Renault 5 GT Turbo --- VERKOCHT
Inderdaad actuator binnen. Super bedankt. Alleen nog een keer monteren met Joost.
Jo alles ligt op schema. Momenteel een beetje te koud om te sleutelen, dat komt straks als het weer wat aangenamer is. Zou je nog willen reageren op mijn PM van hele tijd terug.
Jo alles ligt op schema. Momenteel een beetje te koud om te sleutelen, dat komt straks als het weer wat aangenamer is. Zou je nog willen reageren op mijn PM van hele tijd terug.
-
- Berichten: 260
- Lid geworden op: di 8 feb 2011 21:19
- Contacteer:
te koud om te sleutelen ...
gasbrandertje plaatsen en gaan
Goed dat de plannen wat vorderen Ackten ... Ziet er goed uit

gasbrandertje plaatsen en gaan

Goed dat de plannen wat vorderen Ackten ... Ziet er goed uit
ik ga even delven, kheb blijkbaar wel meerdere pm's gemist.ackten schreef:Jo alles ligt op schema. Momenteel een beetje te koud om te sleutelen, dat komt straks als het weer wat aangenamer is. Zou je nog willen reageren op mijn PM van hele tijd terug.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Idd-jo- schreef:ik ga even delven, kheb blijkbaar wel meerdere pm's gemist.ackten schreef:Jo alles ligt op schema. Momenteel een beetje te koud om te sleutelen, dat komt straks als het weer wat aangenamer is. Zou je nog willen reageren op mijn PM van hele tijd terug.

-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Wel apart dat je phase 1 topschotels hebt onder een phase 2 GT.
Kan natuurlijk best door de vorige eigenaar gedaan zijn, maar aangezien de auto vrij onverprutst was/is, vind ik het wel opvallend.
Ik zou of een phase 1 schroefset eronder zetten. I.c.m. de phase 1 topschotels kun je dan echt heel laag.
Of phase 2 topschotels zien te regelen (worden zeldzaam) en een phase 2 schroefset monteren.
'Rommelen' met fusees zou ik niet doen. Deze auto is puur en moet je puur houden.
Ik zou ook niet nastreven om heel laag te gaan. Gewoon net ff lager dan de huidige stand.
Je hele auto, maar vooral je carrosserie krijgt er flink van te verduren. 't zijn maar rijdende koekblikken hè.
Kan natuurlijk best door de vorige eigenaar gedaan zijn, maar aangezien de auto vrij onverprutst was/is, vind ik het wel opvallend.
Ik zou of een phase 1 schroefset eronder zetten. I.c.m. de phase 1 topschotels kun je dan echt heel laag.
Of phase 2 topschotels zien te regelen (worden zeldzaam) en een phase 2 schroefset monteren.
'Rommelen' met fusees zou ik niet doen. Deze auto is puur en moet je puur houden.
Ik zou ook niet nastreven om heel laag te gaan. Gewoon net ff lager dan de huidige stand.
Je hele auto, maar vooral je carrosserie krijgt er flink van te verduren. 't zijn maar rijdende koekblikken hè.
Thanks voor je bericht. Ik heb een oorspronkelijke phase I, ook omdat hij van 1986 is en dus belastingvrij is.
Is het dan zo dat je met een phase I combi lager kan dan met een phase 2 combi. Maar Willeon jij zegt dat ik nog wel ruim lager kan dan huidige stand. Heb jij een voorbeeldfoto met phase I combi.
Wie weet hoe laag koni geel veren + dempers eigenlijk verlagen bij GTT. Dat is namelijk wat ik nu heb.
Is het dan zo dat je met een phase I combi lager kan dan met een phase 2 combi. Maar Willeon jij zegt dat ik nog wel ruim lager kan dan huidige stand. Heb jij een voorbeeldfoto met phase I combi.
Wie weet hoe laag koni geel veren + dempers eigenlijk verlagen bij GTT. Dat is namelijk wat ik nu heb.
-35 zijn die volgens mij. Je kan evt. ook nog voor een Apex -60 setje gaan, maar dat zijn dus ook veerpoten, veren en dempers achter. Maar als je toch wil investeren neem dan gewoon een schroefset, dan kan je alles instellen zoals je het wilt hebben.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Er word nu een setje apex aangeboden op de rtcmarkt...
Voor niet te veel.
Voor niet te veel.
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
ackten schreef:Thanks voor je bericht. Ik heb een oorspronkelijke phase I, ook omdat hij van 1986 is en dus belastingvrij is.
Is het dan zo dat je met een phase I combi lager kan dan met een phase 2 combi. Maar Willeon jij zegt dat ik nog wel ruim lager kan dan huidige stand. Heb jij een voorbeeldfoto met phase I combi.
Wie weet hoe laag koni geel veren + dempers eigenlijk verlagen bij GTT. Dat is namelijk wat ik nu heb.
Ah, ik had geen kentekencheck gedaan! Dacht aan de ombouw gewoon te zien dat het phase 2 was.
Met phase 1 combi kun je lager omdat de topschotels hoger zijn.
Ik heb (nog) geen voorbeeld van een phase 1 combi. Over een tijdje hoop ik de phase 1 GAZ schroefset onder mijn EBS GTT te kunnen monteren.
Ben nu nog te druk met het verschonen van luiers van onze dochter!

