Het prijsverschil tussen 225 en 235 is idd aanzienlijk. Toch heb ik ook gekozen om de originele 235 aan te houden. Welliswaar geen Michelins maar goedkopere Pirelli P zero's. Bevallen tot nu toe prima

Bel ff met de sponsor van de RTC, Steverink. Zij kunnen je precies het verschil uitleggen.DennisT schreef:Ik ben even aan het vergelijken geweest voor nieuwe banden. Het worden in ieder geval Michelins, maar wat zijn de verschillen tussen de Pilot Sport 2 en 3? Het valt me ook op dat het ruim € 50,- per band scheelt of ze 225 of 235 breed zijn (dus € 150,- of € 200,- per stuk), dus € 200,- op een setje banden. Ik wil 't liefst de originele maat aanhouden, maar voor dit prijsverschil twijfel ik er wel over
ik ben wel benieuwd waar je dit vandaan haalt!AB RS schreef: Sowieso zou ik geen banden kopen bij autobandenmarkt.nl ofzo, dat zijn vaak b-grades van bepaalde series. Dus dan denk je met Michelin goed te zitten, maar had je beter een Nokian kunnen kopen (bij wijze van).
Dit is een broodje-aap verhaal, ze kunnen gewoon heel scherp inkopen en moeten het van de grote massa hebben. Ik heb er ook al veel vaker besteld, prima bandentutuur schreef:ik ben wel benieuwd waar je dit vandaan haalt!AB RS schreef: Sowieso zou ik geen banden kopen bij autobandenmarkt.nl ofzo, dat zijn vaak b-grades van bepaalde series. Dus dan denk je met Michelin goed te zitten, maar had je beter een Nokian kunnen kopen (bij wijze van).
Ja echt een harde "knak". Ik heb vanmiddag even de bouten van het subframe los gehaald en weer goed vast gezet, deze mochten ook wel een tandje strakker dan ze zaten. Toen de 2 bouten van het stuurhuis los gedraaid, maar bij de eerste bout hoorde ik alweer die knak voordat ie goed los was. Ik denk dat het stuurhuis op de een of andere manier onder spanning stond, want heb het nadien gelukkig niet meer gehoord!the reaper schreef:@ dennis ,. bij een megane komt het idd erg vaak voor dat hij knakt/tikt bij uiterste stuurstand en terug , dan moet je het boutje van de kruiskoppeling binnen in je auto bij je pedalen zeg maar aandraaien dan is het weg.. echt een felle tik zeker?
Ben hier ook benieuwd naar, ik zou dat ook wel willen doen. Ik denk alleen dat wij (omdat we de Eibach veren van het cupchassis hebben) niet heel veel lager komen met enkel veren. Ik vind een schroefset voorlopig ook nog veel te duur, maar ik denk dat het wel de enige (en beste) optie is.Christiaan schreef:Heeft hier iemand zijn Megane verlaagd dmv veren, eibach of H&R? Zou graag mijn RS een paar cm dichter bij de grond zien en wellicht voor en achter 5mm spacers monteren.
Volgens sommige wordt het rijgedrag minder bij het verlagen met veren. Maar niet iedereen denkt er zo over. Het laatste wat ik wil is dat de wegligging minder wordt natuurlijk.
Voor dat iemand er over begint... een schroefset vind ik te duur
Van de genoemde sponsor, Steverink dus. Misschien een beetje gekleurd, maar ze hebben daar wel erg veel ervaring.tutuur schreef:ik ben wel benieuwd waar je dit vandaan haalt!AB RS schreef: Sowieso zou ik geen banden kopen bij autobandenmarkt.nl ofzo, dat zijn vaak b-grades van bepaalde series. Dus dan denk je met Michelin goed te zitten, maar had je beter een Nokian kunnen kopen (bij wijze van).
bestellen zij hun banden bij autobandenmarkt.nl dan? ik vind het meer typisch gehuil van fysieke winkels over het grote boze internetAB RS schreef:Van de genoemde sponsor, Steverink dus. Misschien een beetje gekleurd, maar ze hebben daar wel erg veel ervaring.tutuur schreef:ik ben wel benieuwd waar je dit vandaan haalt!AB RS schreef: Sowieso zou ik geen banden kopen bij autobandenmarkt.nl ofzo, dat zijn vaak b-grades van bepaalde series. Dus dan denk je met Michelin goed te zitten, maar had je beter een Nokian kunnen kopen (bij wijze van).
logisch dat ze dat zeggen, zou ik ook doen als ik hun was.AB RS schreef:Van de genoemde sponsor, Steverink dus. Misschien een beetje gekleurd, maar ze hebben daar wel erg veel ervaring.tutuur schreef:ik ben wel benieuwd waar je dit vandaan haalt!AB RS schreef: Sowieso zou ik geen banden kopen bij autobandenmarkt.nl ofzo, dat zijn vaak b-grades van bepaalde series. Dus dan denk je met Michelin goed te zitten, maar had je beter een Nokian kunnen kopen (bij wijze van).