Maar ik vind het stuurgedrag op -2,5 graden voor op straat echt uberscherp, turn in dan super direct en qua rechtuit/torquesteering nog niet eens heel nerveus.
Ookal is hij breder, zou ik toch zeker naar -2 gaan.
Ik zelf zou hem voor ook iets meer zetten maar kan voor op straat nog wel.Steven schreef:Nou waarom zou je de achterkant dan wel zomaar op -2,5 zetten, kan ik dan ook weer vragen
Maar ik vind het stuurgedrag op -2,5 graden voor op straat echt uberscherp, turn in dan super direct en qua rechtuit/torquesteering nog niet eens heel nerveus.
Ookal is hij breder, zou ik toch zeker naar -2 gaan.
Zal het aan onze meesteruitlijner doorgeven!bassyyyy schreef:was een mooi stuk rijden vandaag. nadat ik zelf een stuk mocht sturen en Geert in mijn clio kan ik jullie vertellen dat de sporing en uitlijning perfect is, en je m elke bocht door kan gooien. icm. de proflex demping hoef je voor een drempel geen gas terug te nemen. nu begint t bij mij ook wel erg te jeuken om er kuipjes in te hangen.
Geert, nog bedankt voor het lenen van de spoorverbreders. het nieuwe stuur zit al gemonteerd en de startmotor komt binnen kort wel.