Dat is nu ff mijn hobby. De autohobby staat even op een laag pitje.
Maarrrr... als ik jou was, zou ik gewoon een phase 1 GAZ schroefset zien te bemachtigen. Ben je gewoon gelijk goed klaaar en kun je alle kanten op.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Euh phase 2 gaz set en dan phase 1 schotels .....dan kan je het laagste.
Phase 2 poot is iets korter.
Phase 1 schotel is +/- 3 cm vlakker dan phase 2 schotel.
Maar goed het blijft gewoon ......
Hoe laag wil je ?
Wil je dat je rij gedrag beter word ?
( te laag en je draagarmen gaan verkeerd staan met als gevolg dat je gt minder goed de bocht in stuurt, je niet meer normaal over de snelweg kan als ie wat hobbelig is)
Persoonlijk zou ik voor phase 2 poten gaan en die monteren met phase 2 schotels
Wil je nog lager dan monteer je phase 1 schotels
Phase 2 poot is iets korter.
Phase 1 schotel is +/- 3 cm vlakker dan phase 2 schotel.
Maar goed het blijft gewoon ......
Hoe laag wil je ?
Wil je dat je rij gedrag beter word ?
( te laag en je draagarmen gaan verkeerd staan met als gevolg dat je gt minder goed de bocht in stuurt, je niet meer normaal over de snelweg kan als ie wat hobbelig is)
Persoonlijk zou ik voor phase 2 poten gaan en die monteren met phase 2 schotels
Wil je nog lager dan monteer je phase 1 schotels
Klopt ten alletijde! fase 2 veerpoten zijn aanzienlijk korter! Als je dan fase 1 topschotels monteerd heb je echt een flinke verlaging, wel een veel te grote camber, dus dan moet je de gaten uitveilen waar de bouten inzitten aan het fusee. Nadeel is dat de veerpoot een flink stuk schuiner staat. Of dit een negative invloed heeft op de vering is mij niet duidelijk maar dat vermoed ik wel. Maar ja als je je auto zo veel gaat verlagen dan maakt het toch niet meer uit aangezien de draagarmen dan al omhoog staan en je dus een erge slechte veerweg hebt, kun je toch al niet gaan crossen met je autoJochem de Haas schreef:Euh phase 2 gaz set en dan phase 1 schotels .....dan kan je het laagste.
Phase 2 poot is iets korter.
Phase 1 schotel is +/- 3 cm vlakker dan phase 2 schotel.
Maar goed het blijft gewoon ......
Hoe laag wil je ?
Wil je dat je rij gedrag beter word ?
( te laag en je draagarmen gaan verkeerd staan met als gevolg dat je gt minder goed de bocht in stuurt, je niet meer normaal over de snelweg kan als ie wat hobbelig is)
Persoonlijk zou ik voor phase 2 poten gaan en die monteren met phase 2 schotels
Wil je nog lager dan monteer je phase 1 schotels

