Tim's Clio Williams Ringracer - Export - Bimmertime!
Hahah ben ik ook niet hoor, loop je gewoon een beetje op te naaien 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Zo, vanavond bijna het hele project afgerond. kwam enkel nog wat tapeinden voor de voorpijp te kort, daar ga ik morgen even wat voor maken, de M8 rommel gaat er uit en er komt een setje M10 tapeinden voor in de plaats, da's wat steviger en breekt ook niet zo snel meer af als het nog eens los moet. Kachelventilatorstekker was ook afgebrand dus dat ook nog even opgelost.
Morgen nog even dimlicht rechts vervangen en de rest van de uitlaat er onder zetten en dan even een flink rondje proefrijden en dan kan die vrijdag voor de APK, wiellager linksvoor is een beetje twijfelachtig, niet hoorbaar tijdens 't rijden maar wel iets voelbaar in de veer.. Ding heeft ook een half jaar stil gestaan dus morgen eerst maar eens proefrijden en daarna nog maar eens nakijken. een nieuwe was mooier natuurlijk maargoed, daar is nu even geen tijd meer voor. anders eventueel even een fusee'tje wisselen. Heb vast nog wel ergens wat liggen op zolder.
Ziet er een stuk frisser uit nu, als Tim 'm van het weekend op 't dak legt heeft ie er nog wat aan.
[img]http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0988_n.jpg[/img]
Motorruimte is ook weer compleet, alles zit er weer in.
[img]http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 2039_n.jpg[/img]
Morgen nog even dimlicht rechts vervangen en de rest van de uitlaat er onder zetten en dan even een flink rondje proefrijden en dan kan die vrijdag voor de APK, wiellager linksvoor is een beetje twijfelachtig, niet hoorbaar tijdens 't rijden maar wel iets voelbaar in de veer.. Ding heeft ook een half jaar stil gestaan dus morgen eerst maar eens proefrijden en daarna nog maar eens nakijken. een nieuwe was mooier natuurlijk maargoed, daar is nu even geen tijd meer voor. anders eventueel even een fusee'tje wisselen. Heb vast nog wel ergens wat liggen op zolder.
Ziet er een stuk frisser uit nu, als Tim 'm van het weekend op 't dak legt heeft ie er nog wat aan.

[img]http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 0988_n.jpg[/img]
Motorruimte is ook weer compleet, alles zit er weer in.

[img]http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 2039_n.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
O je verwacht nog al niet wat van Tim.....
Weet je al wel welke bocht ?

Weet je al wel welke bocht ?

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nee maar dan heb ik aktie foto's en ik kan een helpende hand bieden als het nodig mocht zijn....
Geen mond op mond....zal men alvast voor zijn
Geen mond op mond....zal men alvast voor zijn

Ronald ook denk ik, voor op z'n begravenis 
Ik denk dat als iemand hem een miljoen geeft hij nog niet op stapt
Nou lijkt me dat persoonlijk ook niet wat, met z'n tweeen op de motor over de Ring haha. Al is gewoon een rondje chillen ook niets mis mee

Ik denk dat als iemand hem een miljoen geeft hij nog niet op stapt

Nou lijkt me dat persoonlijk ook niet wat, met z'n tweeen op de motor over de Ring haha. Al is gewoon een rondje chillen ook niets mis mee

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou voor een miljoen....ken je wel een gokje nemen.
-
Zelfs voor een miljoen nog nietJochem de Haas schreef:Nou voor een miljoen....ken je wel een gokje nemen.

-
Zo, 't is bijna half 2 snachts maar hij rijd, De APK slaan we maar even over, dat wordt even niets meer, toen ik 'm bij 7000 RPM op grootlicht wou zetten hield de schakelaar er mee op. Zonder APK doet ie 't ook wel 
Zaterdagmorgen nog even een stukje vlammen en als ie dat overleefd (ik rij
) dan overleeft ie de ring ook wel 

Zaterdagmorgen nog even een stukje vlammen en als ie dat overleefd (ik rij

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dus nu zonder apk rijdend naar de ring.....?
Ook niet echt slim.....ofwel?
-
Naja, tis nog even wat meer wat ik zo snel niet opgelost krijg zoals die koplamp. vanacht tot 01:00 aan het sleutelen geweest.. eigenlijk de hele week bijna tot 01:00 en vandaag geen tijd dus het moest gisteren allemaal klaar en da's dus net even niet gelukt.
Daar heeft DL vrij weinig mee te maken hoor, tenzij er echt technische onderzoeken komen waaruit blijkt dat...Jochem de Haas schreef:Dus nu zonder apk rijdend naar de ring.....?
Ik vind het overigens schandalig, ik zou nooit zonder APK de ring opgaan

- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Altijd die lui in die kamper clios die zonder apk afdalen
Ik denk dat tim met de cliooow gaat anders heeft ronald voor niks als een malle gesleuteld

Ik denk dat tim met de cliooow gaat anders heeft ronald voor niks als een malle gesleuteld

Racing is the best way to convert money into noise
-
Naja, zou wel een kleine teleurstelling zijn he.. een slaaptekortje binnen halen en dan besluiten om niet te gaan omdat er geen APK op zit.. mensen die dat geen probleem vinden hebben nog nooit aan een Williams gesleuteld..Daan2D schreef:Altijd die lui in die kamper clios die zonder apk afdalen![]()
@Steven:

