T was ook wel ff snel kijken he.....ik heb verder heel niet gekeken hoe de auto er uit zag

Na ja ik heb gehoord dat de snor weer in is [img]http://www.emofaces.nl/nl/emoticons/s/snor-emoticon.gif[/img]GerryTT schreef:
Heeel druk. Hij heb zelfs geen tijd om zich te scheren![]()
Qua lengte kan dat we kloppen jaJochem de Haas schreef:Das nog steeds me rouw om de 21 T....
T was ook wel ff snel kijken he.....ik heb verder heel niet gekeken hoe de auto er uit zag
Ja en even de schade aftikken als je hem plat rijdtJochem de Haas schreef:Zie de site http://www.dutchracedriver.nl/
De kosten van bovenstaand programma beginners zal zijn € 999,- excl. BTW
Geen race auto, Geen probleem!
Indien u zelf niet in het bezit bent van een auto waarmee u de cursus af kunt leggen, dan kunt u via ons een auto huren (SEAT of BMW). Prijs voor de Seat bedraagt € 550,- excl. BTW en voor de BMW € 650,- excl. BTW.
Luco/Alpine-racer schreef: Maar gefeliciteerd Chris
De grootste dwaas van de rtc had een licentie, gelukkig ga ik er ook niks mee doen![]()
Dat lijkt me duidelijk...: gewoon luisteren naar JochemMerijn schreef:En nu de vraag: Wat heb je er van opgestoken?
Zou de eerste zijn! Misschien valt het mee?!Jochem de Haas schreef: Dit blokkie is dus wel overleden.....jammer joh.
Wanneer je zo'n BMW opvouwt dan ben je € 1500,- kwijt. Plus de meeste mensen hadden een extra verzekering afgesloten voor vangrails etc. Ik meen dat dat € 400,- extra was.Tom schreef:En dan nog eigen risico per schade volgens de site. hoeveel is dat Chris?
Luco/Alpine-racer schreef:De grootste dwaas van de rtc heeft een licentie, gelukkig ga je er niks mee doen![]()
Zie boven.Allepinie schreef:Ik neem aan dat je je kunt verzekeren, toch?
Ik heb geleerd hoe ik mijn banden kan sparen...Merijn schreef:En nu de vraag: Wat heb je er van opgestoken?
Toch vergis je je daar in... Jochem had gewoon ff tijd voor me vrij moeten maken...Tom schreef:Moraal van het verhaal. Ouwe renault meuk thuis laten. Daar win je de oorlog niet (meer) mee
Wat een geld voor zo'n oud lel...Chris schreef:
Wanneer ik de Seat plat zou rijden moest ik hem direct overkopen voor € 5.750,- Ik heb geen idee wat vangrail vandaag de dag kost.
Dat bedoel ik, vangrail is 150 euro per strekkende meter per deel, dus vangrail van drie hoog is 450 euro per meter.Jochem de Haas schreef:Wat een geld voor zo'n oud lel...Chris schreef:
Wanneer ik de Seat plat zou rijden moest ik hem direct overkopen voor € 5.750,- Ik heb geen idee wat vangrail vandaag de dag kost.
Echt niet, karten is wel leuk, maar een rotax max.Droes Junior schreef:als ik al deze prijzen hier lees kan je beter een eigen kart kopen a la Rotax Max of Biland, net zoveel fun believe me
Je hoeft niet in een bmw te rijdenTom schreef:Ben het wel een beetje met Merijn eens. Kost toch snel 2k en dat is toch een beste som geld om in een gare BMW te rijden
Merijn schreef:Het lijkt me ook hartstikke leuk, maar moet ook zeggen dat ik de prijzen echt te hoog vindt. Zeker omdat ik (en Chris dus ook) niets met die licentie zullen doen. Leuk om te hebben, maar als je geen competitie gaat rijden, is het wel compleet overbodig. Dan kun je beter gewoon de hoge rijvaardigheidstraining volgen, voor een stukkie minder.
Maar dat is natuurlijk mijn mening...Desalniettemin lijkt het me echt leuk om te doen.
Misschien is dit torretje nog wel te redden...Banjo RS schreef:Nou heb je van de winter lekker de tijd om op zoek te gaan naar een ander torretje voor de Clio en dan op je gemak klaar te maken voor 2013.
En dan volgend jaar lekker paar trackdaytjes pakken via bijv. DF !
Dan kan je mij als prive-instructeur wat geleerde dingen van de cursus bijbrengen
Ik was het al bijna aan het typen, tot ik zag dat je het zelf al meldde...Merijn schreef: Ik ben het helemaal met je eens dat veel mensen, including myself, wel een trainingkje kan gebruiken. Dat zal het er vast een stuk veiliger en leuker op maken.