[GROUPBUY] Velours matten 5GTT (ook andere mogelijkheden)

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
ackten

Beste RTC'ers,

Naar aanleiding van een opmerking in mijn topic over onderstaande matten ben ik gaan vragen naar de mogelijkheid tot een groupbuy met korting.

Het gaat om de volgende aanbieder, op Ebay, met de volgende mogelijkheden wat betreft Renault automatten.

http://stores.ebay.nl/AUTOMOBILIA-NL-FR ... 34.c0.m322

In eerste instantie ging mij het om de GT Turbo matten, maar kwam erachter dat ze veel meer hebben.

Dus ben je benieuwd, kijk even op de website en laat weten of je eventueel geïnteresseerd bent.

De normale prijs zit op 59 euro voor de velours set en 49 euro voor de vilt set. Wat betreft de korting kreeg ik van de man de volgende mail terug.

Code: Selecteer alles

Wij verkopen de velours sets met 1 kleur logo/rand voor 59,00, en de standaard (naaldvilt) voor 49,00. Ik stel voor 20% korting via de club als ik ze in 1 keer kan laten produceren in het atelier. Dan maakt het niet uit wat voor kleur logo/rand. Ik zou dan wel kiezen voor de velours kwaliteit, die kan
ik ook in andere basis kleuren leveren (beige. donkergrijs, donkerblauw, rood bijvoorbeeld). Kan met schrift GT Turbo, logo Renault Sport, of logo Renault.

Voor wat betreft de aantallen: we doen het vaker voor clubs en ik vind het makkelijk om dan met 1 prijs te werken en zo mogelijk met 1 afleveradres. Ga dan uit van een minimum aantal van 10 stuks.

Voor bijna alle Renault modellen heb ik de sjablonen in het atelier, alleen niet voor het 1e type R5.

Betaling: 50% vooruit en 50% bij levering (moest ik helaas invoeren)

Ik hoor wel, anders kun je me ook bellen.

Groeten,
Bij een afname van 10 stuks zou iedereen 11,80 korting krijgen.

Ik hoor graag van jullie.

Groetjes Tom
Joost van der Hammen
Contacteer:

doe voor mij maar een set...

- Joost van der Hammen
-
-
-
-
-
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
tutuur
Clubsponsor

Heel interessant! Ik ga eens even kijken wat ie allemaal te bieden heeft...
Geert
Contacteer:

thanks voor de link, na lang zoeken eindelijk de williams matten zonder gouden rand weer gevonden!
Arno S.

Interessant, helaas heeft ie echter niets voor de Megane II met wat RS/Sport stiksel spul.
Xabre
Car: 19 16V

TsaArno schreef:Interessant, helaas heeft ie echter niets voor de Megane II met wat RS/Sport stiksel spul.
Zat ik ook al naar te kijken. Zit niks bij zo lijkt het.
Trust me. I know what I'm doing.
ackten

In het mailtje geeft hij aan sjablonen voor bijna alle modellen te hebben. Misschien moet je even een belletje wagen mocht je mee willen doen met de groupbuy. Nummer staat in de link.
tutuur
Clubsponsor

of evt. een oude mattenset inleveren waar hij dan een sjabloon van kan trekken :smile:

hebben we zelf niet iemand die handig is/iemand kent die handig is met naaien etc?
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

tutuur schreef: hebben we zelf niet iemand die handig is/iemand kent die handig is met naaien etc?
Ken wel naaien, maar een matje vind ik niets. Kaal moet het zijn! :D
Geert
Contacteer:

- Joost van der Hammen
- Geert
-
-
-
-
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Gerald schreef:
tutuur schreef: hebben we zelf niet iemand die handig is/iemand kent die handig is met naaien etc?
Ken wel naaien, maar een matje vind ik niets. Kaal moet het zijn! :D
Dan heb je nog een hartig woordje moeten wisselen zeker ? :smile: ;-) :p
ackten

Kom op mensen we zijn momenteel met zijn 3en. Daar moeten er meer bij komen. Hij heeft sjablonen voor 'bijna' elke Renault. Dus mensen zijn je matten versleten. Ben je opzoek naar iets nieuws of iets sportiefs met goede kwaliteit. Meld je aan.
PaulM

Ik ben wel opzoek naar nieuwe matten voor de clio 2, maar wil eigenlijk wel dezelfde kleur matten hebben als die er nu in liggen ivm het interieur van de intiale. Wil graag dat de kleur ook match met de lange mat die over de achterbank vloer loopt etc. Heb nog niet gekeken welke kleur het beste matched en welke model matten hij kan leveren. (bv met of zonder de achterbank vloer mat)
ackten

Gezien deze groupbuy niet echt van de grond komt heb ik voor mijzelf gewoon een set besteld. Levertijd 3 weken. Ik kreeg voor de moeite 20% korting. Mochten jullie geintresseerd zijn hoor ik het wel. Wellicht kan ik ze voor jullie met 20% korting bestellen.
Joost van der Hammen
Contacteer:

ga zelf wel even bellen/mailen van de week...
Renault 5 gt turbo 1985. Renault 5RS 2.0l 16V turbo 1985. Clio mk2 RS172
ackten

[img]http://i1125.photobucket.com/albums/l58 ... CF5B20.jpg[/img]

Dit zijn de matten, erg mooie kwaliteit en vooral voor de prijs. Zeker een aanrader mocht je nog mooie, goedkope en vooral kwalitatief goede matten zoeken.
Plaats reactie