
Arthur's R9-R > Jan's R9-R
haha, ik heb momenteel contact met Menno 

-
- Berichten: 77
- Lid geworden op: ma 14 jun 2004 20:36
- Locatie: Bolsward
Hoorde vanmiddag ook iets sissen naast de bus en het volgende moment zag ik de R9 die aansloot in de rij achter een maaitrekker.
Help me even, waar was je dan? 

-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Ik durf er geen geld op te zetten.......Jeff rsi schreef:Morgen ff sporten?
Ik durf morgen wel want rijd in een EVO 4 door Hoorn heen
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
mag wel hoor, zet het dan maar op de Evo want ik rij voorlopig nog even rustig 

-
- Berichten: 77
- Lid geworden op: ma 14 jun 2004 20:36
- Locatie: Bolsward
Stond bij de stoplichten om even pauze te nemen op de carpoolplaats, jij reed richting de A7.tutuur schreef:Help me even, waar was je dan?
voorlopig niks op mappen na, mocht het blok nog een keer uit elkaar gaan draai ik nog een stukje van de zuigers af of pak ik een ander setje welke ik anders afdraai dan nu...
eerst volgende zijn de remmen upgraden en tzt een andere bak met een budget sper er in
overigens nog wat anders, normaal ben ik een echte Hollander en zoek ik uit waar ik wat het goedkoopst kan krijgen, deze keer wilde ik hem gewoon meteen fixen zodat ie weer kon rijden en ik dacht: 'ik zie wel wat de rekening word'.
dit doe ik dus nooit meer! kostenplaatje:
kopbouten: 120
koppakking: 110
krukaskeerring: 30
gelukkig heb ik nog wat korting gekregen maar al met al was ik toch nog 230 euri's kwijt, belachelijk!
eerst volgende zijn de remmen upgraden en tzt een andere bak met een budget sper er in

overigens nog wat anders, normaal ben ik een echte Hollander en zoek ik uit waar ik wat het goedkoopst kan krijgen, deze keer wilde ik hem gewoon meteen fixen zodat ie weer kon rijden en ik dacht: 'ik zie wel wat de rekening word'.
dit doe ik dus nooit meer! kostenplaatje:
kopbouten: 120
koppakking: 110
krukaskeerring: 30
gelukkig heb ik nog wat korting gekregen maar al met al was ik toch nog 230 euri's kwijt, belachelijk!

jup, gewoon allemaal origineel Renault
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
een budget sper erin? wat is een budget sper in jou ogen? zoveel keus is er namelijk niet?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
* kuch * ...lastoorts... * kuch *


waarschijnlijk zal dat zoiets als "gripper" diff zijn. Een paar plaatjes ertussen en klaar.Martijn Kool schreef:een budget sper erin? wat is een budget sper in jou ogen? zoveel keus is er namelijk niet?

maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Goed spul mag best geld kosten maar die bouten is gewoon oplichting!
Voor de helft van dat geld heb ik 12.9 bouten....
Budget sper als in Phantom grip...
Voor de helft van dat geld heb ik 12.9 bouten....
Budget sper als in Phantom grip...
-
- Berichten: 6440
- Lid geworden op: wo 1 jun 2005 13:44
- Locatie: Nijverdal
gripper dif is een platensper (http://www.gearboxman.co.uk/psdiffsgripper.html), prima spul. je bedoelt denk ik die phantom grip?-jo- schreef:waarschijnlijk zal dat zoiets als "gripper" diff zijn. Een paar plaatjes ertussen en klaar.Martijn Kool schreef:een budget sper erin? wat is een budget sper in jou ogen? zoveel keus is er namelijk niet?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Mark heeft die idd in de gtt zitten. Volgens hem scheelt het onwijs vooral op een natte baan.
Het zal vast niet zo mooi werken als een Quaiffe maar voor een fractie van die prijs durf ik het wel aan...
Het zal vast niet zo mooi werken als een Quaiffe maar voor een fractie van die prijs durf ik het wel aan...
werkt idd super!
ook op droog merk je het echt vooral met wegacceleren uit stilstand praktisch geen doorslaand wiel meer.

ook op droog merk je het echt vooral met wegacceleren uit stilstand praktisch geen doorslaand wiel meer.
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Vandaag even een retourtje Zutphen gedaan, de bekenden raden het al, even bij Menno langs dus.
Na de boel een beetje doorgesproken te hebben en de apparatuur aangesloten zijn we gaan rijden.
Menno had al wat voorwerk gedaan zodat er iig een mapping was waarmee we van start konden gaan.
Na het deellast afgesteld te hebben en daarna heel wat keren illegale snelheden bereikt te hebben zijn we op een mooie afstelling gekomen.
Het was wat behelpen met mijn zelf gefixte pingelsensor maar het heeft gewerkt.
Hij staat nu weer afgesteld op 0,7bar en dit heb ik net ook aardig aan de tand gevoeld, tot nog toe niet kapot en hoop dat het ook zo blijft
Door een mooie lineaire verloop heb ik nu ook net aan geen wheelspin in de 2de versnelling, gegarandeerd succes dus
Enige nadeel was dat de Lambda sonde niet helemaal braaf was dus de stationair/deellast afstelling hebben we niet helemaal kunnen voltooien. Binnenkort dus nog bij Menno langs met een nieuwe sonde in de pijp en dan is het helemaal voor elkaar
Oja, en een keer banken natuurlijk
Na de boel een beetje doorgesproken te hebben en de apparatuur aangesloten zijn we gaan rijden.
Menno had al wat voorwerk gedaan zodat er iig een mapping was waarmee we van start konden gaan.
Na het deellast afgesteld te hebben en daarna heel wat keren illegale snelheden bereikt te hebben zijn we op een mooie afstelling gekomen.
Het was wat behelpen met mijn zelf gefixte pingelsensor maar het heeft gewerkt.
Hij staat nu weer afgesteld op 0,7bar en dit heb ik net ook aardig aan de tand gevoeld, tot nog toe niet kapot en hoop dat het ook zo blijft

Door een mooie lineaire verloop heb ik nu ook net aan geen wheelspin in de 2de versnelling, gegarandeerd succes dus

Enige nadeel was dat de Lambda sonde niet helemaal braaf was dus de stationair/deellast afstelling hebben we niet helemaal kunnen voltooien. Binnenkort dus nog bij Menno langs met een nieuwe sonde in de pijp en dan is het helemaal voor elkaar

Oja, en een keer banken natuurlijk



lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Oftewel : er zit nog meer in het vat (beter gezegd : blok) 

5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Op de bank kun je het uiterste er wel uit halen. De strekking van vandaag was meer een goede afstelling zodat de boel heel blijft en goed loopt.
En eerlijk is eerlijk, het gaat hard zat
En eerlijk is eerlijk, het gaat hard zat

-
- Berichten: 808
- Lid geworden op: wo 1 jun 2011 19:10
- Locatie: stapelmoor
filmpjes!!