En de tweede ronde zat de esp aardig dwars in de grote caroussel. Echt niet normaal, alle snelheid haalde hij eruit door dat gestuiter (volgende keer dus daar effe uitgooien).
Niet zeuren Jochem, je bent zo oud als je je voelt / gedraagt...Jochem de Haas schreef:zeker niet op mijn leefdtijd
Wel lastig dat je voet zo van de koppeling schiet als je net een beetje gas geeft, zoals bij Guilia en op de campingm1n1 (Jasper) schreef:Twee rondjes gereden en de vijf heeft 't weer prima volgehouden, binnenkort waarschijnlijk nog maar een keer naar de ring blijf toch erg leuk
Komt vast nog wel een keer misschien dat ik toch nog een keer heen ga met rusty ff kijken hoe het weer isderbimarcel schreef:Voor mij ook weer een geslaagd weekend ook al was ik niet in de Ardennen.
Zaterdag middag 2,5 ronden op de ring kunnen rijden en 's avonds een Duitse vriendin gebeld naar welke kroeg we gingen.
Uiteindelijk beland op een Wijnfeest in Remagen met de trein. En rond 03:30 waren we weer op de camping na een geweldige avond![]()
Zondag om 09;00 opstaan om extra lang van je kater te kunnen genieten maar eenmaal op de ring was ik weer beter![]()
Eigenlijk alleen de baan afgegaan om te tanken en mensen op te pikken en daardoor 17 rondes op 1 dag gereden ondanks de sluitingen![]()
Jammer van de 1,5 te drukke rondes Luuk volgende keer ff opnieuw! Geoffrey thx voor het compliment.
En het mooiste van het weekend.... Ik heb eindelijk de Ringtaxi ingehaald
Ja raar inderdaad snap het niet zo goed, het heeft schijnbaar te maken dat m'n voor banden ongeveer op zijn en ik al nieuwe heb besteld bij Steverink voor de ondersteltuningdagWouter schreef:Wel lastig dat je voet zo van de koppeling schiet als je net een beetje gas geeft, zoals bij Guilia en op de camping
Ik ben er 13 oktober of 27 oktober weer.Steven schreef:Ja organisatie nog bedankt, vooral de nuchterheid van Wouter laat ook zien dat alles elke keer weer goed komt
Kep weer flink gelachen in ieder geval en heb weer wat werk aan de Clio gevonden, hij stuurt nog steeds niet 100% strak.
Ik heb in ieder geval nog 4 ronden op de kaart staan, kijken of ik daar de BMW nog mee ontmaagd of die Clio alsnog met Astra laat battlen.
Wanneer begint het winterseizoen voor Marcel?
Had jij nou gebeld van de week ? Ik zag dat ik een oproep gemist.. enorm druk de laatste tijd dus die telefoon mis ik wel eens vaker, mocht het nog nodig zijn dan moet je het nog maar een keer proberen.Steven schreef:Correct, al wil ik voor die DeCarbon toch eens andere veren gaan zoeken, die 25mm stang zit er nu onder met powerflex paars, maar dit kan ik ook nog wel iets strakker in de draagarm trekken heb ik het idee.
Verder zit ik met een rotte spoorstang rechts, wat 'm nogal zwabberig maakt, en er zit ook iets niet lekker met de draagarm.
Toch heb ik nog een mooi handfilmpje van mn laatste uitrijronde achter de Raggende Merino, moet zeggen dat ik vroeger veel minder moest bijpoken om t bij te houden, je laat 'm goed dansen dat hok!
Helaas zwabbert het beeld een beetje, dus niet kijken als je misselijk bent
Geert schreef:Ik ben ook wel geinterreseerd, heb nog 7 rondjes na mn drama weekend in mei.
Is 't nog goed gekomen met de gaskabel van "de neger"" trouwens ?m1n1 (Jasper) schreef:Er moet hier eerst een Subaru af voor wij weer gaan...
Ik vond dat ie prima mee kwam met ons. Al moesten we af en toe even van het gas af maar op sommige stukken zat het tempo er aardig in.m1n1 (Jasper) schreef:Ja de negert heeft alles goed volgehouden
Hij heeft ook een beetje het Afrikaanse tempo...