Simpel gezegd start je de meting en wanneer het eerste meetpunt wat je hebt ingesteld wordt bereikt, start de tijd. Bij elk volgend punt wordt de tussentijd gemeten en zo kom je uiteindelijk aan je laptime. Naast simpele tijdmeting kan er nog veel meer gelogd worden. Deze data wordt opgeslagen op je persoonlijke pagina op internet.
Ik heb voor de Nordschleife de 'Bridge to Gantry' meting gemaakt, met in totaal 21 tussentijden.
Zijn er meer mensen die het gebruiken of zijn er mensen geinteresseerd? Het is misschien leuk om je eigen voortgang te monitoren en de vergelijking te trekken met anderen.
Laatst gewijzigd door Merijn op ma 30 apr 2012 9:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Hij logt het, volgens mij, gewoon aan de hand van de GPS. Als de internetverbinding beschikbaar is, zal hij de data uploaden.
Maar pin me daar niet op vast! Ik ben er pas net mee begonnen, want ik kreeg het gisteren niet voor elkaar... Ik had inderdaad een internetverbinding nodig om de splitmarkers te plaatsen via Google Maps.
Zelf niets, en mn collega die er naast zat ook niet, alleen wat schade aan de clio, hoeveel kan ik nu nog niet zeggen, maar mn voorwiel is afgebroken, en wat plaatwerkl heeft een iets andere vorn aan de bestuurderskant
Baan was idd nat en soms droog, dat icm de verlaging zal wel de boosdoener geweest zijn...., gingen er zondag zat af zeg en hard...
Schade loopt snel op idd...
De hele GMBH wordt toch wel weer overgenomen door 1 of andere idioot met centen die vrolijk verder gaat met 30 euro per ronde. Mensen betalen toch wel..
er wordt met geen woord gerept over Nordsleife mannen. Volgens mij zit daar wel een verschil in. Daar kunnen ze knaken genoeg verdienen. Die andere bende is inderdaad een grote ellende. Veeeeeeeeel te veeeeeeeel geld ingepompt. En die achtbaan is helemaal een lachertje........
Die gedachte had ik ook al Tom maar de Nordschleife valt ook onder de GMBH en een failissement betekend gewoon iedereen naar huis.. Ook het personeel bij de Nordschleife. Hoorde in ieder geval dat ze dit jaar nog de agenda afmaken, hoe het precies verder in elkaar steekt weet ik ook niet..
Ik zeg: iedereen naar huis en de slagboom open laten staan
De hele economie daar draait op de Nordschleife, in de tijden dat de Nordschleife gesloten is is er geen kloten te beleven daar. en met de huidige rondeprijzen moet het wel winstgevend zijn.