[5 GTT] Arco's "Le Monstre Vert" : we blijven rijden

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Nog geen idee eigenlijk. Mis nog 1 cruciaal ding : turbo. En daarnaast wil ik een paar zaken upgraden eigenlijk voordat ie rijd ipv in het najaar/winter 2014 uit te voeren, want dan wil ik wat dingen aan de cas aanpakken als 't meezit.

Ik zie het wel :smile:
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

je hebt nog geen turbo? is je eigen niet goed meer of is die kapot gegaan met de lager?

er staat hier een op de markt voor 75 die er aardig okay uitziet. dat scheurtje geeft niets ;-) en anders heb je zelf vast nog wel een goede uitlaathuis liggen :)

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 28&t=31371
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Nope. Nog geen fohn. Ik heb er 3 liggen met een beetje speling :p ;-)
En nee, geen 2de hands T2. Ik wil een T2/T25 hybride. Bedoeling is een nieuwe, maar als er een gebruikt exemplaar t.z.t. beschikbaar komt van wie ik weet dat ie goed is, dan dat...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

speling moet he! Dus die zijn allen goed waarschijnlijk. Die speling is weg zo gouw je olie druk hebt. Die hybride t2 t25 zie je helaas niet zo veel. Misschien kan je je beste t2 laten upgraden bij Hoet? JL liet ze daar maken in het verleden (Y)
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Dat "beetje" was sarcastisch Abel :p (D) (I)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

:evil:
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Phase 2 carter en slingerschot Phase 1 aangepast. Geen zin om het andere carter van binnen te schuren :p
Morgen ff wegbrengen om alleen de buitenzijde te laten stralen en de bevestigingsplaatjes voor het slingerschot vast te laten lassen (Y)

[img]http://i608.photobucket.com/albums/tt170/Arievederci/th_2014-01-02-1009_zps641f7547.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Arco op do 17 apr 2014 9:11, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

beter! zorg er wel voor als je deze gebruikt dat je ook fase 2 olie retour leiding gebruikt
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Kijk eens een pagina terug ... ;-) :p

Heb een setje Phase 1 en Phase 2 klaar liggen. Zelfs de originele 90graden slangen heb ik al (Y)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

(Y) check! ik zie ze liggen. die ook goed doorblazen he :p
Gebruikersavatar
Willem-Jan
Bestuurslid
Berichten: 5611
Lid geworden op: za 1 jul 2006 15:42
Car: Megane RS Grand Tour
Locatie: Opeinde

Is deze turbo misschien wat voor jou: http://link.marktplaats.nl/761860065
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Willem-Jan schreef:Is deze turbo misschien wat voor jou: http://link.marktplaats.nl/761860065
Zou ik niet doen,is chinese rotzooi. Kosten op ebay 100 pond.
Gewoon een Garrett. Ik ben erg te spreken over de gt2560r.
Die zitten ook op Nissans.
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Willem-Jan schreef:Is deze turbo misschien wat voor jou: http://link.marktplaats.nl/761860065
Staat er al een tijdje en nee. Ik weet nog niet exact wat ik wil, maar wel zo'n beetje :smile:

Die GT2560R is ook iets te groot volgens mij voor mij (denk ik)

K-Tec had een serie, de KTR180 en KTR 230. De 230 lijkt mij iets te groot, maar wel leuk.

Schijnt dit zo ongeveer te zijn :
t25/t2.47 using t25 comp wheel t25 comp housing, t25 turbine machined into larger .47 t2 exhaust housing also includes 360 deg thrust bearing
Eigenlijk wil ik voor zoiets gaan :
http://www.turbotechnics.com/turbo/s117.htm

Bedoeling is ongeveer zo'n 150pk i.c.m. doublecore intercooler & 60mm elbow, downpipe en uitlaat
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
GerryTT
Berichten: 1929
Lid geworden op: vr 4 jun 2004 17:24
Locatie: Roosendaal

