(oke, ik heb mischien 22.000 van die 25.000 km gereden, de rest de vrouw

Nope, Twingo werd afgeleverd op Conti's. Waardeloze zooi.Pleiades schreef:Dat waren Goodyears toch? Doet ze dan ook handrembochtjes?
Niet slecht voor een auto die 9 jaar ouder is met 20pk minder.BlueClioRS schreef:Een vriend van me heeft er vorige week een 208 GTI bij gekocht.
Afgelopen weekend meerdere stoplicht en tussensprints gemaakt tegen mijn RS182. Bij de stoplichten gaat het gelijk op. En voor de tussensprints doen ze mekaar ook niet veel onder.
Welke auto wel?bozothenutter schreef:182's halen hun opgegeven vermogen ook niet..geen enkele Clio RS eigenlijk....
daar valt wat over te zeggen, ze zijn er wel. In al de jaren dyno heb ik maar enkele exemplaren gezien die het opgegeven vermogen halen en zelfs meer. Geen idee waar het aan ligt maar het is een feit, een identieke motor bestaat niet.bozothenutter schreef:182's halen hun opgegeven vermogen ook niet..geen enkele Clio RS eigenlijk....
Zelfs in de Formule 1 niet!!-jo- schreef:daar valt wat over te zeggen, ze zijn er wel. In al de jaren dyno heb ik maar enkele exemplaren gezien die het opgegeven vermogen halen en zelfs meer. Geen idee waar het aan ligt maar het is een feit, een identieke motor bestaat niet.bozothenutter schreef:182's halen hun opgegeven vermogen ook niet..geen enkele Clio RS eigenlijk....
Clio IV RSArno17 schreef:Welke auto wel?bozothenutter schreef:182's halen hun opgegeven vermogen ook niet..geen enkele Clio RS eigenlijk....
Allepinie schreef:Zaterdag op de terugweg van de ring, op de snelweg meegereden in een treintje van een 599 en een 612. Helaas gaven ze bij vrij baan nog eens gas, toen we al 180km/u reden. Toen kon het coupeetje het natuurlijk niet meer bijhouden.![]()
Dag later om m'n oren gereden door een Veyron, die ik later bij het tankstation tegenkwam. Hij moest 167,- aftikken voor z'n tankbeurt.
Ja zat bij de kapperAdinsx schreef:Ook de AW gelezen?![]()
grand espace:Pleiades schreef:Grand Espace 3.5 V6 met catamaran aan de haak vs. BMW F11 525d. 1-0 for the people carrier![]()
Hmmm, wat heb je aan dat apparaat gedaan dan?Pleiades schreef:Eco-pro stond nog aan?Geen idee. Espace is niet helemaal standaard hoor
Ja en dan ben je ineens een seconde sneller naar de 100, met een kar erachterPleiades schreef:Eco-pro stond nog aan?Geen idee. Espace is niet helemaal standaard hoor