Had meer opkomst verwacht, ondanks de opkomstlijst....
Maar goed, gezelligheid is niet afhankelijk van de hoeveelheid mensen

Koekje erbij?

Jdclio en chris hebben volgens mij wel aardig wat foto's gemaakt.Mrtn schreef:Zijn er nog foto's gemaakt?
Owww ik ken nog niet iedereen van de RTC..... voor mij is het ook moeilijk om met iemand watoldskool schreef:Darkangeln lmoet je ff kijken of de blauwe gtti er weer staat .
de bleu sport heeft 193 pk aan de wielen op 1,6 bar dus .............................
Jasper inderdaadAdinsx schreef:Ik mis volgens mij foto's van de topfotograaf toch? Zijn naam ben ik even kwijt. Jasper? Jesper?
Heb nog een tijd met hem staan praten (schande dat ik zijn naam niet meer weet...)
Hij rijdt in ieder geval die zwarte Clio met rode wielen
Haha, geen probleem. Sowieso al tof dat je met al die regenbende foto's maakte.JDclio schreef:Jasper inderdaadAdinsx schreef:Ik mis volgens mij foto's van de topfotograaf toch? Zijn naam ben ik even kwijt. Jasper? Jesper?
Heb nog een tijd met hem staan praten (schande dat ik zijn naam niet meer weet...)
Hij rijdt in ieder geval die zwarte Clio met rode wielen
En sorry dat het zo lang geduurd heeft
Fulltime student, die in zijn vrije tijd flink werkt om de auto te bekostigen en daar buiten ook nog een vriendin en vrienden tevreden moet houden.
Ik wilde ze eigenlijk allemaal gewoon onder elkaar posten, maar heb ze gauw even in een album gezet. mochten jullie de foto's liever hieronder hebben, doe ik dit van de week nog even gauw!
Het was iig een leuk dagje uit op de 3e!
http://www.mijnalbum.nl/Album=PVKODN64