De Megane is weg gegaan omdat hij gewoon te duur is voor wat ik hem gebruikte. En soms moet je keuzes maken in het leven zeker gezien het feit dat ik het geld niet op rug heb groeien. Zo doende heb ik met toch wel tegen zin en pijn in het hart de Megane RS weg gedaan.

Ik wilde een leuke sportieve auto maar eigenlijk ook weer niet te oud. En uiteraard moest het weer een Renault worden.
Dus eerst maar gekeken naar een Clio rs 2 ph2. Daar ik deze toch te oud vond en eigenlijk ook wat te anoniem vond (plus een hoop zooi wat er te koop stond, uitzonderingen daargelaten.) al snel verder gaan kijken naar een clio RS 2 ph3.
Super mooie auto maar of te duur of te veel kilometers (160 +).
Tsja wat nu. Ik heb zelfs gekeken naar niet RSjes maar daar voelde ik te weinig voor.
Zo doende ben ik gaan kijken naar een Twingo RS eigenlijk te duur voor budget wat ik had. Ik ben naar een rode gaan kijken die scherp geprijsd stond. Echter kwam ik met het aanbiedende bedrijf erop 300 euro niet uit. Achteraf ben ik daar blij om er moest namelijk het nodige gedaan worden aan de auto wat niet in de prijs was inbegrepen... En dan had ik er net zo goed 1500 euro bij kunnen leggen voor een beter exemplaar.
Eigenlijk had ik de moet een beetje opgegeven mbt de Twingo's. tot daar een scherp geprijsde Twingo aangeboden werd. Ik bellen bleek dat de aanbieder al meedere afspraken had met diverse mensen. Sjit. Ik ben vervolgens geheel tegen mijn principes in het donker gaan kijken op de eerste beste mogelijkheid zodat ik de andere voor was.
Eenmaal aangekomen bij de Twingo bleek dat de Twingo wel wat aandacht nodig had. Ook niet gek voor die prijs. Echter technisch gewoon goed. De auto had recent nog een beurt gehad bij de dealer.
Ook zat er een winterset bij met zgan michelin winterbanden. En de zomervelgen zijn opnieuw gestraald en gecoat. Echter moeten daar wel nieuwe banden op.
Hmm proefrit gemaakt en tsja. Ik was nog niet helemaal overtuigd puur doordat ik zo veel anders gewent ben qua luxe en vermogen. (clio rs/megane rs).
Even met mijn pa gekletst want voor een auto uit 2009 met 58 op de teller was het misschien toch verstandig om gewoon een bod te doen.
Zo doende maar gewoon een bod gedaan waar de aanbieder eigenlijk meteen mee akkoord ging.
In middels heb ik de auto twee dagen en ik moet nog steeds wennen aan de auto. Maar ben er wel blij mee. Hij staat nog op zijn winterbanden dus dat ziet er ook niet echt spannend uit.
Ik heb in middels al wat deukjes laten verwijderen, kentekenplaten met chocolade letters gemonteerd, vier nieuwe Kumho banden liggen klaar om gemonteerd te worden en vier nieuwe vloermatten in passende kleur liggen klaar.
De auto moet nog een poetsbeurt krijgen wat dat is volgens mij al enige tijd niet gedaan. Heb nog wel wat plannetjes maar dat komt met de tijd als ik de kleine puntjes op de i heb gezet.
Zo nu genoeg gelult. Word vervolgt.
[img]http://img819.imageshack.us/img819/4360/p1050848zz.jpg[/img]
[img]http://img208.imageshack.us/img208/7237/imag0741zz.jpg[/img]
[img]http://img203.imageshack.us/img203/8271/7711420042.jpg[/img]