+1Chris schreef:Waarom vermeld je zo'n "krent uit de pap" niet ff in dit mooie topic?!tutuur schreef:de 5 niet, het blok wel![]()
Waar is dat ding heen gegaan?!
Altijd eerst aan mij denken Arthur!

+1Chris schreef:Waarom vermeld je zo'n "krent uit de pap" niet ff in dit mooie topic?!tutuur schreef:de 5 niet, het blok wel![]()
+ nog 1 ...Willeon de Zoete schreef:+1Chris schreef:Waarom vermeld je zo'n "krent uit de pap" niet ff in dit mooie topic?!tutuur schreef:de 5 niet, het blok wel![]()
Altijd eerst aan mij denken Arthur!
En dit alles voor maar 850 euro.....pffff betaal liever de inkoops prijs.GerryTT schreef:http://link.marktplaats.nl/613385258
En je krijgt er voor dat geld een revisieset bij. Vooruitziende blik?
yepmark 5t schreef:angsthaas!
Wat Mark zegt, simpeler kan niet en het is maar net hoe je het bekijkt. 1000 euro is geen geld als daarmee alles weer als nieuw ismark 5t schreef:heren.
ik zie het probleem echt niet hoor om een revisie blok te krijgen voor een gtt.
setje nieuwe bussen en zuigers / oliepomp / distributie en alle lagers en pakkingen en klaar ben je.
is denk ik een van de meest makkelijke blokken om te bouwen en de onderdelen zijn ook nog eens niet duur.
met een beetje goeie wil ben je voor €1000,- klaar en heb je gewoon weer een nieuw blok.
tuurlijk het is serieus geld maar dan weet je ook wat je hebt een 0km blok.
lijkt me altijd beter als een oud blok waarvan je de complete historie toch niet kent.
dus effe doorsparen en zelf bouwen of evt samen met een welwillende rtcer (zijn hier echt wel te vinden)
Kansloze missie Mark.mark 5t schreef:als je een goeie kop hebt kan je die zelf opnieuw inslijpen kost enkel tijd.
En wat is dit dan?!tutuur schreef:ik heb nooit gezegd dat het een GT was![]()
tutuur schreef:Een bekende van mijn maat is een gtt aan het opknappen en wilde deze om alvast ff in rond te crossen
Jullie vergeten alleen dat een goede, nieuwe fohn al zo'n 850 euro kost ... Tel die er dan ook ff bij opMaarten-Jan schreef:Wat Mark zegt, simpeler kan niet en het is maar net hoe je het bekijkt. 1000 euro is geen geld als daarmee alles weer als nieuw ismark 5t schreef:heren.
ik zie het probleem echt niet hoor om een revisie blok te krijgen voor een gtt.
setje nieuwe bussen en zuigers / oliepomp / distributie en alle lagers en pakkingen en klaar ben je.
is denk ik een van de meest makkelijke blokken om te bouwen en de onderdelen zijn ook nog eens niet duur.
met een beetje goeie wil ben je voor €1000,- klaar en heb je gewoon weer een nieuw blok.
tuurlijk het is serieus geld maar dan weet je ook wat je hebt een 0km blok.
lijkt me altijd beter als een oud blok waarvan je de complete historie toch niet kent.
dus effe doorsparen en zelf bouwen of evt samen met een welwillende rtcer (zijn hier echt wel te vinden)
Een KTR 180 met een paar olieleidingen bij elkaar opgeteld zit je richting die 850. Doe ik nog niet eens zo gek. Maar ja, vind maar een goede & leuke fohn voor normaal geld ... als echte Hollander wil ik ook voor een duppie op de eerste rij zittenEn nee, het hoeft niet allemaal in 1x. Blok & fohn zijn prio 1, de rest kan in stapjes.
310 pond voor een nieuwe.Arco schreef: Ik ga i.i.g. geen 250 neertellen voor een standaard T2 die al tig km achter z'n kiezen heeft zitten ...
Merijn schreef:.. De charme van een 2e auto is juist dat je er nog hier en daar wat aan kunt laten verbeteren.
...
En die heeft zelfs nog een kooi erbij ...Jochem de Haas schreef:Koop mijn gele...
Dan ben je al een heel eind...