Haha ja is altijd lache om ff een rondje door het hotel te doen...Wouter schreef:
Nog even in het verlaten hotel wezen kijken
en happie gegeten bij Guilia
Haha ook weer gezellig gehad zo te lezen. Welke stad ben je s'avonds geweest?LuukRS schreef:Was een lekker weekend ik had nog een ring kaart van drie rondes die het niet meer deed ik naar het loket zit daar een heel knappe blonde damedus even uitgelegd dat mij kaart niet werk en gelijk maar even gevraagd of ze nog wat ging doen die avond.
Maar goed om niet af te dwalen kaart deed het weer. In totaal 5 rondes gereden in de regen en een gezellige avond aan over gehouden:
Nee...Steven schreef:Ja zie je wel, ik reed smiddags weg uit Bonn met wat regen, maar dat ik de 61 kruiste te hoogte van de 40 naar Aken was het stralend en zonnig.
Aan de fotos te zien was het am ring een beetje bewolkt maar zeker niet slecht.
Moet ik verder nog wat zeggen Merijn?
welke weg rij jij...??Merijn schreef:4 uur in de auto
Het verbaast me elke keer weer hoeveel Reno's ik er zie rijden!Wouter schreef: Relatief gezien veel Renault's gezien.
Nog even in het verlaten hotel wezen kijken en happie gegeten bij Guilia
Foto's komen nog wel, Chris heeft ook nog wel een paar leuke foto's (y)
En hoe waren de rondjes, heeft de RS gedaan wat ie moest doen?RS3NL schreef:Vandaag , richting de nordschleife, de eerste rustige rondjes maken met de RS
Ik heb je wel zien rijden , maar niet gesproken , ben niet verder gekomen dan 12 rondenderbimarcel schreef:Afgelopen za en zondag weer op de ring geweest en 18 heerlijke rondes gedaan.
Ook heb ik zo goed als zeker een stallings plek 2 km buiten de ring:)
1/2 februari en 14/15/16 ben ik er weer