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Zo wil je je draagarmen niet hebben staan....
Onder de verlagingsperikelen nog een aantal updates:
- Kentekenglaasjes
Oud
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... 461DFD.jpg[/img]
Nieuw
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... 9108A2.jpg[/img]
- Oliedop
Oud
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... B659D3.jpg[/img]
Nieuw
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... 612D10.jpg[/img]
- Accucover
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... 815D19.jpg[/img]
- Andere plastic ding
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... 4332a8.jpg[/img]
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... 1393D4.jpg[/img]
- KVS vaatje
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... c3be7f.jpg[/img]
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... 224B6F.jpg[/img]
- Lampbedieningspookje
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... EC2F65.jpg[/img]
- Gele H4 lampen
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... E1A9EE.jpg[/img]
- Kentekenglaasjes
Oud
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... 461DFD.jpg[/img]
Nieuw
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... 9108A2.jpg[/img]
- Oliedop
Oud
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... B659D3.jpg[/img]
Nieuw
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... 612D10.jpg[/img]
- Accucover
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... 815D19.jpg[/img]
- Andere plastic ding
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... 4332a8.jpg[/img]
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... 1393D4.jpg[/img]
- KVS vaatje
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... c3be7f.jpg[/img]
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... 224B6F.jpg[/img]
- Lampbedieningspookje
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... EC2F65.jpg[/img]
- Gele H4 lampen
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... E1A9EE.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door ackten op zo 3 feb 2013 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
H7 ????? H3 zal je bedoelen ...
Lekker bezig geweest dus ?


Lekker bezig geweest dus ?

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Berichten: 1298
- Lid geworden op: zo 11 mar 2007 20:53
- Car: Clio III RS Lux 2008
- Locatie: Berghem
Wat een nette dikke GT is dit toch 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Jajoh laat abel maar zwetsen.. 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Daarom...
Mist = H3
Dim/groot = H4
Osram levert mooie hiervoor in 't geel
http://www.autolampen.nl/particulier/bo ... 0_238.html

Mist = H3
Dim/groot = H4
Osram levert mooie hiervoor in 't geel
http://www.autolampen.nl/particulier/bo ... 0_238.html
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Ik twijfel nu zelf ook ff...
* ff terugzoeken*
Hij had al gele mistlampglazen, dus moeten er wel gele H4's zijn gemonteerd in de koplampen voor dim/grootlicht...

kanonne, wat een gezever om een paar lampjes trouwens ... lol
* ff terugzoeken*
Hij had al gele mistlampglazen, dus moeten er wel gele H4's zijn gemonteerd in de koplampen voor dim/grootlicht...


kanonne, wat een gezever om een paar lampjes trouwens ... lol
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Haha idd typefoutje. Op de foto is het ook niet te zien. Het zijn idd die lampjes van de link, H4. Heb ze alleen hier besteld. http://www.2cv-shop.nl/index.php/2cv-on ... -geel.html
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
zie mijn linkje en dan sectie gold
http://www.nlpower.com/Producten/Produc ... fault.aspx
http://www.carfantasy.nl/goldvision-yel ... 69322.html
ff googlen op H3 geel en voila...
http://www.nlpower.com/Producten/Produc ... fault.aspx
http://www.carfantasy.nl/goldvision-yel ... 69322.html
ff googlen op H3 geel en voila...

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Tussendoor even het dakrekje van Martijn opgeknapt. Een originele klem ontbreekt. Iemand toevallig 1 op reserve liggen of weet hoe ik eraan kan komen. Zoeken op Dremefa Doesburg of dakrekje/imperial heeft nog geen hits opgeleverd.
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... image.jpeg[/img]
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... age-1.jpeg[/img]
Excuus voor de slechte foto's
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... image.jpeg[/img]
[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... age-1.jpeg[/img]
Excuus voor de slechte foto's
Laatst gewijzigd door ackten op wo 6 mar 2013 8:53, 1 keer totaal gewijzigd.
dubbele post
-
- Berichten: 7023
- Lid geworden op: ma 9 jul 2007 18:40
- Locatie: Ruinerwold
Dakrekjes zijn toch zooooo 2010??
Lekker doen wat je zelf wilt hoor!
Ik heb eenzelfde rekje, maar helaas geen klem over.


Lekker doen wat je zelf wilt hoor!

Ik heb eenzelfde rekje, maar helaas geen klem over.
Gelukkig kan hij er makkelijk af, het is ook gewoon voor de heb. Trouwens heb jij hem zonder rubbers gemonteerd? Ik heb er nu nog stukjes krant tussen, bang dat het ijzer van de imperial de lak raakt.
-
- Berichten: 260
- Lid geworden op: di 8 feb 2011 21:19
- Contacteer:
een "droge" R5 precies 
dan roest'ie allesinds niet

dan roest'ie allesinds niet

Snap hem ff niet