En ook aan dit hoofdstuk is na een kleine 6 jaar een einde gekomen. Vanmorgen heb ik hem op export gezet en is de nieuwe eigenaar er mee naar Zweden vertrokken.
Een dubbel gevoel nu. Ik ga hem wel missen, heb d'r een hoop mooie avonturen in meegemaakt, bloed, zweet en tranen. Aan de andere kant staat de opvolger al even op de oprit en is het goed dat ik een beetje opgeruimd heb.
Was wel mooi trouwens, vanmorgen had ik spontaan nog last van een gescheurd rubber. Over in stijl afscheid nemen gesproken
Dus voor nu, Bimmertime! Eens kijken of de rondetijden op de ring op of onder de 8 minuten kunnen en op Zandvoor/Assen richting 2 minuten
Een dubbel gevoel nu. Ik ga hem wel missen, heb d'r een hoop mooie avonturen in meegemaakt, bloed, zweet en tranen. Aan de andere kant staat de opvolger al even op de oprit en is het goed dat ik een beetje opgeruimd heb.
Was wel mooi trouwens, vanmorgen had ik spontaan nog last van een gescheurd rubber. Over in stijl afscheid nemen gesproken

Dus voor nu, Bimmertime! Eens kijken of de rondetijden op de ring op of onder de 8 minuten kunnen en op Zandvoor/Assen richting 2 minuten

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
"Last van een gescheurd rubber .."
Klinkt goed Tim....Hoop niet dat je dit te vaak hebt ..."papa"
van de Bimmer...
Er kan wel een apart topic worden gemaakt ...
RTC ers en hun BMW
Klinkt goed Tim....Hoop niet dat je dit te vaak hebt ..."papa"

Er kan wel een apart topic worden gemaakt ...
RTC ers en hun BMW
-
Ga je toevallig zondag rijden op Zandvoort Tim?
Knal ik je bimmer wel weer even voorbij met mijn Clio-tje
Post eens wat foto's van dat bmw hok. Ik heb slechts 1 foto gezien op fb maar niet hier? Of mag dat niet meer? Hij ziet er wel vet uit.
Knal ik je bimmer wel weer even voorbij met mijn Clio-tje

Post eens wat foto's van dat bmw hok. Ik heb slechts 1 foto gezien op fb maar niet hier? Of mag dat niet meer? Hij ziet er wel vet uit.
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Hehe, nee het was in dit geval een uitlaatrubber Jochem 
Martijn, nee zondag niet helaas. Ik zit weer een weekend in het buitenland dus ben niet van de partij. Desondanks is het geen moeilijke missie om met jouw Clio mijn Emmer voorbij te rijden, zeker niet op de straatbanden die er momenteel nog op zitten. Al ben ik druk bezig die te verslijten
Foto's komen nog, moet dat alleen even thuis doen aangezien op m'n werk alles geblokkeerd is. Ik zal vanavond eens kijken!

Martijn, nee zondag niet helaas. Ik zit weer een weekend in het buitenland dus ben niet van de partij. Desondanks is het geen moeilijke missie om met jouw Clio mijn Emmer voorbij te rijden, zeker niet op de straatbanden die er momenteel nog op zitten. Al ben ik druk bezig die te verslijten

Foto's komen nog, moet dat alleen even thuis doen aangezien op m'n werk alles geblokkeerd is. Ik zal vanavond eens kijken!
Inderdaad Tim, je topic wel even bij blijven houden! Kom op met foto's man! We wachten al maanden!
Hoeveel BMW's hebben we al binnen de RTC?! Luco wordt Loco!
@ Kool, is het heel de dag Vrijrijden Zondag?!

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
We weten wat BMW betekent he 

Renault 19 16v 1991 & Renault 19 16v Cabriolet 1993 & Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008
Zoiets?
Boeit Mij Weinig
Boerenkool Met Worst
Blauw Met Wit
Boeren Mest Wagen
't Beste Maar Weer
Badkuip Met Wielen
Bak Met Wielen
Be My Wife
Ben Meer Waard
Bij Mercedes Weggegooid
Blijf Maar Werken
Blik Met Wielen
Bouterse Moet Weg
Breed Maar Waardeloos
Al wil ik wel een wedstrijdje doen met jouw Renault 19 16V
En voor Renault:
Rijden En Na Acht Uur Lopend Terug
Rijdt Echt Niet Als U Langzaam Trapt
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd

Boeit Mij Weinig

Boerenkool Met Worst
Blauw Met Wit
Boeren Mest Wagen
't Beste Maar Weer
Badkuip Met Wielen
Bak Met Wielen
Be My Wife
Ben Meer Waard
Bij Mercedes Weggegooid
Blijf Maar Werken
Blik Met Wielen
Bouterse Moet Weg
Breed Maar Waardeloos
Al wil ik wel een wedstrijdje doen met jouw Renault 19 16V

En voor Renault:
Rijden En Na Acht Uur Lopend Terug
Rijdt Echt Niet Als U Langzaam Trapt
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd
-
Ja is veranderd zie vrijrijden site. Er is de hele dag vrijrijden mogelijkheid. Smiddags wel iets ander tijdschema dan standaard.Chris schreef:Inderdaad Tim, je topic wel even bij blijven houden! Kom op met foto's man! We wachten al maanden!![]()
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl