Na lange tijd....
Is hij nog steeds niet af

Het einde is wel in zicht, paar plastic prulletjes, uitlaat lassen, uitlijnen en orginele bestickering laten aanbrengen.
Paar plaatjes:
[img]
https://lh3.googleusercontent.com/-_bbr ... AG2846.jpg[/img]
[img]
https://lh5.googleusercontent.com/-bKzO ... AG2840.jpg[/img]
[img]
https://lh3.googleusercontent.com/-Mc24 ... AG2847.jpg[/img]
[img]
https://lh4.googleusercontent.com/-mlo9 ... 1-no/f.jpg[/img]
Ter vergelijking, zo kwam hij destijds aan op 15 agustus 2010:
[img]
https://lh6.googleusercontent.com/-d38W ... AG0203.jpg[/img]
[img]
https://lh6.googleusercontent.com/-iwvM ... OS+014.jpg[/img]
Al met al wat kleine klusjes die nog moeten gebeuren. Ondertussen groeit Benjamin ook snel en kan hij fijn helpen:
[img]
https://lh5.googleusercontent.com/-7Jnh ... WA0004.jpg[/img]
De Marlboro is dus zo goed als klaar. Jammer dat de kosten de dagwaarde ver overstijgen, dat is niet anders gezien al het werk/materiaal wat erin zit. Het is wel leuk om de kampioensauto van 1996 in de garage te hebben staan terwijl je hem als klein broekie nog op zandvoort zag rijden. Uiteraard zal hij vast wel eens op het circuit rijden, maar het blijft min of meer mijn "museumstuk" en een toevoeging aan de collectie van mn pa en mij.
Omdat ik nooit een Megane RS of Clio III rs gehad heb besloot ik om deze te combineren. Bij Martijn (thanks!) een rollende Clio III cup opgehaald, en bij Henk van Veban (ook thanks!) een Megane rs motor + een complete Megane rs. Mocht iemand iets zoeken voor een Megane rs: Ik heb alleen het electrisch+aandrijvingsgedeelte nodig
[img]
https://lh6.googleusercontent.com/-kKaK ... AG2844.jpg[/img]
[img]
https://lh6.googleusercontent.com/-BHzO ... AG2794.jpg[/img]
[img]
https://lh4.googleusercontent.com/-6OQ7 ... AG2725.jpg[/img]
[img]
https://lh4.googleusercontent.com/-agn8 ... AG2842.jpg[/img]
VEUL kabel:
[img]
https://lh3.googleusercontent.com/-CXoo ... AG2839.jpg[/img]
[img]
https://lh6.googleusercontent.com/-cYws ... WA0017.jpg[/img]
[img]
https://lh6.googleusercontent.com/-GfNH ... WA0027.jpg[/img]
Momenteel liggen alle kabelbomen los in de auto. Uitdunnen doe ik pas zodra de motor eenmaal loopt, de huidige kabelbomen bevat veel wat niet nodig is op het circuit.
Vraagtekens voor dit moment zijn o.a.:
- past een std megane rs downpipe
- motorsteun zelf lassen ivm andere passing cupsteun
- aandrijfassen
- airbagcomputer mogelijk niet aansluiten
- storing ivm gebruik clio gaspedaal ipv Megane gaspedaal
- startvoorwaardes ivm keycard (koppelingspedaal ingetrapt, rem etc)
Storingen verwacht ik zowieso, en veel ook

Al met al eens wat anders en moderners. Geen idee wat ik nog ga tegenkomen, het is in elk geval een leuke uitdaging en deze hoeft niet showroom shine te zijn wat me dus veel tijd scheelt.