En zo'n gewicht mierenneuken ben'k ook niet dusja

als elke gram scheelt, afdoppen ! anders gewoon pompje laten steken en stekker uittrekken tegen het leeglopen van de batterij (wel netjes koud rijden na een stint op het circuit)
ik weet niks, ken niks en doe niks.Entity_Razer schreef:Nou, Jo zal heus wel weten wat'ie me vertelt denk ik ...
Vraag het voor de zekerheid nog aan 6 anderen, dan krijg je nog 6 extra antwoorden. Multiple choise is altijd handig.Entity_Razer schreef:Niet slecht bedoelt maar ... krijg hier stilletjes aan schizofrenie van ... Jo zegt dit, de andere dat, nog een ander iemand weer iets anders![]()
Het gaat om een startprocedure, niet over een ringweekend ! De auto staat op de brug en van zodra de mogelijkheid zich aanbied wordt hij custom gemapped. Denk je nu zelf dat ik, die altijd loop te roepen om met een juist programma te rijden, het advies geef om met dit programma rond te knallen ????Geert schreef:een f7r moet je absoluut niet laten lopen op een f7p chip!
Oliedruk schakelaar zit voor naast het filter.Entity_Razer schreef: Oliedruk op de tellers & watertemp is goed & zoals het hoort, enkel de lampjes gaan branden ...
alleen degene in je paravan volgens mijJeff rsi schreef:Iemand enig id over welke zekeringen de brandstof pomp loopt?
die met de zwarte en rode(wittte) draad eraan, de dikste van de 3 stekkersEn welke stekkers bij de pomp zelf zijn van de pomp?
is dat op de rode draad??? die is volgens mij niet gezekerd, die andere komt uit de ecu, ff uit het blote hoofd.Hij krijgt bij het relais al geen spanning![]()
gewoon 12volt op de rode draad en pomp moet draaien.daar direct 12v op moet ook in gezoem veranderen neem ik aan?
Ja dat lijkt me wel.....Jeff rsi schreef:Dat Achterberg geeft toch aan dat hij wel iets beter zal lopen dan een standaard ECU?