gtt-16v Te koop

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

jacques schreef:Geen oliepompen meer leverbaar. Vervelend. Maar ook wel weer mooi. Ik heb nog een paar blokken liggen.
Overigens merk ik het zelf ook, dat er voor de R19 ph1 steeds minder onderdelen leverbaar zijn.

Er staan nog genoeg nieuwe oliepompen op e-bay http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_from= ... r&_sacat=0
En dat is dus dezelfde meneer waar ik mijn "Gr N" veer vandaan heb.
Check de veer voordat je hem gaat gebruiken!!!
Scheelt je een hoop ergernis en euro's!!!
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

[img]http://img.photobucket.com/albums/v218/renault/b75fc6a2-55bd-49b8-8711-442e4341c105.jpg[/img]

Nu ook op kenteken met een F7P.
Moet alleen nog bellen voor het vermogen. Dat klopt niet helemaal terwijl ik toch een uitdraai heb laten zien :-(
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Was het lastig qua eisen ?
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Zwaar zat :(
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Daniël W.
Berichten: 1589
Lid geworden op: zo 1 feb 2004 19:52
Car: 5TL-T
Locatie: Netherlands

Rolkooi toch? Chargecooler etc etc
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Jochem de Haas schreef:Was het lastig qua eisen ?
Het belangrijkste zijn de motorsteunen en decibels volgens mij.
Ik had ook een vrijwaring van een 16V zodat ik bewijs had waar het blok uitkwam.
Was wel niet de goede maar dat kunnen ze toch niet controleren. Motorcode was ook niet te lezen zo vol zit het nu.
Ik denk dat ik wel weer geluk gehad heb dat ze het druk hadden.
CO was te hoog en eigenlijk ook teveel decibels(95,4db op 0,5 meter bij 3500rpm)
Ze controleerde ook de spoorbreedte en volgens mij heb ik een 16V achteras met 19 16V draagarmen voor dus dat zal ook wel niet geklopt hebben maar daar heb ik maar niet meer naar gevraagd :p
Arco schreef:Zwaar zat :(
930 met 3/4 tank.
Vind het ook veel, maarja tis niet anders. Heb er weinig last van. Vermogen genoeg en in de bochten doet tie het zo gek nog niet. Beter dan die witte.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Mijne ook 940 inclu tank vol.
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Jochem de Haas schreef:Mijne ook 940 inclu tank vol.
En wat als ze je aanhouden?
Mag je dan voor het aantal jaar dat je je auto op naam hebt het verschil in mrb bijbetalen?
Ik heb dit al een keer gehad toen de grijskenteken regel veranderde. Toen waren die paar gulden per maand toch ineens veel na 2 jaar.
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Weet iemand of er langere mechanische km-teller kabels zijn dan die van een Clio 16v?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat die van een Williams langer is?
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Clio 16V & Willie zijn hetzelfde.

En als je er 1 besteld van een rechtsgestuurde ;-)

77 00 841 194 (124.- euro ex. btw)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Arco schreef:Clio 16V & Willie zijn hetzelfde.

En als je er 1 besteld van een rechtsgestuurde ;-)

77 00 841 194 (124.- euro ex. btw)
Ook die van een 19 16v niet?
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Clio 16V / Willie : 77 00 841 187

19 16V : 77 01 044 136
(met een weerstand ertussen : 77 00 842 634)

Zijn dus andere nummers.

In Dialogys staan helaas geen lengtes.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

GerryTT schreef:
Jochem de Haas schreef:Mijne ook 940 inclu tank vol.
En wat als ze je aanhouden?
Mag je dan voor het aantal jaar dat je je auto op naam hebt het verschil in mrb bijbetalen?
Ik heb dit al een keer gehad toen de grijskenteken regel veranderde. Toen waren die paar gulden per maand toch ineens veel na 2 jaar.
Eigenlijk nog nooit bij stil gestaan..Gerry
Als ie weer op de weg komt ga ik hem ook omlaten keuren.
Alpine
Berichten: 1476
Lid geworden op: vr 13 jul 2001 0:00
Locatie: Aalten
Contacteer:

GerryTT schreef: Ik had ook een vrijwaring van een 16V zodat ik bewijs had waar het blok uitkwam.
Was wel niet de goede maar dat kunnen ze toch niet controleren.
Wat als je dit niet kunt aantonen?
Wil met mn 5 1.8 16v ook naar het RDW voor een keuring, heb de auto zo gekocht en geen idee waaruit hij komt. (een 19 16v maar welke)
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Alpine schreef:
GerryTT schreef: Ik had ook een vrijwaring van een 16V zodat ik bewijs had waar het blok uitkwam.
Was wel niet de goede maar dat kunnen ze toch niet controleren.
Wat als je dit niet kunt aantonen?
Wil met mn 5 1.8 16v ook naar het RDW voor een keuring, heb de auto zo gekocht en geen idee waaruit hij komt. (een 19 16v maar welke)
Tegen mij zei hij dat ik dan het blok er weer uit kon halen. Maar ik heb al wel gelezen op andere forums dat sommige er niet moeilijk over doen.
Volgens mij bepaalt het humeur/karakter van de keurmeester hierin veel.
Alpine
Berichten: 1476
Lid geworden op: vr 13 jul 2001 0:00
Locatie: Aalten
Contacteer:

