Nou, weer een mooi verhaal...
We zitten ff lekker een weekje in zeeland, drukke tijd gehad dus ff lekker er tussenuit. Rijden we vanmiddag tijdens de regen achter een andere auto, vliegt er opeens een zwart voorwerp richting mijn auto. Geen tijd om te reageren, alleen een harde klap en een auto die vrij snel naar rechts begint te trekken. Meteen de eerste de beste vluchthaven op geschoten, en zoals ik al dacht met een platte rechter voorband. Paar kleine krassen onderop de voorbumper, maar dat valt mee.
We denken dat de ruitenwisser van de auto voor ons eraf gevlogen is ofzo, maar iig een mooi gat in de wang van de band

ANWB gebeld, uitgelegd dat ik geen reservewiel heb enzo, dus die kwamen langs. Uiteindelijk nadat deze man een half uur aan het bellen was er achter gekomen dat niemand zo'n band op voorraad had (joh, dat heb ik hem ook al 3x gezegt...) dus dat kon morgen pas, bla bla, lang en moeilijk verhaal. Dus maar de verzekering gebeld en na een beetje aandringen hebben ze een berger gestuurd. We stonden al 2 uur langs de weg, maar deze man heeft ons gelukkig met RS en al bij ons huisje afgezet!
Helaas zijn de winterbanden nog niet binnen, dus mijn collega's monteren weer een oude band om een van de velgen heen en mijn zwagertje komt die van het weekend brengen

Scheelt me weer een dure band bij een garagebedrijf, gelukkig stonden de voorbanden toch op de nominatielijst voor aankomend voorjaar.
Foto's volgen nog, krijg ze met mijn telefoon niet geupload helaas