Ik kan me alleen moeilijk voorstellen dat die Federals even goed presteren als de R888's. Ze zien eruit als sportieve straatbanden, maar presteren ze beter dan dat?
Daar heb ik met de motor al eens een circuitdag gehad, is echt een leuke baanMerijn schreef:Wij willen dit jaar nog een keertje naar Zolder. Misschien een idee om mee te gaan?Is een leuk circuit om je met een auto met iets te weinig vermogen erg goed te vermaken!
Gezien jouw plannen met de Twingo, zul je misschien wel voldoende vermogen hebben, maar toch. Zolder blijft leuk!
Correct, ooit in een egoistische bui nooit genoteerd wat de mod precies ook alweer was, nu weet ik het zelf ook niet meerGeert schreef:heb ook wel oren naar zo'n grotere poulie. Kan je er ook een voor mij regelen dan? Misschien meer mensen interesse?
Tnx! Ik kreeg gister van Jo ook nog diezelfde tipMaLa schreef:Vermoedelijk is er een slechte verbinding tussen dynamo en accu.
Even met multimeter op volt stand van plus dynamo naar pluspool accu meten
En vervolgens massa dynamo naar minpool accu
Beide zouden 0 volt moeten geven.
(EDIT) bij draaiende motor !
Als een clio dynamo te vergelijken is met eentje van een GTT, dan i het M6 tapeindje de + en het M5 tapeindje de -Ik ben absoluut geen elektroheld, dus voor de zekerheid:
= de Plus is de draad van de laadkabel
= de Min is gewoon de behuizing toch?
Aahhh kijk nou dan ligt vrijwel zeker daar je probleemHaas schreef:Tnx! Ik kreeg gister van Jo ook nog diezelfde tip
Ga het vanavond even proberen.
Ik ben absoluut geen elektroheld, dus voor de zekerheid:
= de Plus is de draad van de laadkabel
= de Min is gewoon de behuizing toch?
Onze accu staat achterin, dus de bekabeling is best lang. De kabels zijn 25mm2 en voor in de motorruimte aan elkaar gemaakt.
De kabels van mijn multimeter zijn niet zo lang, maar een startkabel als verlenging ertussen is geen probleem toch?
En wat zou daar anders aan moeten/kunnen?MaLa schreef:Aahhh kijk nou dan ligt vrijwel zeker daar je probleemHaas schreef:Onze accu staat achterin, dus de bekabeling is best lang. De kabels zijn 25mm2 en voor in de motorruimte aan elkaar gemaakt.![]()
![]()
Gr Mark