Ook ik heb me maar aangemeld bij het forum! Zou me allereerst even voorstellen; ik ben Matthijs Klein Haneveld, komt uit vierakker (dichtbij Zutphen!) Woon op een boerderij en we hebben thuis en werkplaats met brug!
Heb autotechniek gestudeerd en ben nu werkzaam bij Autobedrijf Groot Jebbink als monteur/receptionist!
Ik heb me zo'n half jaar geleden een Renault Clio RS aangeschaft van 2002.
Erg mooi ding, de vorige eigenaar heeft er een RVS uitlaatsysteem onder geplaatst met alleen maar een achterdemper, verder niks! Dus het geluid vanaf 5000 toeren is om netjes te zeggen; 'fijn'!!
[img]http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 7694_n.jpg[/img]
Dat is hem, 1 fototje nog maar, komen er nog meer! Maar moet eerst andere koplampen hebben aangezien deze erg dof zijn geworden.
De auto is in superconditie vind ik, behalve het stuur dan... Die is zoals bij elke RS nogal versleten.. Komt nog een andere voor. Als iemand een goedkoop adresje weet om hem op te laten knappen hoor ik het graag!
Verder is de clio helemaal origineel, op het dakspoilertje en uitlaat na.
Heb er vandaag nieuwe banden omgelegd, de Dunlop SP Sport Fastresponse.. Goede verhalen over gehoord dus ik dacht laat maar eens proberen dan!! Tot nu bevalt het goed (paar km's mee gereden).
Zijn nog een paar dingen die eraan moeten gebeuren;
- Nieuwe koplampen
- Voorbumper netjes bevestigen
- Velgen laten coaten
- Stuur vervangen/op laten knappen
- Nieuwe voorruit
- achterste motorsteun vervangen voor powerflex, deze heeft zijn beste tijd gehad dus doe maar gelijk powerflex (indien mogelijk.. Anders origineel!)
Groet'n uut de achterhoek!
Ps. 1e weekend van mij ben ik camperen bij de Nurburgring!! Daar is ff kijken wat de Clio kan