Dan is misschien mijn eerste turbo, de md28r, iets voor jou.
Hier had ik 156pk mee aan de wielen en da ding spoelde nog sneller op als origineel.
Super turbo was dat.
Degene die hem toen van mij had overgenomen was er ook zeer blij mee.
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

GT2052, aanrader ! Niet te klein, niet te groot.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Joost van der Hammen
Berichten: 2474
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:11
Locatie: Bodegraven
Contacteer:

GerryTT schreef:
Willem-Jan schreef:Is deze turbo misschien wat voor jou: http://link.marktplaats.nl/761860065
Zou ik niet doen,is chinese rotzooi. Kosten op ebay 100 pond.
Gewoon een Garrett. Ik ben erg te spreken over de gt2560r.
Die zitten ook op Nissans.

dan een 0.49 uitlaathuis erop is die helemaal super.....
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

-jo- schreef:GT2052, aanrader ! Niet te klein, niet te groot.
2-tal aanpassingen nodig :
- uitlaatflens voor downpipe (zijn flensen voor leverbaar, is alleen ff wat werk om uit te vogelen hoe deze nieuwe downpipe te maken)
- flens op uitlaatspruitstuk (tenzij deze dezelfde maat heeft als de T2, al lijkt de vorm wat anders http://www.hybridturbos.com/technical/g ... -727264-4/ & http://www.hybridturbos.com/files/5113/ ... sions_.pdf)

Wel een leuk alternatief ja. Ik snap alleen niets van zo'n turbine en compressor - map ... :(
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

http://www.hybridturbos.com/index.php/t ... -466755-3/

deze lijkt haast beter? ieder geval past hij op de spruitstuk!
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

T25 turbinehuis ... ??? (I) Al las ik wel her en der dat de T15-serie de opvolger is van de aloude T2. welk voordeel heeft deze GT1548 dan ten opzichte van de aloude t2 ?

http://www.himni-racing.com/turbocharge ... 548-200-hp

Wellicht dat Jo of een ander wat meer duidelijkheid kan geven inzake de maten voor het turbinehuis en compressorhuis ... want ik heb daar geen kaas van gegeten :smile:

Wil het liefst iets wat "plug & play" is (of redelijk makkelijk pasklaar gemaakt kan worden voor weinig), en wat redelijk snel opspoelt en niet bij 5000tpm inkakt. :D
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

Ik snap niet waar de verwarring zit. Elke T2-T25-T28 en GT series hebben dezelfde boutafstand (73 op 40 center-center). De 5 gaatse aansluiting is ook garrett eigen, deze vind je zelfs op een T3 terug, al vind je bij sommige aftermarkets maar 4 gaten.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-jo-
Berichten: 5493
Lid geworden op: do 20 mar 2008 0:39

Arco schreef:T25 turbinehuis ... ??? (I) Al las ik wel her en der dat de T15-serie de opvolger is van de aloude T2. welk voordeel heeft deze GT1548 dan ten opzichte van de aloude t2 ?

http://www.himni-racing.com/turbocharge ... 548-200-hp

Wellicht dat Jo of een ander wat meer duidelijkheid kan geven inzake de maten voor het turbinehuis en compressorhuis ... want ik heb daar geen kaas van gegeten :smile:

Wil het liefst iets wat "plug & play" is (of redelijk makkelijk pasklaar gemaakt kan worden voor weinig), en wat redelijk snel opspoelt en niet bij 5000tpm inkakt. :D
Alsof er boven de 5000 rpm nog veel te rapen valt met een oem T2 :D

De GT15 heeft maar een .35AR compressor, das zelfs minder dan de ouwe klassieke T2. Als je boven de 5000 nog wat wil halen zal je in de eerste plaats een andere nokkenas moeten steken en iets in het formaat GT20XX met minstens een .42 AR compressor. Turbine formaat zou ik std .48 of 49 gaan.

