
wat zijn de aankooptips bij een R25 ph1? ('84 ofzo)
liefst met trekhaak en zoveel mogelijk opties en geen roest

en niet al te duur

ze staan anders te koop voor 2 a 3k hoor?Martijn Kool schreef:belastingvrij en niet duur, dat gaat niet samen he, misschien in duitsland..
tja volgens mij maakt diesel of benzine nu geen aarsj uit, belasting is toch 0. diesel is zuiniger en vaak degelijker. Dus twijfel nog of ik wel uberhaupt een v6 wil. misschien nette turbodiesel ofzo.Martijn schreef:Ik heb nog wel een v6 voor je. Duits kenteken, nog wel met wat werk.
Ehhh, verkeerde topic?-jo- schreef:Ferdy schreef:kan wel,
trek maar zo'n kuulse trut uit dr huis, leer dr fatsoenlijk praten en bindt ze vast op je passagiersstoel,
hatsiekiedee !!!!
Hou je al rekening met gezinsuitbreiding WJ of gaat de rest van de familie voortaan achterin zittenWillem-Jan schreef:Even wat zitten prutsen met Photoshop en het resultaat bevalt me wel:
[img]plaatje[/img]
Haas schreef:Paulus.. deze had ik ff gemist, waar begin je nou weer aan?
De kuul roeleert nog steeds grote tijden... je weet zelluf...
hehe dat ziet er wel dik uit!Willem-Jan schreef:Even wat zitten prutsen met Photoshop en het resultaat bevalt me wel:
[img]http://img822.imageshack.us/img822/4585 ... accara.jpg[/img]
Oi... ik heb zitten slapenPaulM schreef: PostPosted: Tue Mar 09, 2010 1:49 pm
Was 2 jaar terug Haas!toen had ik die rode nog en de grijze niet
![]()