[INFO&CHAT] Ardennenweekend 2012 - AFTERCHAT
Dat maar doen dan.... Komt weer lekker uit zoMerijn schreef:Zo dus: http://goo.gl/maps/A9xJI

Lonkend bedoel je? 

Veel te vroeg weer
Tot straks!

Tot straks!
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Veel plezier! 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
T gaat prima... 

- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Zo en weer thuis!
Was weer een top weekendje, super weer gehad
Alvast een paar woorden die dit weekend kort samenvatten:
-burgerking dienbladen
-groene hollander
-wielrenners
-die näse (de neus)
-ghetto sleutelen
-vuurkorfjes word kampvuur
-remreiniger
-baansluitingen door de brommers
-warm
-Ebony niet te vergeten
Al met al heb ik me prima vermaakt!
Organisatie en iedereen die er was, Bedankt(Y)
Was weer een top weekendje, super weer gehad

Alvast een paar woorden die dit weekend kort samenvatten:
-burgerking dienbladen
-groene hollander
-wielrenners
-die näse (de neus)
-ghetto sleutelen
-vuurkorfjes word kampvuur
-remreiniger
-baansluitingen door de brommers
-warm
-Ebony niet te vergeten
Al met al heb ik me prima vermaakt!
Organisatie en iedereen die er was, Bedankt(Y)
Laatst gewijzigd door Daan2D op zo 9 sep 2012 21:06, 3 keer totaal gewijzigd.
Racing is the best way to convert money into noise
-
- Moderator
- Car: MB
Rob en ik zijn ook weer thuis. Bedankt voor de organisatie heren. De limburgers voor de toertocht (inclusief foutjes
) En Merijn voor de rest
.
Alles ging eigenlijk prima en gezellig en ik vond dat de baan juist lang open was vanmiddag. Maar de terugweg was echt ruk. Wat een drukte overal. tering file. Tering motorrijders (he Rob
). Maar we zijn weer heel thuis gekomen.

Alles ging eigenlijk prima en gezellig en ik vond dat de baan juist lang open was vanmiddag. Maar de terugweg was echt ruk. Wat een drukte overal. tering file. Tering motorrijders (he Rob

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Ook weer thuis... Lekker weekend gehad iig! Bedankt weer voor de organisatie.
-
- Contacteer:
De Gp staat ook weer netjes geparkeerd in de garage ...
Was leuk heren !
Was leuk heren !
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Zo, ik ben ook weer thuis
was echt weer een ouderwets gezellig weekendje
Nog even een Pizza gescoord bij Guilia en om 19:30 weggereden, was mooi rustig op de weg en lekker door kunnen rijden

Nog even een Pizza gescoord bij Guilia en om 19:30 weggereden, was mooi rustig op de weg en lekker door kunnen rijden

Helaas niet met mn Clio meegegaan met jullie, wel een paar RTC-ers ontmoet bij Giulia.
Ik was die gast met die rooie Mi16
Dit weekend mijn ringdoop gehad: Erg spannend, maar wel heul erg vet, smaakt naar meer! Volgende keer dan maar met de Clio GP? 
Op de terugweg op de A2 ook weer even de Williams tegengekomen. Wat trekt dat lekker door zeg
Kortom, er moet meer 'oude Franse rotzooi' op de ring!
Ik was die gast met die rooie Mi16

Op de terugweg op de A2 ook weer even de Williams tegengekomen. Wat trekt dat lekker door zeg

-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
LAstige keuze of met de MI16 of met een 16V. Beide leuke wagens. 

Project: GTT Blue Sport
Was idd weer een super weekend! Foto's komen vandaag wel alhoewel ik er niet zo veel heb.
En het weer
Voel m'n kop nog een beetje gloeien!
En het weer

Was weer een super weekend! Iedereen bedankt.
Wel een beetje gaar gisterochtend maar na een uurtje of 2 ging het allemaal alweer een stuk beter

Wel een beetje gaar gisterochtend maar na een uurtje of 2 ging het allemaal alweer een stuk beter

Factor 50+tutuur schreef:En het weerVoel m'n kop nog een beetje gloeien!

Megane R26 -> Megane 4 RS
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Prima vermaakt
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
@Daan, deze foto wilde jij toch nog hebben?
[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... G_0520.jpg[/img]
[img]http://i142.photobucket.com/albums/r81/ ... G_0520.jpg[/img]
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
Had ik ook last vanGJ schreef: Wel een beetje gaar gisterochtend

-
- Car: R5 GT Turbo PH1
- Contacteer:
Een paar foto's we hebben er niet zo heel veel gemaakt...
KLIK!
PS Merijn en Steven, ik houd me aanbevolen voor een paar rondjes ring in oktober
KLIK!
PS Merijn en Steven, ik houd me aanbevolen voor een paar rondjes ring in oktober

- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Mooie foto's! Hehe woutah die was mooi zeg, gelukkig had je een flinke lens erop
Als er in ocktorber nog naar de ring word gegaan wil ik ook wel mee

Als er in ocktorber nog naar de ring word gegaan wil ik ook wel mee

Racing is the best way to convert money into noise
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
afhankelijk van hoe ver ik met de 9 ben, wanneer de Dynodag is en wanneer jullie willen gaan ben ik miss ook wel te porren voor een ringavontuurtje!
Het was een mooi weekendje, mannen! Bedankt voor jullie aanwezig- en gezelligheid. 
Geen klachten van de camping gelukkig, al was wel een opmerking over de herrie tot een uur of 2 en het gras wat plaatselijk niet meer zal groeien de komende jaren. Gelukkig zonder consequenties. Verder helemaal prima!

Geen klachten van de camping gelukkig, al was wel een opmerking over de herrie tot een uur of 2 en het gras wat plaatselijk niet meer zal groeien de komende jaren. Gelukkig zonder consequenties. Verder helemaal prima!

niks gehoord over die bus remmenreiniger? 

-
- Contacteer:
"iemand" - Remreiniger ontploft niet, dat fikt gewoon goed.
2 minuten later ..
*BOEM*
October am ring ? I'm in ! HRC wordt nog besteld een der dezer dagen dat die RS Klauwen er nog netjes onder kunnen
2 minuten later ..
*BOEM*

October am ring ? I'm in ! HRC wordt nog besteld een der dezer dagen dat die RS Klauwen er nog netjes onder kunnen

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Dat gras groeit wel weer aan hoor, dat gat van vorig jaar zag je dit jaar ook niets meer van.Merijn schreef:Het was een mooi weekendje, mannen! Bedankt voor jullie aanwezig- en gezelligheid.

Die bus remmenreiniger ja. wat een klap.

Was een bekende Williams zeker?[/url]Kriks schreef:Helaas niet met mn Clio meegegaan met jullie, wel een paar RTC-ers ontmoet bij Giulia.
Ik was die gast met die rooie Mi16Dit weekend mijn ringdoop gehad: Erg spannend, maar wel heul erg vet, smaakt naar meer! Volgende keer dan maar met de Clio GP?
-
- Moderator
- Car: MB
Inderdaad. Hark erover. Handje zaad (graszaadRonald1916V schreef:Dat gras groeit wel weer aan hoor, dat gat van vorig jaar zag je dit jaar ook niets meer van.Merijn schreef:Het was een mooi weekendje, mannen! Bedankt voor jullie aanwezig- en gezelligheid.
![]()
Die bus remmenreiniger ja. wat een klap.![]()

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Dezelfde als bij Giulia... Was jij dat?Steven schreef:Was een bekende Williams zeker?[/url]Kriks schreef:Helaas niet met mn Clio meegegaan met jullie, wel een paar RTC-ers ontmoet bij Giulia.
Ik was die gast met die rooie Mi16Dit weekend mijn ringdoop gehad: Erg spannend, maar wel heul erg vet, smaakt naar meer! Volgende keer dan maar met de Clio GP?

-
- Car: Meerderen Renault's
Nick en ik zijn gisteren ook veilig thuis gekomen, echt genoten van de zaterdag rit wat een bochten
eenmaal op de camping een hoop lol ging vooral over Ebony idd en groene broekjes en wij het hardste kan schijten
Om nog maar te zwijgen over het kampvuur en Tuur die de halve groen voorziening aan het slopen was voor brandhout
Ook de zondag rit was erg geslaagd Wouter hield een goed tempo aan niet te hard "tot op zekere hoogte" haha. tanken in Luxemburg was zeker leuk 1,51 voor euro 98.
Daarna voor de aller eerste keer op de ring wat was dat vet en wat ging het mega hard
toen ik thuis was had ik stiekem wel spuit dat ik niet nog een rondje was gegaan
Iedereen van de organisatie bedankt voor de route de camping en de gezelligheid, volgend jaar zeker weten weer.
foto's staan in het aparte topic
op deze na dan
onderweg terug naar huis toch nog even wezen kijken hoe hard de RS kon
[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... -WA000.jpg[/img]

Om nog maar te zwijgen over het kampvuur en Tuur die de halve groen voorziening aan het slopen was voor brandhout

Ook de zondag rit was erg geslaagd Wouter hield een goed tempo aan niet te hard "tot op zekere hoogte" haha. tanken in Luxemburg was zeker leuk 1,51 voor euro 98.
Daarna voor de aller eerste keer op de ring wat was dat vet en wat ging het mega hard

Iedereen van de organisatie bedankt voor de route de camping en de gezelligheid, volgend jaar zeker weten weer.
foto's staan in het aparte topic

onderweg terug naar huis toch nog even wezen kijken hoe hard de RS kon

[img]http://i1074.photobucket.com/albums/w41 ... -WA000.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door LuukRS op ma 10 sep 2012 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.