Tis te makkelijk om zo maar een lijst turbo's te gaan posten als je er nog niet aan uit bent welk vermogen/druk je wil gaan draaien en hoe je het powerband verhaal wil. Pas als je daar aan uit bent kan je over een turbo gaan praten. Just my 2 cents.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

-jo- schreef:Ik snap niet waar de verwarring zit. Elke T2-T25-T28 en GT series hebben dezelfde boutafstand (73 op 40 center-center). De 5 gaatse aansluiting is ook garrett eigen, deze vind je zelfs op een T3 terug, al vind je bij sommige aftermarkets maar 4 gaten.
Omdat bij de GT2052 de beide flenzen anders zijn, vandaar de opmerking. Kijk maar eens naar de tekening van de link hieronder.
Boutafstand zal wel gelijk zijn t.o.v. de T2, maar daarvan is het gat redelijk rechthoeking/vierkant en bij deze GT2052 is het gat rond. Uitlaathuis is ook anders (rond met 3 bouten)

http://www.hybridturbos.com/files/9013/ ... sions_.pdf

Vandaar mijn verwarring en vraag / opmerking (F)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

-jo- schreef:
Arco schreef:T25 turbinehuis ... ??? (I) Al las ik wel her en der dat de T15-serie de opvolger is van de aloude T2. welk voordeel heeft deze GT1548 dan ten opzichte van de aloude t2 ?

http://www.himni-racing.com/turbocharge ... 548-200-hp

Wellicht dat Jo of een ander wat meer duidelijkheid kan geven inzake de maten voor het turbinehuis en compressorhuis ... want ik heb daar geen kaas van gegeten :smile:

Wil het liefst iets wat "plug & play" is (of redelijk makkelijk pasklaar gemaakt kan worden voor weinig), en wat redelijk snel opspoelt en niet bij 5000tpm inkakt. :D
Alsof er boven de 5000 rpm nog veel te rapen valt met een oem T2 :D

De GT15 heeft maar een .35AR compressor, das zelfs minder dan de ouwe klassieke T2. Als je boven de 5000 nog wat wil halen zal je in de eerste plaats een andere nokkenas moeten steken en iets in het formaat GT20XX met minstens een .42 AR compressor. Turbine formaat zou ik std .48 of 49 gaan.

Tis te makkelijk om zo maar een lijst turbo's te gaan posten als je er nog niet aan uit bent welk vermogen/druk je wil gaan draaien en hoe je het powerband verhaal wil. Pas als je daar aan uit bent kan je over een turbo gaan praten. Just my 2 cents.

(Y) Die GT1548 spoelt dus wel lekker snel op, maar heeft geen puf meer boven de 3500tpm ??

Die 5000tpm was meer als voorbeeld. Een T2 zegt bij zo'n 4200tpm al :bye: volgens mij ...

Wat ik wil gaan draaien weet ik al en hoe ook, alleen nog niet wat voor een turbo. Ja, zoiets in de trant van "hybride T2/T25" ... (0)

Gewoon een vers, standaard blok met standaard nokkenas, iets grotere intercooler i.c.m. een grotere elbow/downpipe combinatie met als bedoeling zo'n 145/150 pk.
Opspoelen zoals een T2, wellicht iets eerder bij zo'n 2100/2200 tpm, maar liefst niet later. Turbodruk vast op zo'n 1 bar en dan afbouwend vanaf zo'n 4500/4600tpm. (of zeg ik nu wat raars ?? :p )
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

tja, ik heb nog een hoop ge googled en tja een plug and play standaard upgrade is lastig he

iemand een flowchart van een T2?
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

Arco schreef:
-jo- schreef:
Arco schreef:T25 turbinehuis ... ??? (I) Al las ik wel her en der dat de T15-serie de opvolger is van de aloude T2. welk voordeel heeft deze GT1548 dan ten opzichte van de aloude t2 ?

http://www.himni-racing.com/turbocharge ... 548-200-hp

Wellicht dat Jo of een ander wat meer duidelijkheid kan geven inzake de maten voor het turbinehuis en compressorhuis ... want ik heb daar geen kaas van gegeten :smile:

Wil het liefst iets wat "plug & play" is (of redelijk makkelijk pasklaar gemaakt kan worden voor weinig), en wat redelijk snel opspoelt en niet bij 5000tpm inkakt. :D
Alsof er boven de 5000 rpm nog veel te rapen valt met een oem T2 :D

De GT15 heeft maar een .35AR compressor, das zelfs minder dan de ouwe klassieke T2. Als je boven de 5000 nog wat wil halen zal je in de eerste plaats een andere nokkenas moeten steken en iets in het formaat GT20XX met minstens een .42 AR compressor. Turbine formaat zou ik std .48 of 49 gaan.

