Naar aanleiding van een opmerking in mijn topic over onderstaande matten ben ik gaan vragen naar de mogelijkheid tot een groupbuy met korting.
Het gaat om de volgende aanbieder, op Ebay, met de volgende mogelijkheden wat betreft Renault automatten.
http://stores.ebay.nl/AUTOMOBILIA-NL-FR ... 34.c0.m322
In eerste instantie ging mij het om de GT Turbo matten, maar kwam erachter dat ze veel meer hebben.
Dus ben je benieuwd, kijk even op de website en laat weten of je eventueel geïnteresseerd bent.
De normale prijs zit op 59 euro voor de velours set en 49 euro voor de vilt set. Wat betreft de korting kreeg ik van de man de volgende mail terug.
Code: Selecteer alles
Wij verkopen de velours sets met 1 kleur logo/rand voor 59,00, en de standaard (naaldvilt) voor 49,00. Ik stel voor 20% korting via de club als ik ze in 1 keer kan laten produceren in het atelier. Dan maakt het niet uit wat voor kleur logo/rand. Ik zou dan wel kiezen voor de velours kwaliteit, die kan
ik ook in andere basis kleuren leveren (beige. donkergrijs, donkerblauw, rood bijvoorbeeld). Kan met schrift GT Turbo, logo Renault Sport, of logo Renault.
Voor wat betreft de aantallen: we doen het vaker voor clubs en ik vind het makkelijk om dan met 1 prijs te werken en zo mogelijk met 1 afleveradres. Ga dan uit van een minimum aantal van 10 stuks.
Voor bijna alle Renault modellen heb ik de sjablonen in het atelier, alleen niet voor het 1e type R5.
Betaling: 50% vooruit en 50% bij levering (moest ik helaas invoeren)
Ik hoor wel, anders kun je me ook bellen.
Groeten,
Ik hoor graag van jullie.
Groetjes Tom