WOW bedankt mensen voor de reacties.
Ik krijg nu een heel ander beeld van de Renault 5GTT hihi. (Positief

)
Ook heb ik inderdaad even verder gekeken naar:
- Projecten
- Leden die al langer een 5GTT hebben
- aankoopadvies & Register gelezen
Hierbij wat antwoorden op jullie vragen:
Vraag 1 : kan je zelf sleutelen? * Nee
Vraag 2 : ben je afhankelijk van de auto ...ivm je werk ? * Ja
Vraag 3 : wat is je budget ? * Tis een indicatie / toekomst plan. Dus ja daar kan ik nu nog niet heel veel over kwijt.
- hoeveel km rij je per jaar * Ongeveer 20.000 a 25.000
- kan iemand je helpen bij onderhoud (garage kan prijzig zijn) * Nee
Hoe is je gezins-situatie?! * Alleen vrijgezel (Dat zal ik ook wel blijven

)
Oke, wat ik eigenlijk voor ogen had, is om het een keer te ervaren om in een kleine wat snellere auto te hebben.
Een Turbotje is leuk, maar weet dat er veel al onderhoud aanwezig is. Echter een goede Turbo zal langer mee gaan.
Ik hou van kleine wagens en wil er nog zo lang genoeg in blijven rijden. Mijn Twingo vind ik echt heel gaaf en leuk
en ik knutsel er graag in/bij. Pers hou ik meer van Optiche dan van Motor tuning, puur omdat ik dat gewoon niet kan, en heb
er geen ervaring in. Ik zou het ook zonde vinden, als ik een andere wage zou kopen, deze onder een zijl zal liggen en er
niet tot weinig zal gaan rijden.
Ik woon op zich in een goede buurt maar ja je weet maar nooit.
Ooit wil ik mijn droomwage kopen, maar voordat ik die auto gekocht heb wil ik toch een kleine snellere auto ervaren.
Ik rij over het algemeen wel rustig, maar tuurlijk wil ook ik wel eens het gas in trappen.....
Dus ja ..... misschien heeeeel misschien je weet maar nooit. De "5" heeft toch wel mijn aandacht getrokken