De volgende dag begon met een service tijd van 10 minuten. Het serviceteam heeft de dynamo in 11 minuten vervangen en konden wij beginnen aan de lange dag met in totaal nog eens 10 proeven. In de loop van de dag werd het steeds droger en ging de snelheid omhoog. Eenmaal aan de finish waren we compleet gesloopt maar voldaan. Een prima klassement en een erg mooie ervaring.
[img]http://www.gthrallysport.nl/uploads/ima ... 124938.jpg[/img]
Als laatste wedstrijd reden wij de Twenterally in Hengelo. Berucht om zn glibberige omstandigheden en grote publieks punten aan de diamandstraat en Hengelo. Op proef 6 scheurde er een koelslang en konden we de service nog maar net bereiken (130 graden water). Daar bleek de slang naar de kachelradiator ingescheurd. Besloten om de kachelradiator af te koppelen en verder te gaan op de inmiddels donker wordende proeven. Op proef 8 bleek de mist ook nog parten te spelen en wij al snel van het gas moesten omdat een andere deelnemer hard gecrasht was. Dit bleek de laatste proef omdat proef 9 geneutraliseerd was vanwege de mist.
[img]http://www.gthrallysport.nl/uploads/ima ... 5975_n.jpg[/img]
We kijken kijken met veel tevredenheid terug op afgelopen seizoen. We hebben alles uit kunnen rijden zonde grote technische problemen en enorm veel ervaring opgedaan De auto wordt op dit moment onderworpen aan een aantal kleine upgrades. Binnenkort zullen we bepalen welke wedstrijden er volgend jaar op de planning staan. Voor meer foto's een onboard beelden verwijs ik jullie naar http://www.gthrallysport.nl
-
- Berichten: 1364
- Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
- Locatie: Twello
mooi Geert! was er een keer bij, erg leuk!
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008