GJ's Megane R26
Nou lekker dan. Rij net naar huis vanaf de film krijg ik een vuilniszak tegen mijn auto gegooid. De schrik er goed in maar wel meteen in de remmen gegaan.
Zoals verwacht rende de daders meteen weg naar plekken waar je met de auto niet kunt komen.
Politie gebeld en rustig op een parkeerplaats staan wachten. Zie ik ze na 10 minuten ineens geparkeerde auto's slopen die 100 meter verder stonden.
Kreeg aan de lijn te horen dat de politie er bijna was maar ze 20 minuten lang niet gezien
Hopelijk valt de schade mee. Zag in ieder geval 1 klein deukje en hopelijk is het dus opgelost met uitdeuken zonder spuiten. Morgen maar eens met goed licht en een droge auto kijken.
Zoals verwacht rende de daders meteen weg naar plekken waar je met de auto niet kunt komen.
Politie gebeld en rustig op een parkeerplaats staan wachten. Zie ik ze na 10 minuten ineens geparkeerde auto's slopen die 100 meter verder stonden.
Kreeg aan de lijn te horen dat de politie er bijna was maar ze 20 minuten lang niet gezien

Hopelijk valt de schade mee. Zag in ieder geval 1 klein deukje en hopelijk is het dus opgelost met uitdeuken zonder spuiten. Morgen maar eens met goed licht en een droge auto kijken.
Megane R26 -> Megane 4 RS
Lekker bout weer, volgende keer gewoon die taser uit de achterbak trekken.
En tja als er geen moord is, moeten ze toch eerst even dat bakkie koffie opdrinken, nog even zoeken naar een koekje. Plasje doen, in de spiegel kijken of het kapsel nog goed zit. Zoeken naar de autosleutels, bij het wegrijden nog ff met andere collegas bijkletsen waar zijn vandaan komen.
Verkeerde weg inrijden, hola.
Tja tegen die tijd lig jij allang met een doorgesneden keel of veilig in bed te pitten.
Maargoed mooi bout dan.
Btw, welke film wasset? Ik was net naar Salt, tikkie matig.
En tja als er geen moord is, moeten ze toch eerst even dat bakkie koffie opdrinken, nog even zoeken naar een koekje. Plasje doen, in de spiegel kijken of het kapsel nog goed zit. Zoeken naar de autosleutels, bij het wegrijden nog ff met andere collegas bijkletsen waar zijn vandaan komen.
Verkeerde weg inrijden, hola.
Tja tegen die tijd lig jij allang met een doorgesneden keel of veilig in bed te pitten.
Maargoed mooi bout dan.
Btw, welke film wasset? Ik was net naar Salt, tikkie matig.
Ik was naar Inception. Wel goede film. Snap alleen dat hele gedoe over goed opletten niet. Zullen wel dezelfde mensen zijn geweest die de Matrix moeilijk te volgen vonden 
Toen ik een afspraak aan het maken was voor een aangifte werd er gezegd dat ze waren weggeroepen en dat er nu alsnog (een uur later) een auto heenging.
Misschien allemaal overdreven met de aangifte enzo maarja. Better safe then sorry.

Toen ik een afspraak aan het maken was voor een aangifte werd er gezegd dat ze waren weggeroepen en dat er nu alsnog (een uur later) een auto heenging.
Misschien allemaal overdreven met de aangifte enzo maarja. Better safe then sorry.
Waarborg kan idd niet.
Verzekering heb ik vast en zeker wel ervoor maar dat is alleen voor als het duur word.
Heb met de MINI gehad dat er stoeptegels en bakstenen 'snachts op de weg lagen toen ik vol een rotonde af kwam knallen. Kon door de stoepranden geen kant op. Heeft me 2 banden gekost en een bolstaande veerpoottoren.
Veerpoottoren terug laten slaan en een speciale verstevigingsplaat erop gezet (MINI hadden er weleens last van als je lomp over curbs reed)
Was ook een grapje van +- 500 euro
Verzekering heb ik vast en zeker wel ervoor maar dat is alleen voor als het duur word.
Heb met de MINI gehad dat er stoeptegels en bakstenen 'snachts op de weg lagen toen ik vol een rotonde af kwam knallen. Kon door de stoepranden geen kant op. Heeft me 2 banden gekost en een bolstaande veerpoottoren.
Veerpoottoren terug laten slaan en een speciale verstevigingsplaat erop gezet (MINI hadden er weleens last van als je lomp over curbs reed)
Was ook een grapje van +- 500 euro
-
Dat zijn toch klote streken zeg, hopelijk valt de schade mee.
zieke geesten lopen er rond, pootjes breken lijkt mij het beste... kunnen ze nooit meer zoiets uithalen 

Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Moet er maar ff iemand naar laten kijken die wat van het herstel weet.
Zijn in ieder geval wat ik net kon zien 2 deuken en wat kleine (hopelijk weg te polijsten krasjes)
Maar zit alweer op het werk dus straks maar ff wassen en goed kijken.
Ben idd ook 'blij' dat het niks lompers was.
Zijn in ieder geval wat ik net kon zien 2 deuken en wat kleine (hopelijk weg te polijsten krasjes)
Maar zit alweer op het werk dus straks maar ff wassen en goed kijken.
Ben idd ook 'blij' dat het niks lompers was.
-
- Über-Spammer
wow... ben je zelf wel helemaal in orde???GJ schreef: Maar zit alweer op het werk ....
i.i.g succes met de afhandeling

Hehe, bedoel dat ik nog geen tijd heb gehad om de auto te wassen en daar ook pas na het werk tijd voor heb 
Maar bedankt voor je bezorgdheid Gabri. Doet me goed

Maar bedankt voor je bezorgdheid Gabri. Doet me goed

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
lekker dan GJ 

Nee, ze stonden achter een stoeprand 

** geeft zichzelf een reminder
**

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Da's weer mooi k@t... 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Ik had toevallig van de week ook zoiets, bij mij waren het een stel kids die met stenen en kluiten gericht aan het gooien waren op auto's die voorbij kwamen. Ik schrok me werkelijk kapot ik heb net een hartinfarct gehad dus het was voor mij extra schrikken want je weet nooit hoe je lichaam er op reageert maar dat ging gelukkig goed.
Ben gelijk gestopt en naar de jongens toe gelopen misschien niet slim gezien mijn toestand, maar daar denk je op dat moment ff niet aan.
Maar er stond inmiddels ook al iemand anders bij de jongens die ze aan het uit te kafferen was dus ik was niet de enige. We zijn naar de ouders gegaan en hebben de gegevens uitgewisseld, thuis schadeformulier ingevuld. Ik heb gelukkig een getuige dus daar komt de verzekering wel uit met de tegen partij.
Voor mij dus iets meer geluk bij een ongeluk, tot nu toe.
Schade bij mij is een klein deukje bij de stootstrip, lak van de stootstrip is eraf en onder de stootstrip zit ook een kleine schade op de lak. Schade reparateur dacht aan 450 euro ex BTW, kan je zien hoe dat oploopt he een kluitje/steen tegen je auto.
Nou ik wens je succes met de afwikkeling van jou schade leuk is anders.
Ben gelijk gestopt en naar de jongens toe gelopen misschien niet slim gezien mijn toestand, maar daar denk je op dat moment ff niet aan.
Maar er stond inmiddels ook al iemand anders bij de jongens die ze aan het uit te kafferen was dus ik was niet de enige. We zijn naar de ouders gegaan en hebben de gegevens uitgewisseld, thuis schadeformulier ingevuld. Ik heb gelukkig een getuige dus daar komt de verzekering wel uit met de tegen partij.
Voor mij dus iets meer geluk bij een ongeluk, tot nu toe.
Schade bij mij is een klein deukje bij de stootstrip, lak van de stootstrip is eraf en onder de stootstrip zit ook een kleine schade op de lak. Schade reparateur dacht aan 450 euro ex BTW, kan je zien hoe dat oploopt he een kluitje/steen tegen je auto.
Nou ik wens je succes met de afwikkeling van jou schade leuk is anders.
ik zie die look-a-alike vaker rijden dan jou.... Das echt niet goed 