Tis te makkelijk om zo maar een lijst turbo's te gaan posten als je er nog niet aan uit bent welk vermogen/druk je wil gaan draaien en hoe je het powerband verhaal wil. Pas als je daar aan uit bent kan je over een turbo gaan praten. Just my 2 cents.

(Y) Die GT1548 spoelt dus wel lekker snel op, maar heeft geen puf meer boven de 3500tpm ??

Die 5000tpm was meer als voorbeeld. Een T2 zegt bij zo'n 4200tpm al :bye: volgens mij ...

Wat ik wil gaan draaien weet ik al en hoe ook, alleen nog niet wat voor een turbo. Ja, zoiets in de trant van "hybride T2/T25" ... (0)

Gewoon een vers, standaard blok met standaard nokkenas, iets grotere intercooler i.c.m. een grotere elbow/downpipe combinatie met als bedoeling zo'n 145/150 pk.
Opspoelen zoals een T2, wellicht iets eerder bij zo'n 2100/2200 tpm, maar liefst niet later. Turbodruk vast op zo'n 1 bar en dan afbouwend vanaf zo'n 4500/4600tpm. (of zeg ik nu wat raars ?? :p )
:ja: zo wil ik het ook, iets beter als en standaard, beetje sneller op druk en onder in de duw. Met een andere nokkenas is die duw weg.
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

-jo- schreef:De GT15 heeft maar een .35AR compressor, das zelfs minder dan de ouwe klassieke T2. Als je boven de 5000 nog wat wil halen zal je in de eerste plaats een andere nokkenas moeten steken en iets in het formaat GT20XX met minstens een .42 AR compressor. Turbine formaat zou ik std .48 of 49 gaan.
ff snel gekeken in mijn schuurtje,

uitlaathuis .35
inlaathuis .48

standaard T2 voor gt dus.. ff vergelijken met de gt15 en de gt20 :~

edit: t2 is dus het zelfde als de gt15. Maar zou het nu zo zijn dat de flowchart dan het zelfde is? lijkt me niet toch?
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

:nee: Spoelt volgens mij wel wat sneller op. Zal wel ander vliegwiel hebben. Is i.i.g. een mooi ding als vervanging en dus niet echts als upgrade voor wat meer "oempf" ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Abel
Über-Spammer
Berichten: 8511
Lid geworden op: vr 31 aug 2001 0:00
Locatie: Groningen

ligt er aan of deze veel meer toeren kan maken?
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Laatst gewijzigd door Arco op do 17 apr 2014 9:14, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
bassyyyy
Berichten: 311
Lid geworden op: ma 9 apr 2012 22:02
Car: Clio 16V, R19 16v
Locatie: Almelo

dat gaat heeeeel erg mooi worden, de bak onderop de motorbok is een slijmbak ofniet (Y)
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

zijn dat originele zuigers of vertekend het beeld zo?
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Merijn
Über-Spammer
Berichten: 31515
Lid geworden op: di 13 nov 2001 0:00
Car: 5 GT Turbo

Daar lijken inderdaad 'vreemde' welvingen in te zitten. Was bij mij niet zo... :)

Ter vergelijk: https://picasaweb.google.com/Merizzle/O ... 2220436626
Arco
Über-Spammer
Berichten: 18301
Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
Car: Renault 5 GT Turbo
Locatie: Gouda

Afbeelding

Zijn gewoon standaard zuigers ... (F)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
mark 5t
Berichten: 7630
Lid geworden op: do 14 feb 2002 0:00
Locatie: roden
Contacteer:

:D (Y)
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Plaats reactie