oldskool schreef:Ik wil mijn auto voorzien van een hydraulische koppeling .
Wie weet wat ik nodig heb .
Mitsubishi heeft de jb3 en jc5 bak ook ingebruik op de spacestar en volgens mij zit daar ook hydraulische koppeling op, maar of die bakhelften anders zijn geen idee
Zo te zien is er wel iets op de bakhelft maar dat is wel te fixen. Had je hier niet eerder mee kunnen komen
nu heb ik mezelf er nog niet echt verdiept
maar past het gebeuren van een nieuwere renault niet dan??
bijv een megane2?
of heeft die een totaal ander bakhuis?
oldskool schreef:Ik wil mijn auto voorzien van een hydraulische koppeling .
Wie weet wat ik nodig heb .
Mitsubishi heeft de jb3 en jc5 bak ook ingebruik op de spacestar en volgens mij zit daar ook hydraulische koppeling op, maar of die bakhelften anders zijn geen idee
Zo te zien is er wel iets op de bakhelft maar dat is wel te fixen. Had je hier niet eerder mee kunnen komen
ND0 is inderdaad zesbak, de vijfbak zal dan de JC5 zijn of zoals bij de lag II de JR5? De JR5 heeft wel hydraulische bediening en volgens mij ook stangen bij een lag II maar dat weet ik niet 100% zeker.
Beide mistlampen van mijn GT (1990, fase 2) doen het niet meer, controle lampje in dash brandt wel. Volgens schema zitten beide lampen geschakeld met relais, denk in de motorruimte. Weet iemand waar precies? Zou daar even willen meten.
meet eerst eens of je wel of geen stroom hebt op de kabel van de lampen. ik heb hetzelfde gehad en dat lag toen aan de lampen zelf ipv de bekabeling. nieuwe mistlampen was vor mij toen de oplossing.
Abel schreef:uit mijn hoofd is die voor de radiator, maar ff de kabeltjes van je lampen terug volgen.. dan kan je niet missen he!
Om mijn kabeltjes te volgen moet ik de voorbumper demonteren, om dat te voorkomen dacht ik even dit forum te raadplegen
Kan ik er zo bij vanuit de motorruimte (dat relais) of zit ie achter de bumper?
Steven schreef:Als mijn oude geheugen het toelaat:
Het relais voor de fan zit op de achterkant van het plastic luchtgeleidings kapje onder de dynamo.
Het relais voor de anti perculatiefan, oftewel die zwarte stofzuiger zit idd daaronder, achter de koplamp, samen met die van de mistlichten.
Als je die fan er gemakkelijk uitvist is dat het snelste.
Bedankt, daar voor de dynamo zit ie inderdaad (die naast de carb voet koeler zijn allebei voor de koeling radiator/systeem anti-percolation). Ik vraag me trouwens zo de schema's volgend wel af waar die mistlampen gezekerd zijn! Zover ik zie niet in de zekeringkast rechts voorin.....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Yep. Zijn zelfs hoger als een 195/50R15 die net aan eronder kan ...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"