ben benieuwd naar de results.
yup. heb me er even in verdiept en dit schijnt enorm snel weg te vreten bij een lekke koppakking tussen 2 cilinders. Dit is dus van een paar km hotten en stoten naar de uitgang van de ring. Toen nog helemaal in de waan dat het iets lulligs zou zijn.Jochem de Haas schreef:En die put/kuil in je kop dan tussen de verbrandingskamers ?
Is dat standaard dan .....?
Ik heb nooit jou naam genoemd en toch voel je je zo aangesproken, zou dat dan toch wat betekenen, of komt dat zomaar uit de lucht vallen denk je?-jo- schreef:Zeg halve zool, wat is jouw probleem eigenlijk ? Ik heb in heel dit topic nog geen woord gerept over gelijk welk managment. Jullie voelen je wel heel hard aangesproken moet ik zeggen.
daar bestaat geen twijfel over. Het ging mij om de bewering dat er geen pingelschade was. Nou...dat gat in die koppakking is niet door de muizen hoor.Menno schreef:Als t vlamfront door zo'n gat in je koppakking gaat, is het niet heel raar dat die kop daar weg smelt. Hopelijk krijg je m nog gevlakt.
betersGeert schreef:Maandag de kop weggebracht en haal hem vanmiddag weer op. De "hap" tussen de verbrandingsruimtes was 0.7mm diep en kan dus gelukkig nog gevlakt worden.
hoe verhaalt dit zich in de compressie ? De kop zal vast voorheen wel eens gevlakt zijn ?Geert schreef:Dus zo snel mogelijk nieuwe koppakking er tussen, nokkenassen opnieuw intimen en opnieuw mappen. Dit keer met een andere wideband en thermocontact in het spruitstuk. Kijken of daar nog interessante waardes uit voort komen.
Daar ben ik ook erg benieuwd naar namelijk, gezien ik bezig wil gaan mijn F7R op te bouwen voor de 19 16vGeert schreef:mapping moet uiteraard aangepast worden. Prestatie winst weet ik niet precies maar zou goed merkbaar zijn. Ik ben dus erg benieuwd.