Patrick RS schreef:Mooie auto Tom!
Ik ga met exact dezelfde auto op vakantie. Maar dan zonder glazen dak. Ik ben benieuwd of dat een beetje lekker cruist. Ik denk het haast wel
Suc6 nog met het wachten op het kenteken en dergelijke

Een TCe115 benzine of een diesel? Dat cruist heerlijk
Tom schreef:Al begonnen met kleien

Was gisteravond heerlijk inderdaad.
LuukRS schreef:Goeie Tom
Mooie bak echt waar de Megane is op het moment mijn favoriet als mooiste model van nu helemaal de Gt line en RS
Thanks

Hier was ook 0,0 twijfel dat het sowieso een GT of GTline moest worden. Gezien de GT220 en GT190 ruim buiten budget vielen qua bijtelling toch maar voor deze 130 versie gegaan met 20% bijtelling. Scheelt al gauw een zomervakantie op jaarbasis.
De Twingo II moet het veld t.z.t. ruimen voor weer iets sportiefs.
martll schreef:Waarom wil je wachten op een S-kenteken, en wat houdt dat in?
Nou, ze zijn nu bij 7-KVS-05 kenteken. Normaal zou na de K de L-reeks volgen, maar nu slaan ze alles over en gaan ze meteen door naar de S. Gevoelsmatig dus een flinke tijd vooruit.
Gezien wagenparkbeheer graag wil dat ik de Cmax tot einde contract rij, en de S-reeks rond eind augustus zich aandient wilde (ja, wilde) ik er op wachten...
Inmiddels niet meer...
ARNO16V schreef:
Maar mooi ding zo adings!! Ben benieuwd hoe het gaat staan met je andere wielen d'r onder!

Ik ook. Deze 17" vind ik al aan de kleine kant eigenlijk. En dan te bedenken dat wanneer je nu een diesel zou bestellen die op 16" komt.

'
Arno17 schreef:Mooie wagen zeker te weten.
Enne.....eerst chippen en dan ga je maar eens kleien....
Niet met smoesje aankomen van leasemij die het niet goedkeurt.....ik zeg:
Gewoon doen als je ook nog wat wil winnen op driveability van de dCi motor, hoe klein hij ook is.
Zoals Jacob al aangeeft, we rijden de nieuwe TCe130 straks. Of daar nog wat uit te peuren valt?
Jacob Priem schreef:
Mooie Gt line zo op de foto's, je hebt inderdaad wel de zon nodig om de kleur goed uit te laten komen.
Inderdaad, nu is het nauwelijks goed zichtbaar hoe mooi de kleur kan zijn.
@Arno17 : is geen dci, het is een 1.2 tce 130 pk benzine uitvoering.
edit : moet toegeven dat ik vergeten te vragen ben aan Henk (fastchip) afgelopen weekend of er ook 130 pk uit mijn 1.2 tje te halen is

Mijn oud afstudeermaatje werkt bij Mitsibushi turbochargers en heeft de ontwikkeling van dit blok gedaan voor Renault. De turbo t.o.v. de TCe115 is anders.
Wat ik begreep van de verkoper die met de nieuwe TCe130 in een Scénic heeft gereden is de motor veel stiller als de oude 1.4 TCe en een stuk soepeler.
Ik ben heel benieuwd dus.
Goed... gisteravond nog weer even langs gegaan omdat de wederhelft de auto natuurlijk ook graag wilde zien.
Nog even bijgepraat en tja, de twijfel om te wachten slaat toch wel toe als zoiets moois op je staat te wachten hè
http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... 185742.jpg[/img]
Nu toch maar besloten vandaag even langs wagenparkbeheer te lopen en contact te zoeken met de leasemij.
De Ford monteur wil denk ik de auto ook graag voor zijn vakantie wel hebben (tegelijk met mijn vakantie), ik stiekem toch ook wel.
Alleen de leasemij moet natuurlijk akkoord geven dat de auto een maand eerder uit contract gaat en dit het bedrijf niets kost.
Lijkt me opzich geen probleem, want direct daarna gaat het contract van de Mégane in, anders volgt die later...
Dus eigenlijk ben ik wel overstag. De auto eerder hebben + er mee op vakantie kunnen, etc. staat dan toch wel hoger dan het verkrijgen van het S-kenteken. Over een jaar gaat het tenslotte al weer over naar GG-123-G
Nog even wat plaatjes:
http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... 185856.jpg[/img]
Die zwarte vlakken in de xenonkoplamp maken het wat mij betreft af samen met de andere zwarte details die lekker afsteken bij de witte lak zoals de donkere ramen en het panoramadak.
http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... 190118.jpg[/img]
Poging om zonder dat de zon er op staat toch de lak op de foto te zetten:
En wat moet er hier anders... (O)
http://i263.photobucket.com/albums/ii15 ... 190215.jpg[/img]