[INFO&CHAT] Ardennenweekend 2012 - AFTERCHAT
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
de banner heb ik wel gekregen laatst van WJ, die ligt achterin. Als iemand dus bevestigingsmaterieel meeneemt, kunnen wij hem ophangen op die camping.
Ik kijk ff of ik nog langs WJ kan, ik zit donderdag toch in Fryslan, maar weer eens Skutjesielen
Ik kijk ff of ik nog langs WJ kan, ik zit donderdag toch in Fryslan, maar weer eens Skutjesielen
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Klopt, ik heb alles hier liggen. Wouter waagt morgen de barre tocht naar Drachten, dus het komt helemaal goed 

Hebben we misschien ook nog een paar partytenten van de RTC? Ik krijg zojuist van de camping te horen dat ze die niet meer hebben en we daar dus zelf voor moeten zorgen... Lekker op tijd ook. 
Nu zijn de weersverwachtingen prima, maar toch... Willen we de gok wagen?

-
- Über-Spammer
Bij mij om de hoek ligt een Cranenbroek. Als rtc kosten op zich neemt kan ik er wel een paar halen, maar wie neemt ze vervolgens mee naar La Roche?
is er niemand die de RTC tent mee kan nemen? Die is in ieder geval groot genoeg en heb je geen gehark met allerlei losse meuk 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Ik heb ergens nog een 6x3 partytent liggen.. die krijg ik alleen niet in de Polo...
leg je m erop, spanband erom en klaar is Ronald! 

-
- Contacteer:
hier geven ze voor komend weekeind temperaturen op van 27°c aan zee....
de Ardennen zullen dus lekker warm zijn
/knuffelt ze nieuwe waterpomp, radiator & oliekoeler
de Ardennen zullen dus lekker warm zijn

/knuffelt ze nieuwe waterpomp, radiator & oliekoeler

Haha het was zeker lachen!Daan2D schreef:Vorig jaar hebben we aardig gelachen met de stickers na wat juupkesGaat die wereldgozert weer mee Tim S?
Wereldgozer Willem gaat helaas niet mee, die zit in Australie voor een jaartje. Daarom ga ik volgende maand ook maar naar Australie, daar een aantal maanden de boel op de kop zetten

-
- Contacteer:
als de Clio terug thuis is (staat nog bij -Jo- na distributieriem, waterpomp en een hele hoop "kleine prullen") gelijk stofzuigen & even met de tuinslang afspuiten en beginnen laden
Ben vandaag terug aan het gegaan na de afgelopen 2 dagen aan de wagen gewerkt te hebben, maar heb nu al terug zin in WEEKEIND !

Ben vandaag terug aan het gegaan na de afgelopen 2 dagen aan de wagen gewerkt te hebben, maar heb nu al terug zin in WEEKEIND !

Haas schreef:is er niemand die de RTC tent mee kan nemen? Die is in ieder geval groot genoeg en heb je geen gehark met allerlei losse meuk

-
- Moderator
- Car: MB
Ik neem aan dat het bier en het vlees er wel gewoon zijn.......Merijn schreef:Hebben we misschien ook nog een paar partytenten van de RTC? Ik krijg zojuist van de camping te horen dat ze die niet meer hebben en we daar dus zelf voor moeten zorgen... Lekker op tijd ook.

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mocht dat niet zo zijn , dan blijf ik zeker thuis..
-
- Contacteer:
De Grand Prix is thuis !!!
Sporing (toespoor) moet nog beetje aangepast worden en ik was vergeten de KM teller kabel aan te sluiten, maar verder alles DIK OK !
Oliekoeler doet lekker ze ding, evenals de nieuwe rad / waterpomp / distrib. riem.
Komt goed voor dit weekeind

Sporing (toespoor) moet nog beetje aangepast worden en ik was vergeten de KM teller kabel aan te sluiten, maar verder alles DIK OK !
Oliekoeler doet lekker ze ding, evenals de nieuwe rad / waterpomp / distrib. riem.
Komt goed voor dit weekeind

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Merijn , heeft ie nog wel de stoelen staan of moeten we die zelf meenemen ?
Verder nog puntjes ?
Verder nog puntjes ?
Ik twijfel nog een beetje welke het best is.Merijn schreef:Ik kan er niet teveel over zeggen, maar Tim S. is van de week een latex pakje gaan passen bij de lokale Christine Le Duc, heb ik gehoord...
[img]http://img221.imageshack.us/img221/2091/scheetji6.png[/img]
[img]http://www.eurocatsuits.com/images/late ... ss-600.jpg[/img]
[img]http://1.bp.blogspot.com/_NHPx_YaPShk/R ... 5B1%5D.jpg[/img]
Of toch gewoon een mankini. De temperatuur is tenslotte goed dit weekend!
goed... wat gebeurt er nu met de tent? De tijd wordt steeds korter en zonder tent daar staan lijkt mij niet echt handig. (koud!)
De temperatuur zal toch wel meevallen?
Hebben we weer een vuurkorf net als vorig jaar?
Dan neem ik van thuis ff wat haardhout mee.
Als er nog wat mensen zijn die dat meenemen is het dik voor elkaar!
Dan hoeven we ook niet meer met een bekertje rond om Steven te spekken
Hebben we weer een vuurkorf net als vorig jaar?
Dan neem ik van thuis ff wat haardhout mee.
Als er nog wat mensen zijn die dat meenemen is het dik voor elkaar!
Dan hoeven we ook niet meer met een bekertje rond om Steven te spekken

-
- Contacteer:
Tent & Stoeltjes (+ slaapzak enzo) verder nog usefull things waar de heren en dames aan denken ? 
morgen de Clio ff uitlijnen & dan stofzuigen & inpakkeuuhhh

morgen de Clio ff uitlijnen & dan stofzuigen & inpakkeuuhhh

Genoeg hout ook?
Idd, wat is er aanwezig in het huisje? Zelf slaapzak en kussen mee?
Idd, wat is er aanwezig in het huisje? Zelf slaapzak en kussen mee?
Er zijn voldoende banken en tafels om aan te eten, dus die hoef je niet (perse) mee te nemen. Hout voor de vuurkorven kunnen we niet genoeg hebben, dus neem mee wat je mee kunt nemen! Er is geen hout aanwezig daar, dus zullen we het zelf mee moeten nemen.
Voor wat betreft de slaapvoorzieningen in de caravans, zou ik niet teveel verwachten. Er zijn dekbedjes en kussens, maar ik neem.zelf altijd wel een slaapzak/dekbed mee. Matrassen zijn er natuurlijk wel.
Ik zal zorgen voor wat pleerollen, voor degenen die ze vergeten.
Voor wat betreft de slaapvoorzieningen in de caravans, zou ik niet teveel verwachten. Er zijn dekbedjes en kussens, maar ik neem.zelf altijd wel een slaapzak/dekbed mee. Matrassen zijn er natuurlijk wel.
Ik zal zorgen voor wat pleerollen, voor degenen die ze vergeten.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
T zou me verbazen als dat als nog niet gaat gebeuren.....bij iemand