vandaag per post een nieuw GREEN inlegfilter mogen ontvangen, en dus maar gelijk het originele luchtfilterhuis gemonteerd.
echter nog een paar kleinigheidjes.
- ontluchtingsnippel radiateur lekt matig kvs,
- accu problemen --> accu overleden of dynamo kapoets, gebeurt natuurlijk altijd als het wat kouder wordt he
ik heb nog wel een accu voor je liggen. En wat betreft die aanzuigbuis. Daar kan je ook gewoon een flexibele slang voor pakken. Dan kan je hem ook voor naar een gat in je bumper leiden.
Heb net vandaag een nieuwe gekocht, wat overigens geen kwaad kan om een keer te doen.
thanks voor de tip ik ga is even neuzen, bij renault kostte hij 45 euri, beetje teveel van het goede.
op het moment van uploaden van de foto zie ik op de 2e foto van hierboven dat het achterwiel nogal onnatuurlijk staat.. dit is puuur gezichtsbedrog
verder hield mn parafan er mee op, handig met deze weersomstandigheden... beslagen ruiten zijn dan niet fijn.. gelukkig gold het principe wie wat bewaard heeft wat, namelijk de parafan van de rode 16v.
Basjan heeft een probleem, en niet alleen hij, en als zoiets gemakkelijk en goedkoop te repareren is mag het blijkbaar niet... want dan moet het nog goedkoper met alle gevolgen van dien? Ook al is het met een