gtx 1.7 cabertur
Emil's 5 GT Turbo
Leuk karretje! Ben benieuwd wat je d'r van gaat maken! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Berichten: 5611
- Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
- Car: Megane RS Grand Tour
- Locatie: Opeinde
Lekker kleurtje zo
En 90 pk met zo'n carburateur is snel zat 


-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Erg netjes dat je hem ook van binnen hebt gespoten 

'85 GT Turbo & '85 5TL & '90 5TR-T "Rusty" & '79 Estafette Campert & '86 GT Turbo & '89 5GTX & '02 Clio II 1.5 dCi & '05 Megane 1.9 dCi (Daily) & '91 Clio 16v & '03 Clio II 1.6 16v Initiale LPG (Daily) & '06 Megane II Grand Tour 1.6 16v LPG (Daily) & BMW E36 Compact M42B18 & Skoda Octavia Combi 1.6TDi
het is makkelijker om het blok+bak+draagarmen+de rest los op het subframe op te bouwen en er in 1 keer in te hangen 

-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
heb je het andersom wel is gedaan dan? maakt niet veel uit bij die kleine grasmaaiermotoren volgens mij.tutuur schreef:het is makkelijker om het blok+bak+draagarmen+de rest los op het subframe op te bouwen en er in 1 keer in te hangen
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
ik moest echt even nadenken wat je nou bedoeldeemil schreef:desbort er in gezet en hij kan weer sturen

heb je nou je expansievaatje ook gespoten? ach, 't is wel netter dan zo'n vergeeld ding, en daar zie ook bijna niet op welk niveau de vloeistof staat

ben zeer benieuwd naar het eindresultaat

5GTT & clio II 1.6 16v
Ik heb het andersom ook wel gedaan ja, maar je komt overal gewoon veel makkelijker bij als de boek er uit ligt, dan kan je 80% al klaar maken en hoef je alleen d laatste dingetjes nog te doen als de boel er in hangt...
je kan ook gewoon een nieuwe kopen 

Immer wieder die verdammte Holländer
zo daar ben ik weer ben en tydje weg geweest maar wel veel plezier gehad met mijn gtt ben er mee naar engeland geweest toen die net ree en de rest van de zomer vol op gereeden
maar hij liep niet lekker dus deze winter en ander blok er in die hele maal op nieuw word op gebouwt met groter turbo en nog veel meer nieuwe deelen
ga het in een keer goed doen motor heb ik al en andere spullen foto komen nog
maar hij liep niet lekker dus deze winter en ander blok er in die hele maal op nieuw word op gebouwt met groter turbo en nog veel meer nieuwe deelen
ga het in een keer goed doen motor heb ik al en andere spullen foto komen nog

Waarom wandt het ken weer
Naar tijd geen werk te hebben gehad
En geen geldt voor de 5 heb ik hem te koop gehad
Maar naa tijdje zoeken kon ik hem veilig weg zetten
Wat ik dus heb gedaan
Maar hij is weer terug in Zeewolde
En ben al lekker bezig geweest nog even en ik ken weer rijden
Nieuwe blok ligt er in
Grote turbo zit er op
Marcel zijn oude zij pijp hangt er onder
Ik wacht nog op de groene koel slangen maar zijn onder weg
Kuip stoellen gaan er binnen kort in heb ik ook al staan
Dus gaat goede kant op zo
Foto's komen snel[/url]
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Origineel 6.5 maar de meningen zijn verdeelt
Bij mij staat die vast op 8.5
Bij mij staat die vast op 8.5
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Passen doet ie wel. Als zal je wel her en der wat aan moet passen kwa uitlaat en inlaat.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Turbo ineens stuk gelopen??
Balen!
Balen!

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Als ik zo naar de specs zoek van een "GT2571", is dat vaak een stuk groter dan van een 2560 (en die is al fors voor een carburateur 1.4) en ik vermoed dat deze wel een stuk later opspoelt ja.emil schreef:Uitlaat past ook zo maar inlaat moet ik iets verander.
maar ik zat te denken met op spoelen gaat die dat niet veel te laat doen
http://www.turbo-parts.de/Turbolader/Tu ... ::617.html
http://www.turbo-parts.de/Turbolader/Tu ... ::619.html
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Ik vindt een gt2560 al laat opspoelen,
ik heb er zelf een 0.49 uitlaathuis op laten zetten ipv 0,64
En dan wil je nog groter?

En dan wil je nog groter?
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Nee wil niet groter hoor maar deze had ik liggen en de geen die ik er nu op heb is kapot en heb dan liever een er op die wel goed is dan ken ik rustig veder kijken voor wat ik er op ga zetten is dus alleen maar voor nood zo dat ik niet nog meer kapot heb straks dan alleen mijn turbo
-
- Berichten: 2474
- Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
- Locatie: Bodegraven
- Contacteer:
Wat is er stuk aan?
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172