Gelijk maar gemonteerd.
[img]http://img40.imageshack.us/img40/2069/p ... 200000.jpg[/img]
Het is toch origineel een optie op de Megane II, bestelnummers zijn voor 3 deurs 77 11 223 605 en voor de 5 deurs 77 11 223 901. Kwam de instructie handleiding tegen tussen de papieren.Tom schreef:Vraag me toch af of dit standaard. Zo heel standaard ziet het er namelijk niet uit. Is het het wel dan staan er ook wel reno nummers in de verschillende onderdelen lijkt me. Is het wel standaard vind ik het er maar belabberd uitzien.
Je hebt idd wat weinig pk. Koppels genoeg dat dan weer welChristiaan schreef:Groot verschil hè?![]()
Koppel is netjes maar het vermogen valt me ietwat tegen eerlijk gezegd. Is daar een reden voor?
verschil in koppel merk je wel idd, verder is de auto ook geheel standaard.Christiaan schreef:Groot verschil hè?![]()
Koppel is netjes maar het vermogen valt me ietwat tegen eerlijk gezegd. Is daar een reden voor?
Bij woon werk haal ik 1:9 en dat wordt dan weer naar beneden gebracht door snelle snelweg km.DennisT schreef:Rij de 1 op 8 bij dagelijks gebruik? Misschien zitten je injectoren dan verstopt? Probeer ook eens een Forté gas treatment bij je brandstof te doen, kan nooit kwaad