Heb nog 3 oude vrijwaringen van oude 16v ' s liggen daar zou ik er 1 van kunnen meenemen dus?
Mochten ze dan wat willen zien dan heb ik wat.
Alpine GTA V6 Turbo Rood '86
Renault Rodeo 6 '77
Gerald
Über-Spammer
Berichten: 11129
Lid geworden op: do 4 jul 2002 15:40
Car: 2x twingo2 +5GTT
Locatie: Du I Ven
Contacteer:

Alpine schreef:Heb nog 3 oude vrijwaringen van oude 16v ' s liggen daar zou ik er 1 van kunnen meenemen dus?
Mochten ze dan wat willen zien dan heb ik wat.
Moeten ze wel gesloopt in eigen beheer zijn en niet alleen verkocht ;-)
Niels V Dijk
Berichten: 1298
Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:53
Car: Clio III RS Lux 2008
Locatie: Berghem

Ik had een vrijwaring destijds van mijn Clio 16v dat hij gesloopt werd. Daardoor zonder problemen de 1.8 16v op kenteken gekregen van mijn 5.
Het is wel echt belangrijk om "iets" te hebben. Al is het een zelf geschreven aankoopbewijs met 2 verschillende handschriften. 8)
Of een gewone vrijwaring voeldoende is durf ik niet te zeggen. Je zou kunnen zeggen dat je die motor gebruikt hebt en de auto bijv in onderdelen hebt verkocht. Voor hun is het dan ook makkelijker zodat ze de gegevens (inhoud/motorvermogen) kunnen aanpassen op het nieuwe kentekenbewijs.
Mijn 5 was de TR-65-YH. Gelukkig hadden ze hem niet gewogen na de swap. Dus betaalde net zoveel als de 1.1 op kenteken :D
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Na gisteren in Goes geweest te zijn daarnet even gekeken wat het doet op de weg.
Moet zeggen dat het nog best redelijk onder controle is te houden. In zijn drie wel volop wielspin maar niet echt overdreven veel torquesteer, gelukkig. Wel loopt de temperatuur snel op zoals we gisteren al gemerkt hadden op de bank dus daar moet ik nog wel wat aan doen. Voorlopig zijn we weer tevreden.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Massa leeg is natuurlijk nooit zo leeg als vanuit de fabriek, tevens is de rijklare massa incl. Bestuurder en tank. Moet zeggen dat ik het ook wel zwaar vind, alhoewel er natuurlijk wel een hoop extra aan hangt.

Na de 9 ooit omgekeurd te hebben heb ik wel bedacht mocht ik het ooit weer doen dat dan alles er uit gaat!
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

zo'n 800kg met 1/3e tank op de weegbrug bij de staalboer :D
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

tutuur schreef:Massa leeg is natuurlijk nooit zo leeg als vanuit de fabriek, tevens is de rijklare massa incl. Bestuurder en tank. Moet zeggen dat ik het ook wel zwaar vind, alhoewel er natuurlijk wel een hoop extra aan hangt.

Na de 9 ooit omgekeurd te hebben heb ik wel bedacht mocht ik het ooit weer doen dat dan alles er uit gaat!
Om in een lagere gewichtsklasse uit te komen?
Die 60 kg ging ik niet winnen door de rolkooi en bijrijdersstoel eruit te halen.
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

meer om te voorkomen dat je niet in een hogere klasse gaat vallen :)
Tim
Berichten: 7604
Lid geworden op: wo 24 jan 2007 0:05
Car: E36 M3

Het is inderdaad wel slim om hem voor het wegen zo leeg mogelijk te trekken. Mijn BMW is ook opnieuw gekeurd maar die is nu veel te zwaar in verhouding met andere vergelijkbare BMW's.

Kortom, ik mag binnenkort even langs het RDW voor een herkeuring.
Giovanni
Berichten: 387
Lid geworden op: zo 27 jun 2004 7:27

Verslavend? Das je geraden! Ik weet er alles van :D
larsdijkstra
Berichten: 1364
Lid geworden op: vr 28 dec 2012 12:31
Locatie: Twello

Super!!
Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Ik zou hem verkopen Gerry.... :evil:
tutuur
Clubsponsor
Berichten: 14276
Lid geworden op: zo 11 jan 2009 16:04
Locatie: hoorn

Blijft een gave bak!

Eindelijk eens wat knappe foto's van dat ding Ger (Y)
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

(Y)
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Jochem de Haas schreef:Ik zou hem verkopen Gerry.... :evil:
Dit zijn ook de MP foto's :p
Stiekem droom ik al wel van een Clio 3RS :X (met turbo uiteraard)
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

:smile:
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Jochem de Haas schreef:Ik zou hem verkopen Gerry.... :evil:
Bij deze :p
Jochem de Haas
Über-Spammer
Berichten: 14156
Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
Locatie: Oudewater
Contacteer:

GerryTT schreef:
Jochem de Haas schreef:Ik zou hem verkopen Gerry.... :evil:
Bij deze :p
Soepkip :smile:
Chris
Erelid - Moderator - RvT
Berichten: 22029
Lid geworden op: za 3 mar 2001 0:00
Locatie: NL

Dat is vast een lastige beslissing geweest Gerry. Prachtige GTTurbo! Succes met de verkoop! (Y)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Plaats reactie