Heeft vast en zeker met mijn werktijden te maken 

Nou, gister de auto bij de dealer gehad voor een grote beurt en de distributieriem.
Toen ik gister op het einde van de terugweg eindelijk ruimte had om gas te geven begon mijn koppeling te slippen.
Morgen breng ik de auto weer weg naar de dealer. Ze zeggen dat dit bijna zeker niks met de werkzaamheden te maken kan hebben.
Zou dit echt toeval zijn of iemand een ander idee?
Toen ik gister op het einde van de terugweg eindelijk ruimte had om gas te geven begon mijn koppeling te slippen.
Morgen breng ik de auto weer weg naar de dealer. Ze zeggen dat dit bijna zeker niks met de werkzaamheden te maken kan hebben.
Zou dit echt toeval zijn of iemand een ander idee?
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
Enige wat ik zou kunnen bedenken is dat er een vloeistof tussen de koppeling is gelopen? Maar of dat van bovenaf er zo inloopt? Lijkt me ook niet waarschijnlijk.
Is de waterpomp en daarmee ook koelvloeistof vervangen?
Is de waterpomp en daarmee ook koelvloeistof vervangen?
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Jup, die zijn ook vervangen.
Jup, is 12km mee gereden...
-
- Moderator
- Car: Megane
Dat is naar mijn mening 10 km te veel, In uit rijden oke. Maar 12 km is wel veel hoor.
Of zit ik er naast?
Of zit ik er naast?
12km??? dat is van nijmegen naar molenhoek. wel erg lang voor testrit. Welke dealer ben je geweest?
Clio I 1.8 16v Ph II '95 & Clio II 1.6 16v Ph II '03 Initiale Paris & Clio III 2.0 16v Ph I '06 RS || mijn auto onderhoud website: https://www.beheerjeonderhoud.nl
Daar gaat het nou niet om.
Ik vroeg me alleen af wat het allemaal zou kunnen zijn. Ik vind de 12km idd ook erg ver.
Ik vroeg me alleen af wat het allemaal zou kunnen zijn. Ik vind de 12km idd ook erg ver.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
12km valt relatief mee hoor voor een goede proefrit na grote beurt + riem. De vraag is alleen hoe er mee omgegaan is...
Koelvloeistof bij de koppeling kan ik mij niet voorstellen... zit aan de andere kant namelijk.
Rook je bij het binnengaan van de auto geen vreemde lucht ?
Remvloeistof ververst en koppelingscilinder vergeten ? (lucht)
Op de brug zetten en remmenreiniger tussen koppeling en vliegwiel spuiten. Proefrit met wp-chef en kijken of er verbetering is...
Anders vermoed ik een "lichtjes versleten/verglaasde koppeling door intensief gebruik". Die conclussie had je zelf denk ik ook al bedacht
De vraag is alleen : is de betreffende monteur daar verantwoordelijk voor geweest ... stom toeval bestaat (bijna) niet.
Koelvloeistof bij de koppeling kan ik mij niet voorstellen... zit aan de andere kant namelijk.
Rook je bij het binnengaan van de auto geen vreemde lucht ?
Remvloeistof ververst en koppelingscilinder vergeten ? (lucht)
Op de brug zetten en remmenreiniger tussen koppeling en vliegwiel spuiten. Proefrit met wp-chef en kijken of er verbetering is...
Anders vermoed ik een "lichtjes versleten/verglaasde koppeling door intensief gebruik". Die conclussie had je zelf denk ik ook al bedacht

De vraag is alleen : is de betreffende monteur daar verantwoordelijk voor geweest ... stom toeval bestaat (bijna) niet.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik rook niks in de auto. Maar ik vind het inderdaad ook wel erg toevallig dat de koppeling nu ineens op zou zijn.
Nooit ook maar iets geslipt en nu echt erg snel. Maar ik heb geen idee hoe je normale slijtage zou moeten merken.
Nu dus maar ff rustig rijden en kijken wat ze morgen vinden.
Of misschien heeft iemand hier nog een ingeving.
Nooit ook maar iets geslipt en nu echt erg snel. Maar ik heb geen idee hoe je normale slijtage zou moeten merken.
Nu dus maar ff rustig rijden en kijken wat ze morgen vinden.
Of misschien heeft iemand hier nog een ingeving.
Mooi zuur weer
Zoiets kan natuurlijk altijd gebeuren, maar wel stom toeval dan. Hoeveel km heeft de koppeling inderdaad gedraaid? Een proefrit van 12 km is vrij veel, doen wij alleen als er echt een aanleiding voor is (proefrijden of de klacht opgelost is bijvoorbeeld).
Ik vermoed dat de koppeling niet al te fris meer is geweest, en dat er een forse (test)rit mee gemaakt is wat de druppel was voor de koppeling...

Ik vermoed dat de koppeling niet al te fris meer is geweest, en dat er een forse (test)rit mee gemaakt is wat de druppel was voor de koppeling...